21 juli 2025, 23:59:09

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Valerie ,  meid , verschrikkelijk , ik ga vlug kijken bij vermist , ik hoop dat je je valkje snel terug hebt , sterkte hoor meid , grtjs Ann

Valerie

Dankje wel.
Ben er kapot van.  :'(
Dat ik echt NIKS kan doen, dat doet zo'n pijn.  :'(

*Manon*

Sterkte meis  :-\ :-\ :-*

Groetjes Manon

Valerie

Waar zit ze nu?  :'( :'(
Han gaat samen met mij zo meteen een dagje weg naar Den Haag. Even mijn gedachten verzetten. Want ik wordt hier gek. Heb continu de drang om naar buiten te lopen zoeken.  :'(

Kimm

hoi valerie,

ik kan mij heel goed voorstellen dat je de drang hebt om te zoeken.
ik hoop dan ook dat je haar vandaag nog kan vinden en te pakken kan krijgen.

en je gedachten verzetten in den haag is ook wel even goed.

sterkte........

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

En uit ervaring kan ik je vertellen dat die drang nog wel een poosje blijft. Heel begrijpelijk hoor! Maar het slijt ook wel weer. Ach gossie, kind, wat kan het leven soms verdrietig en vermoeiend zijn, hè? Maar ook de moed nog niet opgeven hoor.

Blijf ik gewoon duimen voor je.

Dierenfreackske

Hoi Valerie ....gossie meid , ik duim dat je valkje gauw naar je toe komt of je hem hoort en kan vinden , ik geloof heel graag dat je er kapot van bent hoor , ik hoop en duim dat ie gauw thuis is ! Een beetje afleiding kan geen kwaad hoor , staat er een kooi buiten met eten ? Misschien gaat ie er wel naartoe en kruipt ie er in , grtjs Ann

Caroline

Aan de ene kant begrijp ik het dat je je zinnen even gaat verzetten in Den Haag maar .... wie vangt het kleintje nu op als hij moet en uitgeput van de honger uit de lucht valt??  :-\

Een jonkie wat nog niet zelfstandig kan eten zal toch zeker vandaag eten moeten krijgen .... ik verwacht dat hij het niet veel langer meer trekt .... kun je niet beter voor haar thuisblijven??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Valerie

Heel veel sterkte met het feit dat de kleine lutino is weggevlogen, ik hoop dat iemand hem opvangt en bij je terug brengt.

Mara

Dierenfreackske

Hoi , ik hoop het ook voor je !  Sterkte !
Grtjs Ann

*Manon*

Hoe is het Valerie?
Is je valkje nog ergens gesignaleerd?
Als hij dan toch niet zo lang zonder voer kan en ook nog jong is, zou je toch haast gaan denken dat iemand 'm nu wel gevonden heeft hé...

Ik hoop echt dat je valkje snel terug komt.

Groetjes Manon

Anja

Valerie

Anja,

Dankje voor de mooie plaatjes!  :-*

Het valkje vliegt nog rond.
Zat vanavond vlak bij de grasjes van de buren op de hoek in een berkenboom. Toen ik Peppie klaar had in een goed afgesloten kooi om erbij te zetten, was ze weer gevlogen. Ik zag haar nog rondvliegen. Waar haalt ze de kracht vandaan? Wat een sterke vogel.
Ik ga zo mijn laatste rondje buiten doen.

Caroline,

Thuisblijven was geen optie geweest. Ze valt niet uit de lucht, maar gaat hoog in een boom zitten waar je met niks bijkan (ook te gevaarlijk). Dat is het frustrerende. Viel ze maar uit de lucht.   :(

*Manon*

Sterkte Valerie... ik hoop op een wonder en dat ze toch de weg terug naar de voliere weet te vinden.

Groetjes Manon

Valerie

Ik heb net met een grote zaklamp alle struiken afgezocht. (buren zullen wel denken).
Niks te vinden.
De overbuurman liep me nog tegemoet. Hij zoekt blijkbaar mee, wat ik enorm waardeer. Hij is ook vogelliefhebber.
Vanmiddag zat ze blijkbaar bij hem in de Lijsterbes. Hij heeft ook geprobeerd ze te vangen, maar toen er een stortbui kwam, vloog ze weg. De buurvrouw zei nog "wat een sterke vogel, wat een kracht, zo flink vliegen).
Zou ze besjes eten? Waar drinkt ze?
En morgen moet ik tot half 7 werken. Die onzekerheid.  :'(