22 juli 2025, 03:03:38

De vogeltjes van Valerie. FOTO'S

Gestart door Valerie, 18 februari 2005, 17:12:37

« vorige - volgende »

I_Xyzyx_I

De donkere ziet er inderdaad gepareld uit, over een paar daagjes weet je het helemaal zeker :) erg leuke donsjes trouwens ;).

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

carco

Ik denk niet dat het parels zijn. Dat denk ik nl. ook steeds als ik dat zie, maar het zijn de hulsjes om de veren heen.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Valerie

Dankje. :)
Als die donkere geen parels zijn, dan heb ik 2 wildkleurmannetjes.
Nog een paar daagjes geduld voor zekerheid. :)

*Manon*

Spannend Valerie,
Maar inderdaad over een paar dagen zul je het weten.. ik snap ook niks van wanneer wel en niet parels  ???
In ieder geval zijn het schattige donsjes  ;D ;D

valkje-jacco

hee psssttt,, ken je me nog?  ;D

ik kwam even om te vertellen dat Jacco vader is geworden  :D

groetjes daar !
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Valerie

Mitchel!!!!!! Hoe kan ik jouw ooit vergeten?  ;D
Dat is lang geleden! Jacco papa? Super!!!:) Gefeli!

De 2 oudste bij Peppie en Luna zijn cinnamon. JA! IDD!  :o Had ik niet door.
Ik zie niks parels.
De lutino lijkt echt gepareld en wordt met de dag mooier!
De jongste weet ik nog niet, cinna of WK.
Ik maak binnenkort weer foto's (als mijn vervelende hoofd wat beter wordt).

Bij Valko en Daffy zijn de oudste 2 uitgevlogen (sinds zondag) en zit er een ook al hoog op stok.
Ik moet hier even gaan terugzoeken voor hun geboortedatum.... Want zijn ze nu 4 of 5 weken oud?  ;D

Dierenfreackske

Hoi Valerie , laat de foto's maar komen hoor ! Ik ben reuze benieuwd hoor !  Haha ! Succes he meiss ! Grtjs Ann

Valerie

Is ze niet mooi?
Deze pop zoekt nog een huisje samen met 6 andere jonge valkjes.

*Manon*

Ze is prachtig Valerie, ik vind die lutino's en ook albino's zo ontzettend mooi als ze van die veertjes hebben die aan het doorkomen zijn.....
Ik ben benieuwd naar je andere jongen en .... de foto's natuurlijk   ;)

Groetjes Manon

Valerie

Dankje, Manon.

Op de andere foto's zul je moeten wachten.
Ik moet nog meer foto's maken, maar m'n batterijen zijn steeds na 2 minuten leeg.
Hopenlijk ligt het aan de batterijen en niet aan de camera.  ::)

Dierenfreackske

Hoi , wat een mooi popje , O ..0ik ben er al verliefd op ! Grtjs Ann

Valerie

Wil je hem hebben, Ann?  ;D

Ik ben erachter dat de lutino niet gepareld kan zijn. De split van Peppie lutino valt niet samen gepareld. De geparelde split valt samen met cinnamon.
De cinnamons zijn dus allebei mannetjes.

Valerie

2 Van de jongen bij V & D vliegen al mee naar buiten. Helaas worden zij door Daf geplukt.  >:( De jongen die nog op de bodem blijven, zijn niet geplukt.
Nu ben ik aan het kijken ze zelfstandig te krijgen. Maar beter zou zijn ze apart te zetten ivm plukken.

Geen idee of ik het blok van P & L bij in de kooi kan zetten. Dan houd ik de jockkooi over voor de jongen zelfstandig te maken.

Wat denken jullie?

Valerie

Ik begin nu toch te twijfelen of de lutino een cross over is. Ik zie toch gele parels. Ik ben benieuwd als ze volledig in de veren zit.
Wel jammer dat er niemand interesse heeft in het popje.
Ik heb nog maar 1 jong van alle 8 gereserveerd. Verder krijg ik niks reacties.  ???
Het blok bij V & D heb ik maar al weggehaald en helemaal schoongemaakt. Nog een nest zie ik niet zitten, als ik dan weer 4 jongen bij heb, die ik niet kwijtraak.  :-\

Dierenfreackske

Hoi Valerie , ik hoop dat je toch een huisje voor ze vind , echt waar hoor !
Ach , ik heb er nu al poppen genoeg gereserveerd ook , dus kan ik er echt geen meer bijnemen he, anders heel graag natuurlijk , ik hoop dat je een goed huisje voor ze vind , , ja het is een mooi lutinopopje hoor , dus denk ik wel dat iemand wel verliefd zal zijn op dat valkje ! Grtjs Ann .