4 juni 2024, 15:56:01

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

valkje-jacco

Hoi Christine,

ja dat is bij meerdere katten, ik had vroeger 8 katten in huis en de een vond het heerlijk de ander nix, en dan krabben, mar soms krabben katten ineens als je aan het aaien bent, heel raar i.i.g

gr.Mitchell(op school)
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Rianne

Een vriend van ons heeft ook zo'n kat. Komt bij je op schoot liggen, spint als je haar aait, maar zomaar is ze het zat en wil ze je krabben. Katten zijn zo eigenaardig!

Christine

Ja dat is wel! Minoe en ik hebben twee dagen gewoon niets meer tegen elkaar gezegd, ze is nog eens niet komen spinnen bij me ::)
tot gisterenavond hebben we het terug goed gemaakt, eer dat ze naar mij kwam duurde het toch ff dan maar een kusje op haar hoofdje gegeven en het was weer inorde, nu komt ze vanzelf weer naar mij. Met Monty heb ik geen problemen... Ik kan daar gewoon alles bij doen, Minoe ja die kan ik nog eens niet oppakken of ze is kwaad...

Gisterenmorgen kwam ik zelfs dansend binnen met Monty in men armen, heerlijk gewoon als je een kat kunt vastnemen als een klein kindje!! Het is en zal toch altijd een baby'tje blijven... Gisterenavond riep mijn mama dat ik met hem moest spelen... Zo gezegd zo gedaan meneertje kon weer vechten met mijn voeten  ::) ik ben de enigste dat dat kan doen, ik weet hoe ver ik kan gaan met monty, zelfs peter mag dat niet van mij omdat ik dan schrik heb dat die te fel sjot ofzo... Meestal als je Monty wilt sjotten komt hij je achterna en dat is best angstaanjagend!! ::)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Ha Chris,

Ik ken dat gedrag wel van onze poes Gizmo. Bij haar moet je altijd goed op haar lichaamstaal letten. Zij houdt er ook niet van om zomaar benaderd te worden en geaaid te worden. Ze geeft zelf aan wanneer ze het wil en als ze het zat wordt, zie je dat onmiddellijk aan haar lichaamstaal. Dan moet je ook echt stoppen hoor, anders slaat ze (weliswaar zonder nageltjes) naar je. En dan met name naar visite hoor, want Cor en ik kunnen alles met haar, behalve haar oppakken en zomaar vastpakken voor een pilletje of zo... dat is drama!

Kortom: er zijn katten die het fijner vinden om het zelf aan te geven als ze geknuffeld willen worden en ook hoe lang! Dat moet je respecteren, sommige mensen zijn net zo!  ;) ;D
Wij hebben in het begin ook wel gedacht: tjee.. sommigen mensen hebben van die allemansvriendjes die iedereen maar mag aaien, waarom wij niet? Maar we hebben Gizmo geaccepteerd zoals ze is. Ik denk dus ook niet dat jouw Minou zal veranderen. Je moet gewoon proberen haar lichaamstaal te lezen... dan heb je kans dat ze uit zichzelf wel komt.

Liefs,
Peet

Christine

Ik ben sinds gisteren terug naar de kippen geweest om eens te gaan kijken hoe het met Wim gaat! Ik had spijt dat ik mijn camera niet bij had want hij kwam weer heerlijk op mij zitten! Ik kon weeral heerlijk recht staan met hem op mijn arm... Vandaag deed hij het opnieuw! Ik zie gewoon niets aan hem toen hij slecht was, alles is zo beter nu! Zelfs de kalkoenen zijn terug aardig tegen hem! Ik zal dit weekend proberen om foto's te maken van hem maar een foto van men eigen en wim maken gaat me niet echt lukken denk ik! We zien wel!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

:) Fijn dat het weer helemaal goed gaat met Wim. Hij zat er erg zielig bij een paar weken terug.

Christine

14 januari 2006, 19:17:24 #2361 Last Edit: 14 januari 2006, 19:26:03 by Christine
JeeeeeeeeeeJJJJ
Het is bijna zo ver!!
Mitchell en ik wouden elkaar doodgraag nog eens terug zien, het is al geleden van in avifauna dat we elkaar gezien hebben
Aangezien we ons zo goed geamuseerd hadden wouden we dan allebij terug over doen!
Ik had enorm van hun gastvrijheid genoten en vond dat ik echt iets mocht terug doen! We hadden daar tenslotte heel het weekend gratis en voor niets daar mogen logeren! Zoiets maak je niet zoveel keer mee in je leven! Aangezien Mitchell's ouders nog niet echt wouden in de kerstvakantie gingen we het later doen en ja nu de 29ste januari komen ze helemaaaaaal van bij hun thuis naar mij!
Ik vind het enorm leuk dat Mitchell mag komen, Jacco komt waarschijnlijk ook mee! Wat zullen we een leuke dag beleven, ik ga dan wel mijn valkjes voorbereiden dat er een valkje op bezoek komt! Ik hoop ook dat ze het goed met elkaar zullen vinden en dat Miko's vleugeltje (had slagpennen verloren hoe het komt weet ik niet) terug inorde is zodat ze de kamer rond kunnen vliegen! Iig ga ik heel veel foto's maken en hoop dat Mitchell zijn camera ook niet vergeet! We houden jullie op de hoogte!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky


Christine

14 januari 2006, 19:26:49 #2363 Last Edit: 14 januari 2006, 19:29:23 by Christine
Oeps Petra ik heb het een beetje verandert lees maar terug :-[
Maar iig je hebt juist!!  ;D :-* :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Wilma1

Citaat van: Christine op 12 januari 2006, 11:38:31
Ja dat is wel! Minoe en ik hebben twee dagen gewoon niets meer tegen elkaar gezegd, ze is nog eens niet komen spinnen bij me ::)


Katten hebben geen BAASJE, maar PERSONEEL ;D...en wij hebben er 8 dus we lopen ons suf als het aan hen ligt, maar gelukkig stellen WIJ de grenzen wat hun personeel doet voor ze :D...en allemaal zijn ze zeer verschillend, maar wel heel lief..
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op 14 januari 2006, 19:33:04
Citaat van: Christine op 12 januari 2006, 11:38:31
Ja dat is wel! Minoe en ik hebben twee dagen gewoon niets meer tegen elkaar gezegd, ze is nog eens niet komen spinnen bij me ::)


Katten hebben geen BAASJE, maar PERSONEEL ;D...en wij hebben er 8 dus we lopen ons suf als het aan hen ligt, maar gelukkig stellen WIJ de grenzen wat hun personeel doet voor ze :D...en allemaal zijn ze zeer verschillend, maar wel heel lief..
;) Wilma


Ja de katten kunnen helaas niets zelf doen, ik zie mijn kat al in de frigo haar eten pakken :o soms vind ik het heel jammer dat ze niet kunnen praten, dan wist ik tenminste wat ze dwars zit, ze moet maar een fototoestel zien of ze kan bijten :o of gewoon mijn mama haar gsm die afgaat daar heeft minoe ook nog zo een hekel aan... Dat had ze vroeger helemaal niet, raar beestje maar wel liefffff

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Was het al maar de 29ste januari eh mitchell!
We kunne nu al niet meer wachten tot hij hier is. Alles is besproken dus nu mogen de daagjes voorbij vliegen van mij! Ook met mij gaat het weer veel beter, maar zal me pas echt veel beter voelen wanneer de examen gedaan zijn en ik weet dat ik er door ben en op stage mag gaan! Dan ga ik ook echt tijd maken voor de andere diertjes buiten! Zeker ook voor Sus en Wim want ik heb het gevoel dat die me nu echt missen! ::)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tara

*Jaloers*
Geluksvogels, dat jullie mekaar kunnen ontmoeten ;)

Christine

Mitchell en ik kennen elkaar al maar ik ken jou alleen van op msn en van het forum en wil jou ook wel eens ontmoeten hoor!! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**