1 augustus 2025, 15:59:47

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Riny

Mooie foto's Christine.
Je bent een knappe meid.
Liefs Riny :-*

Christine

De commentaar van Kato vond ik best wel grappig, ze zei zo van wat een sexy meid tja stond er gewoon goed op en voelde me ook wel een beetje goed ::)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Jaimy_en_Viggo

Hey hey!

Leuke foto's hoor! Ik vind het altijd zo leuk om eindelijk eens een gezicht te zien die bij de berichtjes hoort :P Ik had jou bij jou bijvoorbeeld blond haar gedacht  ;D hihi. Zat ik er dus mooi fftjes naast.

Groetjes Jaimy

Christine

Ikke blond?? hoe kom je daar bij? Ja oke vroeger blonde lokken gehad maar hmz zijn die er al uit? Ja bijna maar ben helemaal niet blond ;D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Twee foto's van mijn twee schatjes Minoe en Monty

Minoe:

Deze heeft mijn mama deze morgen gemaakt! Ik vond het wel super lief, lekker genieten met Monty in mijn armen!!

~Natas~

Hey Chrisje,

Je bent echt een hele leuke lieve meid en dat weet je.
Ik wist al hoe je eruit zag want heb je ontmoet in Avifauna en dat was ons erg goed bevallen.
Lief hoor die laatste foto van Monty in je armen, zo te zien ben jij ook echt een katten mens ( ikke niet helaas )

Laterssssssssss

Christine

Ik kan niet meer zonder hem! Ik heb hem al van toen hij 4weekjes was idd veel te jong maar ja toen hij die abseccen had wist ik gewoon niet wat er ging gebeuren, ik was echt bang, ben ik lekker blij dat alles inorde is, de abseccen zijn inmiddels alle twee genezen, alleen zie je nog op zijn koppie een korstje maar dat gaat ook vlug weg zijn, hij krabt er ook niet meer aan! ;D

Riny

Hallo Christine
Ik vind katten en poeen leuk bij andere mensen ,maar ik ben een hondenfan.
Maar dat zeggen ze ook je houdt van honden of van katten.
Dat geeft allemaal niets ,als we maar dierenvrienden zijn.
Groetjes Riny :-*

Christine

Riny ik hou van ze allemaal, later wil ik het liefst katten rond mij en honden, ik wil al van heel jong al een hond maar ooit denk ik gaat mijn papa het toch overwegen voor één te nemen! ik ben benieuwd eerlijk gezegd denk ik dat dat voor binnen een paar jaar pas ga zijn! ::)

~Natas~

Hi Chris en Riny,

Nee bij ons komt er nooit een kat of een hond hoor.
Ik ben voor allebei allergisch dus ik begin er niet aan.
Als ik naar mensen ga met een hond, dan neem ik van te voren medicijnen ervoor in.
Dan gaat het goed, maar anders ben ik echt ziek hoor  :'(
Ik vind het wel hele lieve dieren, maar helaas ik kan er niet tegen.
Maar gelukkig wel tegen vogels, en dat valt me erg mee.

Groetjes

Gerda

Hoi Christine,

Speciaal voor jou:

Groetjes, Gerda

Christine

Gerdaaaaaa ;)

Speciaal voor jou!!

Nu kan ik weer heel goed leren voor mijn examen vooral met die mooie leeuwenprentjes!! :-* :-* :-*

Tara

Hoi Chris,

ook even na een tijdje een berichtje van mij meisje,
hele leuke foto's hoor..
Is fijn om er eens een paar van je te zien in één keer :).

Groetjes, Tara

Christine

Ik ben nu ondertussen al een tijdje thuis van mijn examen vandaag! Ik vraag me eigenlijk af waarom ik zoveel gestudeerd heb! Ze heeft niet eens vragen gegeven die uit onze curcus kwamen! Ja oke eentje wel maar die wist ik juist niet meer zo goed ::) , Het waren 8 vragen en het ging op 20% Tja we zien wel hoe ik het gedaan heb, vandaag doe ik niets meer voor school omdat ik morgen toch een dagje vrij ben, dus ik kan vandaag weer lekker genieten van alles en nog wat!!

Christine

Vandaag problemen gehad met minoe :o
Ik ben een enorme kattenvriend oke maar dit ging ff tever!

Ik citeer ff een stukje van msn want anders wordt het te lang voor het over te typen!!

met men katertje kan ik alles doen maar met de kattin tja dat is een andere zaak  daarstraks ook, ik wou ze eten geven, een nieuwe blik wiskas was het niet goed voor madam, begon te vies te miauwen en rare ogen te trekken, op dat moment wist ik hoe laat het was

ze heeft me niet gekrabt ofzo maar haar gedrag sprak echt boekdelen! ze heeft men mama bijna eerder op de dag ook gekrabt dus ja, die heeft echt van haar momenten dat ze echt lief van zijn maar doe je iets te veel is het voor haar ook teveel

Ze heeft dit al dikwijlser gehad en de da waarschuwt ons altijd voor zo een kat, ze heeft een apart karaktertje waar we niet onderuit kunnen. ze laat vlug merken wanneer er iets niet goed is of ze iets niet graag heeft, met Monty is dat weer veel anders, daar kan ik juist wel alles mee doen, kan ik vast nemen, knuffelen, eens goed over zijn vacht wrijven, mee spelen echt alles, maar minoe... als ik ze te veel wrijf en streel is het al gedaan. Ze had dat vier jaar geleden nog eens gehad dat ze niets meer van me moest hebben :o wat zitten katten raar in elkaar!!