1 augustus 2025, 15:59:00

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

~Natas~

Hoi Chris,

Dank je dat je het leuk vond dat ik je belde om je gelukkig nieuwjaar te wensen.
Kom je volgende jaar hier oud en nieuwe vieren, zal ik je laten zien wat feesten is.

Groetjes

Riny

Hoy Christine
Die uitnodiging moet je met twee handen aangrijpen.
Groetjes Riny :D

Christine

Ik wil wel hoor natas!! Echt!! We zien dat dan wel, normaal gaan we terug naar de vrienden van peter maar ja in Nederland lijkt het me gewoon echt zalig om er dan te zijn!! ;D :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

AANBOD STAAT VAST

Dus ik hoor het tegen die tijd wel
Kunnen we elkaar ook beter leren kennen

:-*  :-*  :-*

Christine

Dat is zeker!! Ik zal het ook opschrijven in grote letters!! Peter vond het al erg toen ik het zei, maar ja een dagje zonder zijn vrienden interreseerd me niet, ik heb ook MIJN vrienden die voor gaan!  ::)

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Riny!! Morgen ga ik proberen het vervolg van de foto's erop te zetten!! :-* :-* :-*

aad

weltrusten Christine  ;) ;) ;)

Christine

4 januari 2006, 14:04:46 #2332 Last Edit: 4 januari 2006, 14:29:13 by Christine
Deel 2 (sorry voor het lange wachten!!)

Nog altijd heerlijk aan tafel zitten ::)

Hier begon het se, Peter die inslaap ging vallen al een geluk dat al zijn eten op was :D ;) ;D

Het resultaat was er wel, hij ging in de zetel gaan zitten en meneertje was al vlug vertrokken, ik was ook moe maar heb het langste het vol gehouden van wakker te blijven!! ;D

Uiteindelijk was mijn opa ook heel moe:

Snurkfilmpje Peter!!
http://www.youtube.com/?v=Z491UlERccE

We hebben een heerlijke dag gehad, buiten 's avonds dan vond ik het veel minder, ik was echt blij dat ik naar huis kon en dat ik ff tot rust kon komen, Ik had het met momenten zo moeilijk zelfs Peter gaat er niet meer graag naar toe naar mijn andere oma ::) ondanks dat hij daar nog maar twee keer is geweest, Ik schaam me diep eerlijk gezegd!! :-\ Mijn oma had een foto laten tonen van toen mijn papa klein was, ineens zei Peter ja toen kende jij nog niets over bijen, men oma reageerde erop ja Toen was Rudi (papa) nog gelukkig, en dat omdat hij toen mijn mama nog niet had leren kennen, ik was zo kwaad echt waar, ik heb mij echt moeten inhouden of het was erop geweest, ze gaat echt te ver de laatste tijden!! >:(

Riny

Hoy Christine
Nou die peter zaagt een heel bos om als die slaapt zoals die snurkt.
Wordt die niet boos op jou dat je dit filmpje er op hebt gezet.
Mijn Jan zou zoiets niet waarderen dat weet ik wel.

Christine

Riny: ik heb het hem gisteren gezegd en hij moest er mee lachen dus ja, vind zoiets wel leuk om te horen en het bewijs is er meneertje Peter SNURKT dus WEL ;D

Lin

Hey christine,

Gelukkig nieuwjaar. Dat je maar maar mooie jongen mag krijgen en weinig ruzie tussen de valkjes. Was erg gezellig zo aan de fotos te zien. Behalve de slaapfotos dan.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

peterke25

;D ha ja da ben ik se in de zetel maar snurken zou dat niet getrukeerd zijn ;D ;D ;D nee twas duidelijk ik hihihi :D maar ja we hadden bijna niet geslapen met oud op nieuw

~Natas~

Hai Chris,

Leuk hoor deel II van de familie foto's.
Wauw zeg wat een gesnurk zeg, zal hij blij mee zijn dat je het plaatst.

Hey Peter,
Dit jaar kotm Chrisje in NL Oud en Nieuw vieren hoor.
Dus je bent alvast voorbereid.

Groetjes,

Natas

Riny

Hoy Natasja en Christine
Is Peter ook uitgenodigd of blijft die in Belgie?

Christine

Dat weet ik niet, hij wilt doodgraag meegaan maar mag hij mee :P We zien dat dan wel, trouwens het is nog heel lang! Ben wel eens benieuwd wat 2006 helemaal gaat brengen voor ons!

Ook heb ik voor jullie nog andere foto's... Dat zijn foto's van kerstavond.

Peter en ik

Van links naar rechts: Dorien, Kato en ik

Ikke

Dorien en ik

Dorien en Kato

Twee foto's van Kato en mij

Dit waren ze dan!