4 juni 2024, 01:40:36

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

Ik ben blij ik ben niet ziek vandaag gisteren was het misschien een waarschuwing ofzo maar ik weet wel dat ik heel moe ben komt misschien omdat ik slecht heb geslapen! ::)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

                     

Hallo Christine
Dan is dit mijn advies voor jou voor vanavond.
Ik hoop dat je heerlijk slaapt.
Groetjes Riny

Christine

Ik ben nog niet lang thuis en ga zo men bedje in! Het was toch ff een baalavond, Bart sliep pas van 22u en steven is iets daarna ook wakker geworden hij werd ineens wenend wakker wat er is weet ik echt niet! Het was een heel lange avond dus ja ik ga nu proberen een paar uurtjes te slapen!

Riny: Bedankt voor je slaapwel berichtje het doet me deugt!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

Hoi Chrissie,

Is alles goed met je?? Je hebt al anderhalve dag niets gemeld!!

Ik hoop dat het allemaal goed gaat, met jou en je valkjes en de hanen (Vooral Wimpie) en de andere dieren
Liefs Gerda

Christine

Met mij gaat het nu helemaal niet meer! *zit momenteel met tranen in men ogen* en dit allemaal te danken aan iemand van men  vorige school :'(

dit stuurde ze

he christine als ge me blijft negeren moet je het maar zeggen hoop dat je je leven lang spijt hebt je hebt een goei vriendin verloren maar ik heb er een trg
en als je het mij vraagt je kon beter treffen dan peter hiermee stop ik en hoop dat ik je nooit meer zie stuk ongeluk
ik ben happy en dat maak jij ni stuk


Ze kwetst mij ermee maar peter ook denk ik! Dat is al de tweede die kritiek geeft aan men schatje! Ik hou dat zo niet meer vol! Ik had me sterk kunnen houden tot nu :'( :censuur :'( :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Laat ze toch in hun vet gaar smoren en probeer om je er niets van aan te trekken.
Misschien is ze wel gewoon jaloers op jou.
Zulke mensen bestaan ook,die een ander het licht in de ogen niet gunnen.
Ben jij maar lekker gelukkig met jou Peter en je valkjes.
En een beetje met je vrienden van het forum.
Liefs Riny :-*

valkje-jacco

jee dat slaat tog nergens op  :censuur zij is het niet waard om een vriendin te zijn >:(
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

a ring is round and has no end, so is my love for you my friend zegt:
hallo!!!!!
Christine Valkjespret!  zegt:
ey
a ring is round and has no end, so is my love for you my friend zegt:
waarom zegt gij nooit iets tegen ons???

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Roosje

1 december 2005, 18:03:01 #2183 Last Edit: 1 december 2005, 18:07:42 by Roosje
Christine! Negeer die zielenpoten gewoon. Je moet je daar echt niets van aantrekken. Dat soort mensen zul je nog vaak tegenkomen in je leven en daar moet je je tegen weren. Je kán het niet laten gebeuren dat anderen jou zo'n verdriet doen. Je hebt nog een heel leven voor je waarin je waarschijnlijk ook wel je échte vrienden zult treffen. Ik ben inmiddels heel goed in mensen gedag zeggen. Ben ik met je bevriend en doe je zulke rare dingen, dan hoeft het van mij niet meer en het enige wat ik dan zeg: MAZZEL! Ik heb wat beters te doen. En zo moet jij ook gaan denken, want ze zijn het niet waard. Er zijn nog genoeg andere mensen op de wereld die wél normaal kunnen doen.

Zo, dat moest er ff uit. Hou je taai!

(p.s. Ik heb trouwens één vriendin die ik nooit kwijt zou willen raken, en dat gebeurt dan ook niet. Puur omdat we elkaar respecteren. Ook als we eens een dagje, weekje of zelfs maandje geen tijd voor elkaar hebben. En ook als we allebei een andere mening hebben over iets. En dat is de reden waarom die vriendschap inmiddels al 12 jaar duurt. Ook al hebben we elkaar een periode niet gezien omdat ik verhuisd ben. Tot zij weer bij mij in de wijk kwam wonen! Dát is vriendschap. En niet iemand die je slechte dingen toewenst en zo raar tegen je doet.)

Riny

Hoy roosje
Je hebt gelijk in wat je schrijft ,maar dat is ook een kunst hoor.
Ik kan het ook niet zo als jij het schrijft.
Wat ik wel geleerd heb in de loop der jaren is om te denken ik gun ze de kick niet dat ze zien dat ik me rot voel.
Sommige mensen waaronder Christine zijn nu eenmaal heel erg trouw aan anderen.
Groetjes Riny :D

Christine

Jennifer was een heel goede vriendin van mij maar sinds ze verkeert met iemand is de vriendschap gewoon veel minder geweest vorig jaar! ze besteet gewoon geen aandacht aan haar vrienden en was zelfs tijdens de middagpauze bij hem! Na een tijd zei ik in mijn eigen dat ze mocht ontploffen! Ik wou ook nog eens met haar afspreken maar neen zonder haar vriendje gaat ze niet weg!! Ik had ook zo een gedacht van laat het dan maar dan moet het voor mij ook niet meer! Ik heb nu hele goede vrienden gevonden hier op het forum!! Ik heb er nu zelfs al een paar in het echt gezien en ik wil ze terug zien!! Jennifer heeft me vorig jaar al genoeg gekwetst! Ik laat me niet doen! Ik reageer er gewoon niet op!! ::)

Riny ik sluit me bij jou woorden aan! Ik laat gewoon veel te vlug zien hoe ik echt ben! de meeste mensen (hier niet) profiteren daar gewoon van! Ik help graag mensen uit de nood maar als ze me zo behandelen hoeft het voor mij ook niet meer! Meestal laat ik dat gewoon niet blijken :o misschien slecht van mij maar ja ::)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Probeer je aandacht naar wat anders te richten ,naar leukere dingen.
En het is goed dat je haar niet laat zien dat ze je pijn heeft gedaan.
Ze komt er nog wel een keer achter wat ze voor een goede vriendin heeft gehad in jou.
Groetjes Riny  :-*

Christine

Dat denk ik niet hoor! Ze zal me niet eens meer herkennen haha nee.
dat nu ook weer niet! maar ja ik heb nu ook pas iemand terug op msn gehad die ik nu ondertussen al 5jaar ken! we komen nog altijd super goed met elkaar overeen we zijn gewoon beste vriendjes en daar kan niemand op in gaan! hij helpt mij uit de nood en ik hem! In de week ook hij zag het niet meer zitten omdat zen lief het uit gemaakt heeft met de reden (hij werkt bij de brandweer) dat hij meer tijd in de brandweer stak dan is haar! ik antwoorde er op dat hij mensenlevens niet in de steek kon laten! ik had ook gezegd dat hij zich niet zo moet laten gaan voor haar!! Nu ik het moeilijk heb heb ik ook een serrieuse steun aan hem! Ik hoop maar dat Peter niet echt jaloers gaat worden omdat ik echt alles tegen hem kwijt kan! Tegen Peter ook hoor maar ja vrienden zijn er voor om elkaar te helpen!! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tara

Hoi Christine,

pff wat grof dat die Jennifer dat zegt... Maar trek je dat zeker weten niet aan want het is echt geen waar... Iemand die dat zegt is dat meestal zelf.... Jij bent super hoor Christine, zeker weten!!

Groetjes, Tara

Caroline

Hoi Christine,

Kom op meid en laat jezelf niet zo kwetsen door die rotmeiden. Het wordt echt tijd dat je de MSN/adressen van die  :censuur meiden eens uit je bestand zet, dan kunnen ze je ook niet van die vervelende dingen zeggen.
Stop je energie gewoon lekker in, je relatie met Peter, je valkjes en de goeie vriendinnen die je nog wel hebt.  ;)

:-* Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.