1 augustus 2025, 16:00:50

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

een gesprekje tussen mij en jeniffer

jennifer fairy   zegt:
niet wenen he
Christine Valkjespret!  *Wat maakt het uit wat anderen van mij denken!! Degene die mij haten haat ik ook!!* zegt:
voor jou zeker??
  jennifer fairy   zegt:
ola ga ge beginnen of wa haalt uw peterke erbij
Christine Valkjespret!  *Wat maakt het uit wat anderen van mij denken!!** zegt:
waarom zou ik peter erbij halen?
  jennifer fairy   zegt:
wij hebben u niks misdaan dus ge moet ni beginnen
  jennifer fairy   zegt:
misschien kunt ge het ni aan
nee wie begint er mij een feeks te noemen in haar msnnaampje en te zeggen dat je mij haat??
  jennifer fairy   zegt:
ja hoe zou het komen ge negeert mij volledig
  jennifer fairy   zegt:
als ik iets zeg ga je ofline
ahja? toch niet altijd??
  jennifer fairy   zegt:
haha echt wel
ik bestook tenminste niemand via mail!
  jennifer fairy   zegt:
hazo en wie da
ik ga eten
  jennifer fairy   zegt:
stikt erin
  jennifer fairy   zegt:
heb een beter vriendin
  jennifer fairy   zegt:
een trouwe
  jennifer fairy   zegt:
een die er altijd is voor mij
  jennifer fairy   zegt:
en sinds ik met erik ben doe je zo
  jennifer fairy   zegt:
zeg christine ben efffe weg laat me weten wat jouw gedacht is oke

die is ondertussen al gestopt maar dan begint er weer eentje tegen me te zeiken ::)

a ring is round and has no end, so is my love for you my friend zegt:
de voegelgrieps is ni besmettelijk via msn hoor!!!!
vogelgriep??
ah toch nog
ja omda gij de mensen van het groenveld ma negeerd
hopla en we gaan weer is beginne
amai zo negere is precies wel leuk
ik kan niet de hele tijd al de zinnetjes beginnen te lezen van iedereen op msn!
komt dan ook ni online hé zeg
ik kom online waneer ik wil
denkt gij nu echt da da leuk is voor ons da ge zo doet???,
ge kwam dan af me da gezever van we gaan elkaa ni vergeten ma ge zijt  verdomme goe op weg daarvoor
ik moet toch niet altijd de eerste stap zetten? of wel?
kijkt hé als wij iets zegge negeerde ons denkt ge nu echt da we nog verder die moeite gaan doen?
waarom zou ik dan al die moeite gaan doen? en waarom spreekt ge voor iedereen??
iedereen klaagt ervan
wie is iedereen eh??
ah ge zijt ze al vergete amai ma ge zijt echt goe bezig hoor!!!!!!DE MENSEN DIE IN UW KLAS ZATE MAJA GE ZIJT ZE AL VERGETE Hé
en is een sms sture naar iemand da kunde ook ni hé
sorry ma ge moet nimeer afkome me diene zever da ge ons ni kwijt wilt als vriendinnen want ik en de rest gelove er gene zak meer van
awel terug begonne me negere???
ik mag toch ff rustig de tijd nemen om alles te lezen? ik wist niet dat jij zo rap waart hoor!
ja komt ervan als ge de vrienschap laat hé
dan is dat toch jullie mening hoor!

Hier ga ik het bij laten of het wordt echt te lang!

Zoals jullie zien ik laat mij ook niet makkelijk doen hoor! maar toch ga ik ze ff op block zetten want ze zijn nu echt te ver aan het gaan!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Citaat van: Caroline op  1 december 2005, 20:35:01
Hoi Christine,

Kom op meid en laat jezelf niet zo kwetsen door die rotmeiden. Het wordt echt tijd dat je de MSN/adressen van die :censuur meiden eens uit je bestand zet, dan kunnen ze je ook niet van die vervelende dingen zeggen.
Stop je energie gewoon lekker in, je relatie met Peter, je valkjes en de goeie vriendinnen die je nog wel hebt. ;)

Hoy Christine
Ik sluit me helemaal aan bij Caroline,en ik raadt je aan haar goede raad op te volgen.

Christine

Ik heb ff iedereen op blockeer gezet! Het werd me ff te veel :censuur pfft wat doe ik men eigen toch aan met naar hun te luisteren :'(

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

hoi cris,

nou kan ik wel begrijpen dat je nekpijn krijgt :-\ je moet ze gewoon blokkeren en als ze je lastigvallen via mail een ander msn adres aanmaken en deze laten vallen, en er niet meer op kijken.
misschien helpt dat,

groetjes:Mitchell,
laat je niet opjagen!  :censuur
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Petra en Cheeky

Goed zo Chris! Verstandig dat je naar de wijze woorden van Caroline geluisterd hebt! Concentreer jij je nou maar op mensen die het waard zijn, zoals Peter!

Liefs,
Peet

Caroline

Hoi Christine,

Volgens mij moet je ze gewoon helemaal verwijderen.

En Peter idem dito, want net op de MSN zei je dat nu weer Peter met hun bezig was. Dit is alleen maar kolen op het vuur gooien. Je moet echt een goed nadenken wat je nu wilt.

Het klinkt misschien stom hoor. Maar net op de MSN zeg je:

op dit moment heb ik er plezier in hoe die dat tegen mij zegt! wat maakt het toch uit ik wil die school vergeten dus ja die klasgenoten kunnen stikken!

en 5 seconden later:

ik zet ze op block het is me toch ff te veel geworden

Als jullie samen, Peter en jij,  zo aan de gang blijven dan kun je natuurlijk verwachten dat hun zo terug blijven doen.

Sorry dat ik het zo zeg hoor, ik bedoel het echt goed met je en weet dat je erg snel je iets aantrekt, maar zet dan gewoon die hele MSN en mail uit en ga lekker iets leuks doen, in plaats van net zo te gaan doen als hun doen.

Laat je valkjes even lekker vliegen of zo!!

Kom op meid, jij bent toch niet zoals hun, doe dan ook niet zo!!

:-* Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Ik laat het nu zo, ik ben niet zoals hun :o :o :o  ach laat het zijn!$
misschien heb je wel gelijk caroline ik maak me weer enorm druk! ik voel het zelf ook dat het me nu niet gaat!
De valkjes daar zou ik veel steun van kunnen hebben maar nu de winter is aangebroken zitten de katten meer binnen, onze katten en de valkjes gaat echt niet samen hoor! Dan maar lekker kletjes met Caroline op msn want dat doet nu echt deugt!! Bedankt Caroline!! :-*

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Tara

Hoi Christine,

heb je ze toch op block gezet, super!
Ze moeten je zo niet aftakelen, wss weer een stom bruut plannetje...

Groetjes, Tara

Petra en Cheeky

Heel verstandig Chris! Concentreer je je maar lekker op de mensen met wie je wel gezellig en normaal kunt communiceren en laat de rest maar lekker hun eigen ding doen (maar dan wel zonder jou!).

Het valt me alleen wel op dat jij vaak dit soort dingetjes hebt met mensen van wie je denkt dat je ze kunt vertrouwen. Dan word je iedere keer weer teleurgesteld.  Ik zelf ben van mening dat ik liever minder vrienden heb, maar wel een paar hele goede waar je altijd op kunt bouwen, dan veel waar je weinig aan hebt! Misschien een nadenkertje? (bedoel ik overigens niet lullig hoor, maar ik vind het zo vervelend voor je als dit soort dingen je regelmatig overkomen).

Groetjes,
Peet

Christine

Wat leuk als dat blockeer knopje in dat venstertje staat!! ik heb haar vandaag ff laten uitpraten en ze heeft een deel fouten toegegeven maar ja ze begon ook nog te zeggen dat mijn mama gierig was enzo nu staat ze weer op block tot ze bekoeld is!! ik probeer met haar te praten maar als ze telkens zo begint!! ::)

Roosje

Ik moest eigenlijk wel lachen toen ik die gesprekjes zag :-[ Kom op zeg, wat een gekken. Ik sta op msn altijd op afwezig zodat ik alleen met mensen hoef te praten waar IK zin in heb. Bovendien komt het ook vaak voor dat vriendinnen tegen me aan ratelen terwijl ik niet eens achter de comp zit. Nouja dan bellen ze, neem ik niet op, dan is het duidelijk dat ik er dus niet ben. Of niet WIL zijn. Ook niet erg. Zoals ik al zei échte vrienden vinden het niet erg als je druk bent met je eigen leven en vinden het daarna alleen maar leuk als je veel te vertellen hebt. Nogmaals, JIJ hebt alles in de hand, en je moet lekker doen waar JIJ zin in hebt. Dat hebben anderen maar de accepteren! Enne...Die venstertjes met al dat gezeur hebben een kruisje he, hoef je ook niet alles te lezen en je te gaan ergeren ;)

Christine

Daar heb je wel gelijk in!! Ik heb nu eindelijk eens alles met Jennifer uitgepraat en dat luchte enorm op!! ;D

Petra en Cheeky

Het probleem is alleen dat het steeds terug komt, of denk je dat het nu "goed" blijft?

Christine

Ik weet niet of jij zoiets op voorhand weet??
Ik denk zelfs dat niemand dat weet!! We zien wel wat er gebeurt!!