1 mei 2025, 20:40:42

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Roosje

Citaat van: valkje-jacco op 23 november 2005, 17:09:16
hoi chris :D

als het forum er niet was ohh ohh ohh! ;)

maar over men oma he, die  WIL en kan ook wel rijden alleen het is zo ver weg en om dan weer naar huis te rijden en dan weer mij ophalen is heel veel km, maar ik heb ze voorgesteld dat opa en oma een paar dagen in een hotel verblijven, zullen ze niet erg vinden denk :)

IK WIL JAZZY RICKY MIKO EN TOSCA zien :( al ga ik met de fiets, haha ;)

Wow, dan hebben ze wel heel veel voor je over mitch ;)

valkje-jacco

Egt? 10 min rijden? oke dan 8)

CitaatGeplaatst door: Roosje      geplaatst op: Vandaag om

Wow, dan hebben ze wel heel veel voor je over mitch Wink

ja idd  ;D ;D

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Op dit moment heb ik me enorm sterk moeten houden omdat Wimpie me echt nodig had! ookal had ik het zo moeilijk de laatste dagen! Nu ook nog hoe ik denk aan de vorige woensdag hoe slecht dat wim was had ik echt de moed verloren! Ondanks alles ben ik dan toch nog voor mij gaan kijken en in men eigen gaan zeggen alles komt inorde!! Alhoewel dat ik me zelf niet echt inorde voel omdat ik me te sterk heb gedragen!  ::) Ik hoop maar dat de week die nu komt heel goed ga zijn!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Jij hebt je niet te sterk gedragen ,je wordt gewoon sterker.
Misschien is het dat spul van Michel wel wat aan het werken is.
Ik hoop het voor jou.
Groetjes Riny :-*

Christine

Ik denk dat ook! Ik heb wel tranen gelaten om Wim echt!! Maar nu ik heb hoop gekregen! Dat zou ik daar voor niet hebben.
Maar ja wat wil je! Het deed me ff denken aan men overleden kat die ik heb moeten afgeven aan leukemie! Alles van vroeger kwam gewoon boven! Ik was toen ook naar school en toen ik thuis kwam wou ik naar de dierenarts gaan om met kat te gaan "bezoeken" Maar ja toen ik helemaal thuis was vertelde men mama dat Tijger (zo noemde men kater) overleden was! Ik heb de avond voor dat hem stierf een soort afscheid van hem genomen met het gedacht jij komt terug thuis! Ik wou hem ook liefst thuis begraven zodat ik zen grafje elke dag kon bezoeken maar neen dat mocht niet! Spijtig vond ik dat!! De da zei ook 'geen kat meer tot je er weer helemaal over bent' Al snel met veel pijn in men hart Tijger proberen te vergeten maar ookal ging dat niet makkelijk! Ik kreeg dan leuk nieuws te horen dat er jonge kittens waren geboren! Ik dacht ooh leuk dan ga ik er daar lekker eentje gaan halen!! Zo gezegd zo gedaan! Onze stoere bink van een Monty heb ik nu ondertussen al 4jaar en hij is gezond!! Ik heb Monty al van toen ie amper 4 weekjes was! Veel te jong om van de moeder af te gaan! We hebben hem heel wat moeten leren! Zelfs nu nog als ik hem voor te spelen sjot met men voet maar heel zachtjes eh dan gaat hij me achterna om mij terug te pakken :o Ik denk als er ooit een inbreker komt en die sjot Monty hard dat monty nog eens zou kunnen aanvallen!! ::)

Maar eind goed al goed ben ik blij dat ik dit dagboekje open gehouden heb!

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hoi Chris,

Je hebt tijden die heel moeilijk zijn.
In die moeilijke tijden heb je vrienden nodig, en dat heb je gevonden via dit forum.
Gelukkig heb je alles kunne opschrijven, en heb je veel tips en steun gehad van andere leden.
Ik hoop dat het spul ook werkt wat Michel je heeft gegeven.

Hoe is het eigenlijk met je valkjes, want dat verhaal mis ik nu.
Groetjes,

Natas

Christine

Vandaag weer een nieuwe dag! Een hele dag school gehad :-\ .
Met het school zelf zit ik niets mee in maar het is super lang zitten in een ijskoud lokaal! Het was er 13°C in dat lokaal waar ik 2uur in heb moeten zitten! Ik vond het helemaal niet leuk, na die twee uur ben ik naar een andere les gegaan! Die leerkracht zei ineens ja jullie mogen niet ziek worden omdat jullie anders te veel missen! Ik met het gedacht zo van ja kunnen wij daar iets aandoen dat we twee uur in een koud lokaal moeten zitten ::) Leerkrachten verwachten toch echt veel te veel van ons! Wij kunnen er iig ook niets aandoen dat we ziek worden want we kiezen daar zelf niet voor! Al een geluk ben ik niet ziek maar als we nog lang in die lokaal moeten zitten worden we nog ziek! Normaal mag je dan niet naar school want je moet les volgen in een lokaal dat 18°C of meer heeft en niet eronder!

Tara

Hoi Christine,

poeh 13 graden, da's niet niks zeg :-X :-X
Kan me voorstellen dat jullie koud hadden.

Maar hopelijk word je niet ziek, dan mis je geen les :P

Riny

Hoy Christine
Dat is toch veel te koud.
20 graden lijkt me normaal.
Geen wonder dat jullie ziek worden.
Groetjes Riny :D :D

Christine

Idd het is veel te koud maar ja dan zijn ze verwondert dat er meer en meer mensen achterwegen blijven om de lessen niet te volgen omdat men ziek wordt! Iig willen ze er nu EINDELIJK iets aandoen! Ik reken er niet echt op hoor want dat beloofde ze ons 4 weken geleden al! :o

Christine

Ik roep ook weer eens te snel dat ik niet ziek wordt :o ik denk dat die klaslokaal echt geen deugt heeft gedaan want ik voel het nu toch kriebelen in men keel en moet nu ook al de hele tijd niesen :o  ::)

Tara

Citaat van: Christine op 28 november 2005, 21:15:15
Ik roep ook weer eens te snel dat ik niet ziek wordt :o ik denk dat die klaslokaal echt geen deugt heeft gedaan want ik voel het nu toch kriebelen in men keel en moet nu ook al de hele tijd niesen :o  ::)

Misschien besmet geraakt van mij :(.

Valerie

Zeg Chris, niet ziek worden eh, meiske!
13 ° Foei! Dat is onaanvaardbaar!  >:( Dan kleum je toch als je stil moet zitten.
Hoe is het met Wim?
Ik zal zo je andere boekje eens opzoeken.
:-* Val

Christine

We krijgen daar al les van in het begin van het schooljaar maar de koudere dagen komen eraan ik hoop dat het rap opgelost is want heb geen zin om ziek thuis te zitten!!

~Natas~

Hai Chris,

13 graden, tjee man das ijskoud.
Een lokaal moet inderdaad rond de 20 graden zijn anders mag er niet eens les worden gegeven.
Maar ja je hebt het weer gehad voor vandaag, en hopelijk ga je niet ziek worden hoor.
Het zou pas luek zijn al morgen of volgende week ineens de hele klas ziek ligt, dan kan je mij weggooien van het lachen hoor.

:-* Natas