4 juni 2024, 04:07:42

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

20 november 2005, 12:29:08 #2145 Last Edit: 20 november 2005, 12:34:35 by Christine
Mijn nieuw verhaal is geopend in verhalen natuurlijk en heet Valkjespret

Ik ga dit verhaal nog een tijdje open laten maar ga wel verder met men nieuw!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Ik vraag me eigenlijk af of die bachbloesems werken! ik ween nu al een sinds veel minder dan woensdag dus dat is al een heel goed punt! maar ja toch voel ik me nog niet zoals het moet zijn! ik had een mail gestuurd naar michel maar spijtig genoeg stuurt hij niet terug! misschien dat hij naar men papa heeft gestuurd ofzo en ja van mij moet hij niet sturen maar nu heb ik een gevoel dat ja hoe moet ik het zeggen dat hij gewoon helemaal mijn mail niet wil beantwoorden ookal waren het gewoon foto's!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Dat duurt wel even voor dat helemaal goed werkt .
Dat moet eerst goed opgenomen worden in je lichaam en met natuurproducten moet je een klein beetje geduld hebben.
het komt wel goed.
groetjes Riny :D :D

Christine

Met mij gaat het eigenlijk op momenten meer berg af dan heel goed ik heb zo men ups en downs! Hoe dat komt weet ik niet! Ik heb nu ook zo het gevoel dat Michel gewoon niet reageert over die mail dat ik hem gestuurd heb! Normaal moet ik volgende week of binnen twee weken bellen naar hem hoe het met hem gaat! Ik vind zo van ja dat ik wel ook mailcontact met hem kan hebben omdat het aan de telefoon ook moeilijk is voor mij anders kan ik beter in een mail men gevoelens ook uiten! maar ja ik zie wel wat er nog gebeurt!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Ik kan jou reactie wel begrijpen maar die Michel heeft meer mensen onder behandeling.
En daarom denk ik dat hij geen mailcontact wil met zijn patienten,omdat hij er anders een dagtaak bij krijgt.
Groetjes Riny :D

Rianne

Ik denk dat Riny wel gelijk heeft. Michell zal je mail heus wel gelezen hebben maar kan niet iedereen antwoorden. :)

Christine

Zo bedoel ik het nu ook weer niet Michel is een vriend van men papa ex-collega eigenlijk! zij hebben zelf mailcontact dus is het zo moeilijk toch niet om ff moeite te doen! ::)


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Het gaat goed met mij! Toch iets beter als vorige week, men nek kan soms nog ff pijn doen maar niet veel meer! Voor de rest ja probeer ik men draai een beetje terug te zoeken en een beetje alles op een rij te zetten ookal is het moeilijk! Michel had mij aangeraden voor op tijd te gaan slapen ik doe dat ja maar het is niet makkelijk als ze hier heel hard beginnen te praten tegen elkaar als ik men bed in lig! vooral men broer hoor ik meestal er boven uit! Hoe kan ik dan eigenlijk optijd gaan slapen als niemand er thuis rekening mee houdt ??? ik kan me daar zo in opjagen! :( ik lig voor 22u men bed in lees dan een boekje tot 23u ofzo of tot wanneer iedereen eindelijk stil is om zelf te slapen! Zelf ben ik de laatste tijd door de dag enorm moe! Misschien omdat ik door de nacht slecht slaap ben ik dan ook door de dag moe ??? ik weet het niet! Ik had gevraagd aan Mitchell (van Jacco) of hij naar hier wou komen hij wilt wel maar zen oma wilt het niet alleen wij mogen naar daar en hij niet naar hier! Ik voel me daar enorm raar bij, ik weet echt niet wat ik er van moet denken. :(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Ik denk dat je moet proberen om je niet vanalles in je hoofd te halen.
Die oma van Mitchel zal wel een andere reden hebben dat hij niet mag komen.
Ik geloof niet dat het wat met jou te maken heeft,want dan zou ze ook niet goed vinden dat jij daar naar toe kwam.
En als je last hebt van dat luid praten als je in bed ligt,daar zijn speciale oordopjes voor te krijgen.
Die worden ook veel gebruikt door mensen die in de nachtdienst zitten.
Groetjes Riny :-*

Christine

Het enigste wat helpt op die lawaai makers is zeggen dat ze ook zo een kuur moeten volgen en dat ze verplicht zijn om mij te laten slapen! Ik krijg wel te horen dat men lichaam uit geput is maar zij doen er niets aan! men papa zegt ook optijd gaan slapen maar ja als ze er zelf niets aan doen doe ik er ook geen moeite voor!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Hoi,

het is voor de grootouders van Mitchell natuurlijk een hele rit zo naar Belgie. Misschien is dat het? :)

Roosje

Mitchell is 15 en woont in nederland. Mijn moeder had me toen ook niet naar België gestuurd en ik denk niet dat de opa en oma van mitchell het zien zitten om zo'n eind heen en weer te rijden. Lijkt me allemaal heel logisch ;)

Christine

Ze vonden het goed maar ze wisten nog niet wanneer. Ik zie wel wat we gaan doen en misschien gaan we toch nog eens naar daar! Maar ja Mitch wil doodgraag Jazzy, Ricky, Miko en Tosca in het echt zien! Ik kan hun niet meenemen naar Mitchell ;) Maar ik had hem voor gesteld voor naar dierenhappening in hasselt te gaan samen met peter en mij maar ja zen oma zegt dat er teveel paarden zijn en dat ze dan geen zin heeft om te gaan! Kan ik best wel begrijpen. Mitchell en ik houden dan ook enorm veel contact per forum ;D en per msn! Waar voor het forum toch goed is ;D :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

hoi chris :D

als het forum er niet was ohh ohh ohh! ;)

maar over men oma he, die  WIL en kan ook wel rijden alleen het is zo ver weg en om dan weer naar huis te rijden en dan weer mij ophalen is heel veel km, maar ik heb ze voorgesteld dat opa en oma een paar dagen in een hotel verblijven, zullen ze niet erg vinden denk :)

IK WIL JAZZY RICKY MIKO EN TOSCA zien :( al ga ik met de fiets, haha ;)
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Hier in de buurt is een hotel dus ja misschien 10minuutjes rijden van hier! Jacco kan hier blijven! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**