1 mei 2025, 11:13:03

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Roosje heeft gelijk, Chris! Als je echt dingen aan kunt voelen, is dat een gave! Dat je je daar niet prettig bij voelt, kan ik me voorstellen! Je kunt het echter niet voorkomen, je kunt er hooguit mee leren omgaan.

Sterkte!
Peet

Rianne

Christine, je kunt niet van alle gebeurtenissen jezelf de schuld geven. Schuld heb je pas als je eraan hebt meegewerkt.
Als je dingen van te voren kunt aanvoelen is dat wel een gave, die je met begeleiding kunt ontwikkelen zodat je ermee om kunt leren gaan, en misschien ook positieve dingen kunt voelen. Ik heb er zelf (soms helaas) geen ervaring mee maar zulke dingen interesseren me enorm. :)
Ik zie het ook als iets positiefs als mensen zoiets kunnen alleen is het voor de mensen zelf vaak heel moeilijk.
Je kunt je leven er ook niet al te veel door laten beinvloeden. Wat had je dan gemoeten? Tegen je grootouders zeggen dat ze niet mogen komen? Dat is ook lastig. Het lot heeft bepaald, zegt men wel eens. En daar kunnen we ons alleen maar bij neerleggen.

Nou, dat waren weer Rianne's spirituele woorden van vandaag. ;)

Christine

Ja dingen aanvoelen is zeker een gave! Het is soms wel heel lastig als je die gave hebt ik heb dat overgeerft van men mama en zij heeft dat van haar grootouders dus ja het zit dus echt in de familie! Daar kan ik dus niets aanveranderen maar wel mee leren omgaan ook al is het moeilijk! Daarstraks heeft er nog is iemand gebelt voor me iets te geven voor de pijn. men nek is beter maar voelde gisteren toch de last op men schouders!

Ik wil jullie ook eens extra verwennen met foto's die ik gisterenavond gemaakt heb. we zijn naar een vuur gaan kijken wel heel hoog! hier zijn een paar foto's van het vuur wel niet zo duidelijk maar om toch een gedacht te geven hoe het er uit zou moeten zien!

Dan deze prachtige vuurwerk ik wist niet dat men gsm zo mooie effecten kon trekken dan die foto's.

Ik hoop dat jullie genoten hebben van de foto's. wij hebben iig heel erg genoten van het mooie vuurwerk. Het was wel belastend voor men nek maar voor jullie wou ik het echt doen!!  :-* :-* :-[ :-*

Ik ga morgen eens zien naar een nieuwe camera maar de welke zouden jullie mij aanraden voor vliegfoto's etc... te maken??

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Valerie

Mooie foto's Chris! En dat voor een gsm.  :o
Verwen je nek maar goed, want het wordt tijd dat die stopt met pijn doen!  :-*
Welke camera... Ik heb een canon, maar die heeft de sportstand niet, die je nodig hebt. Maar volgens Han is canon duur, je betaald al voor het merk.  :-\
Ik durf het niet zeggen, hangt ervan af hoeveel je wilt uitgeven. ;)

Caroline

Mooie vuurwerkfoto's.

Maar waarom vuur en vuurwerk??

:-* Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Dat is ter ere van Sint-Maarten bekent in Belgie! ik weet niet of jullie die kennen. :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Jazeker kennen wij dat! Vanavond gaan de kleine kinderen langs de deuren met hun lampion en zingen ze een liedje voor een snoepje!

Voor camera ideeen moet je even met Gerda praten, zij maakt zulke mooie foto's!

Christine

ja ik zie wel welke fototoestel ik ga kopen maar hoeveel pixels moet zo een spul hebben? Gerda ik hoop dat je dit ff leest!

valkje-jacco

hoi cris,

hele mooie foto's van et vuur werk er zitten hele mooie bij  ;)

wat voor camera?
ik heb geen idee maar megapixels zijn beangrijk ik heb 3.2 mp.

volgens mij om goede vliegfoto's te maken heb je een kleine sluitingstijd nodig of zow iets  ??? ::)

mja'
Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Caroline

Citaat van: Rianne op 11 november 2005, 15:12:02
Jazeker kennen wij dat! Vanavond gaan de kleine kinderen langs de deuren met hun lampion en zingen ze een liedje voor een snoepje!

St Maarten kennen we hier in Brabant volgens mij helemaal niet, je hoort erniks over en het leeft volgens mij ook niet hier. En kindjes aan de duur?? Is dat niet iets anders??

Groetjes van Caroline  :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkje-jacco

hoi,

caroline, woon jij in brabant? toevallig ;)
nee volgens mij is dat halloween dan vragen ze ook snoep ::)

"houdoe" he!
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Caroline

Veghel

En ken jij St. Maarten, Mitchell??

Groetjes van Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Petra en Cheeky

12 november 2005, 08:27:45 #2037 Last Edit: 12 november 2005, 09:06:48 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Ik zou idd eens bij Gerda informeren naar haar camera, maar ik weet niet of zij ook het sportstandje heeft voor vliegfoto's dat die van Ankie heeft. Mijn eigen camera is ook prima, maar vliegfoto's moet je daarbij echt als toevalstreffer heben want er zit geen knop voor op. Je moet echter eerst eens nagaan hoeveel geld je voor zo'n camera over hebt en dan wat je minimale eisen zijn. Die van mij was al ruim 300 euro nl! (canon digital ixus 40), heeft een heerlijk klein zakformaatje en maakt prima close-ups en gewone binnen en buitenfoto's. Daarnaast heeft hij nog diverse standjes voor nacht, lamplicht, onder water, bewegende beelden (maar die werkt bij mij nog niet zo goed, kan ook aan mij liggen) en nog veel meer. Ook sepia, zwart-wit etc. kan.

Je vuurwerkfoto's zijn schitterend! En dat met een GSM! Leuk om zo toch ook een beetje sfeer te mogen happen!

Met St.Maarten komen ze hier in Amersfoort 's avonds ook allemaal zingend met lampionnetje aan de deur hoor! Snoepjes bietsen! ;)

Groetjes,
Peet

Riny

Citaat van: Caroline op  1 januari 1970, 04:08:37
St Maarten kennen we hier in Brabant volgens mij helemaal niet, je hoort erniks over en het leeft volgens mij ook niet hier. En kindjes aan de duur?? Is dat niet iets anders??

Groetjes van Caroline  :)

Hallo allemaal
Toevallig heb ik gisteren op de tv gehoord dat St Maarten maar in 4 provincie's in Nederland wordt gevierd.
Groetjes Riny :D :D :D

stich

hallo de meisjes,

snoepjes aan de deur bitsen is hier bij
        ons in belgie haloween dat is hier al gepaseerd.
        en sint maarten is hier toevalig een heilige bij
        ons moeder gaan ze na de mis een kaarsjes
        procesie doen heel leuk hoor gaan heel wat
        mensen mee achter af gaan we dan broodjes
        koffie en taart eten voor de kinderen is dat chocomelk

groetjes stich,
groetjes stich