2 mei 2025, 06:51:59

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

trienke

hey chris

wat gaat je verhaal snel zeg  ;)

wat een gedoe met nl en be :P
vind het wel grappig hoor, leer ik ook wat belgies. ;)

hoe gaat het nu met je??

groetjes trienke

Riny

Hoy Christine
Hoe gaat het vandaag met je nek,heb je goed gerust??
En laat je niets wijs maken door Valerie,foepjanknollen is een woord wat ik verzonnen heb en geen goed Nederlands woord.
Groetjes Riny :D :D :D

Christine

Ja lekker gerust maar wordt er heel moe van ::) ben dit niet echt gewoon! maar heb jullie ook eens extra verwend met foto's!!

Maar eerst dit

Jazzy: 86
Miko: 94
Tosca: 86
Ricky: 92

Ondanks de rui van men twee oudste jazzy en ricky zit het toch nog goed!

Lekker verstoppertje spelen

Dan de rest van men foto's nu hoop ik dat ik er geen dubbel ga plaatsen ;D

Dit waren ze dan! ik hoop dat jullie tevreden zijn ::)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

hoi chris

wat een mooie foto's ;D echt super.

haha verstoppertje spelen ;D

groetjes trienke

Christine

Ik was ff aan het doorbladeren in men fotoalbum die online staat en kwam toch nog een aantal prachtige foto's tegen!

vooral deze

tosca en mama

kleine Miko

ik kan zo door blijven gaan maar daar hebben jullie ook niet veel aan denk ik!

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hallo Christine
Kun je nu al bijns niet meer voorstellen dat ze zo klein zijn geweest.
En volgend jaar worden ze mischien zelf al papa en mama.
groetjes Riny :D :D :D

Christine

Daar heb je wel gelijk in maar eerst gepaste valkjes zoeken voor jazzy en ricky anders verleiden ze mij  ;D neen echt ik wil liefst dan een albino en geelwang :o

Riny

Hoy Christine
Én wil je die dan ook tam maken?
Groetjes Riny :D :D :D

Christine

ik zet geen wilde vogels bij men twee tamme scheetjes hoor! ja ik wil ze liefst tam hebben! want zoals jazzy en ricky nu zijn vind ik ze super lief en soms wel beetje wild maar niet altijd echt zoals men droomvalkjes!

Christine

stich

hallo chrisje,

ik zal precies is drigend mee moeten gaan
       zo leer ik inderdaad nog meer mensen kennen
       want da zijn hier wel echt kij toffen mensen heb ik
       de indruk seg een klein vraagje heeft er iemand
       nog andere leuke muziekjes dan die van op de
       said hier die zijn ze al moe horen en ze zij zo
       super lief als ik gisteren avond in mijn bed
       lag begon tweety weer mooi te zingen ik kan
       daar zo van genieten he ik vind het raar voor een pop
       ik ga nu stoppen, dus chrisje moet we dringend
       eens afspreken en als er nog eens een feestdag
       is of een meeting ik is mee gaan

;)groetjes stich ;)
groetjes stich

gonnie

Hoi Cristine
je hebt prachtige foto`s geplaatst, ook van die kleintjes schitterend, ik las bij Valerie dat jij last hebt van knoeipotjes die houtsnippers naar buiten gooien, wij hebben er plexieglas tegenaan geschroefd , en dat helpt heel goed er ligt sindsdien niet veel meer naast de kooi, alleen nog veertjes. misschien een tip voor jou.
Groetjes Gonnie

valkje-jacco

hoi chrisje! :P ;)

mooie foto's wer en van de kleine jazzy ricky miko en tosca  ;D
nou ricky is dus lekker een man hoor ;D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Men papa had met michell gebelt en michell wou mij spreken maar ik zat heerlijk onder de douche (letterlijk zitten op een stoeltje want recht zitten wou ik niet) hij vroeg aan men papa of ik veel dingen van iemand aantrek men papa zei ja.
dat is dus de grootste oorzaak van men nekprobleem! ik vind het echt niet leuk zo! woensdag moet ik terug gaan en net zoals riny zei van die bloesems zal ik die ook moeten innemen! ik denk zelf dat ik het woensdag wel ff heel zwaar ga hebben omdat er dan toch iets aan wordt gedaan! ik voel ook heel vlug dingen aan.
een voorbeeldje hier van: men verjaardagsfeest vorig jaar! ik had men grootouders laten komen. ik had al de hele week toen een raar voorgevoel precies dat er iets ging gebeuren! dit was ook waar! achteraf gingen men grootouders naar huis en ze kregen een ongeluk :o sindsdien heb ik zo veel schrik van men eigen omdat ik nu echt dingen kan aanvoelen van wat er kan gebeuren en wat niet! blijkbaar geen goede dingen maar alleen slechte :'( ik hoop maar dat michell daar iets aan kan doen! want zo kan het niet meer verder en dat besef ik zelf ook!! :(

Roosje

Dat je dingen aanvoelt zal je niet zo gauw kunnen veranderen denk ik. Dat is iets wat op je afkomt en daar kan je weinig aan doen. Ik hoop dat de pijn wel te verzachten is!