30 april 2024, 19:36:34

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

Dat zei men papa gisteren ook! Ik vind dit vervelend dan ben ik nog het liefste vanal een weekje verkouden hoor! dan kan ik me tenminste draaien en keren in men bedje hoe dat ik zelf wil ik moet nu op men rug slapen en dat gaan allesbehalve heel goed ik slaap altijd op men buik en michell zei dat dat niet echt goed is. en ook dat het wel goed is dat jeje uitrekt "s morgens maar dan was dit wel niet de gepaste uitrekmethode om dan zo vast te zitten :o :o


Valerie ik wou dat je hier ook woonde dan was ik er tenminste allang vanaf geweest :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Valerie

Citaat van: Rianne op  9 november 2005, 15:23:04
In Nederland noemen wij dat onze billen, of onze kont. Poep is wat eruit komt haha ;D Dus ik moest even denken toen ik het las. ;)
Dus eigenlijk moet je de hele dag stilzitten? Vreselijk!

Wist je, Rianne Dat wat jullie onder poepen verstaan, wij in Belgie(vind de puntjes nie op de laptop), Antwerpen toch, daar iets heel anders onder verstaan... :o ;D



Rianne

Zelfde geldt voor :censuur toch? Of zeg ik iets geks?

Valerie

Ri, dat is :censuur. ;D

Chris, kan je geen warmtekussen in je nek leggen en massage vragen aan je vader of Peter?



Rianne


Christine

Dat had men mama ook al gezegd tegen hun hoor valerie! in nederland vinden ze dat allemaal zo normaal op poepen te zeggen ::) tja dan moeten we ons maar aanpassen aan de nederlanders en zal ik men taaltje over dat woordje maar laten vallen ::) :-[

valerie ik heb nu een sjaal in men nek, gisterenavond een oude methode van soort bruin papier, daar kaarsvet ofzo op en daar notemuskaat misschien dat je dat kent en normaal moest dat ook helpen het heeft ietsje geholpen dus ja als we vandaag naar die michell bellen dat ik terug moet gaan en ja nu heb ik toch een schrikje gepakt omdat het de dinsdag zo veel zeer deed!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Valerie

Citaat van: Rianne op 10 november 2005, 11:11:55
Raar taaltje hoor.... :-\

HAHAHA, dat vond ik vroeger van jullie ook. ;D



Valerie

Citaat van: Christine op 10 november 2005, 11:13:04
Dat had men mama ook al gezegd tegen hun hoor valerie! in nederland vinden ze dat allemaal zo normaal op poepen te zeggen ::) tja dan moeten we ons maar aanpassen aan de nederlanders en zal ik men taaltje over dat woordje maar laten vallen ::) :-[

valerie ik heb nu een sjaal in men nek, gisterenavond een oude methode van soort bruin papier, daar kaarsvet ofzo op en daar notemuskaat misschien dat je dat kent en normaal moest dat ook helpen het heeft ietsje geholpen dus ja als we vandaag naar die michell bellen dat ik terug moet gaan en ja nu heb ik toch een schrikje gepakt omdat het de dinsdag zo veel zeer deed!

Daar had ik nog niet van gehoord. Als het helpt, dan is dat zeker goed!



Christine

jaja troost je val ik heb me ook in dit forum dikwijls afgevraagd wat ik hier in mocht typen ook omwille dat wipwappen dat is ook nog zo een raar woord! :o

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne


Valerie

Chris,
Je kan nu ook foepjanknollen zegge i.p.v. wipwappen.
Maar ik vind het nog altijd romantischer om te zeggen dat ze met elkaar de liefde bedrijven. ;D



Christine

foepjanknollen??? zijn er nog woordjes van die ik moet leren?? anders geef je me eens een hollandse les haha ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Valerie

Misschien dat iedereen zijn berichtje in 2 talen moet schrijven: NL en Vlaams. ;D



Christine

Dan wel niet hier hoor :o of ik heb 140bladzijdes :o :o :o


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Valerie