21 mei 2024, 11:22:24

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

Haha ja jazzy is driftig wel raar dat dat nu echt begint hij is nog maar amper 4maand :o :o nu begint hij ook in de rui en heeft daarstraks een gepareld veertje verloren :o :o niet echt leuk!!

mitchell toevallig ook wanneer verjaar jij?? ::)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

ik de 20e en zeg me niet dat jij dat ook ben dan he :D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

joepieeeeeee ik ben een vroege leeuw *doet vreugde dansje wat nu wel pijn doet* haha neen ik de 10de  ;D zit jij op msn?? :o

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Nu je het zegt :o ja volgende keer kom jij naar hier!! dan kun je men viespeukje en zen vriendjes live zien haha ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

Citaatdan kun je men viespeukje en zen vriendjes live zien haha Grin


snap ik niet egt ??? ::)
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

jazzy en zen vriendjes zien ;D ;D snappie?? zo moeilijk is het nu ook weer niet eh mitchell!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hey Chrisje,

Ik zou die 3 klasgnoten gewoon blokkeren en verwijderen.
Dan heb je meteen geen last meer van ze  ;D en tis nog rustig ook.
Hoe gaat het nu met je nek al wat beter of niet?
Ik moest ook wel een paar keer lezen over dat poep ik d8t echt zo van ??? waar gaat dit over.
Maar ach ja het zijn belgen he en die bedoelen dingen weer anders  ;)

:-* Natas

valkje-jacco

o zoo nou snap ik et ::) maar oke, wij komen zeker kijken naar jouw valkjes die wil ik egt eens zien! :D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Caroline

Hoi Christine,

Het werd hier al meer gezegd, waarom verwijder je al die mensen waar je niks meer mee hebt en die zo lelijk en vervelend doen niet gewoon van je MSN?? Zoals je het nu hebt kunnen hun natuurlijk ook contact blijven zoeken en jou blijven kwetsen. Zorg er gewoon voor dat ze daar de kans niet meer voor hebben en verwijder ze.  :D Weg met die hap en plaats maken voor nieuwe vriendinnen. En mailtjes gewoon niet lezen maar ook meteen verwijderen, of naar ongewenste post laten gaan.

Nu evenover de valkjes, klopt het dat je nu schreef dat Tosca & Miko in de rui zijn?? Jazzy kan ik me voorstellen die is net zo oud als Fleur & Pablo, dus 4 maanden, die 2 van mij zijn ook in de puberrui, maar Tosca & Miko zijn pas 2 maanden, mijn Chica en volgens Noa ook, de zusjes van Tosca dus, hebben net het verenkostuum klaar, en verliezen zeker nog geen één veer hoor. Weet je het zeker?? Zijn de veertjes die je vind, niet van Jazzy & Ricky??

Nou heel veel beterschap met je nek, ik hoop voor jou dat hij morgen helemaal over is.

:-* Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Haha neen caroline het was een mini veertje van tosca maar ik heb NIET gezegd dat ze in de rui is of wel?? pfft heb ik gisteren dan zoveel verkeerde dingen getypt??

Men nek is dus nog altijd niet beter dus ja ik hoop dat het deze avond veel beter is anders zal ik toch nog eens terug moeten gaan vandaag en dan hopen dat hij men zenuw wel op de juiste plaats kan zetten, ik kan men nek al wat beter bewegen dan gisteren dus ja dat moet dan geen probleem zijn! ook ben ik super rap moe!! ik heb het er gisteren nog met men mama over gehad vanwaar die angst zou kunnen komen en ja er zijn bij ons twee een aantal tranen gevallen..

Men mama die heeft tamelijk veel last van haar rug! toen ze 6maand zwanger was van mij heeft ze ramen gewassen buiten, op het moment dat ze van de stoel wou afgaan hoorde ze een heel harde knal dus ergens had het in haar rug gekraakt! ze heeft toen die maanden tot ik er kwam moeten liggen en niet mogen opstaan! dat is één ding waar ik mij de schuld van geef en dat zal er ook een tijdje inblijven vrees ik :(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Tja, dat is wel erg raar om jezelf daar de schuld van te geven! Jouw ouders wilden een kindje, je moeder wilde de ramen doen, en ja, jij zat daar maar in die buik ;)
Maar dat kan ook een onbewust schuldgevoel zijn natuurlijk. Kan die man/vrouw die ook je nek doet, daar niet naar zoeken?

Christine

Ik weet het niet! maar ja normaal gingen we vandaag naar een groot vuur zien en naar vuurwerk maar ik zal wel niet kunnen gaan omwille van men nek :'( peter vind het zo jammer! ik had dit ook niet gewilt maar men papa snapt dat gewoon niet hij zei tegen men mama dat ik twee sjalen moet aandoen maar dan kan ik nog men hoofd niet omhoog houden want dat gaat te veel pijn doen!! het is echt niet makkelijk :'( ik had dit echt niet gewilt pfffft! :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Misschien heb je je zo verheugd op je weekend weg naar Mitchell dat je onbewust je spieren in je nek aanspande, en nu je weer thuis bent ontspan je weer met alle gevolgen van dien. Ik weet het ook niet zeker natuurlijk, ik ben geen dokter. :)

Valerie

Kan je niet op een speciale maniet tegen Peter aanleunen, zodat je nek niet pijn doet?
Woonde ik maar naast je, dan kreeg je van mij een gratis nekbehandeling.