4 juni 2024, 06:48:32

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

Een heel donkere foto toen we gingen gaan slapen!


Hier is eigenlijk bijna dezelfde foto want zo zat hem er ook op gisteraaf! Hij zat op dat moment zich te poesten!


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Christine

Miko gaat straks mee op visite, ja ik kan hem hier niet achter laten dus gaat hij lekker mee naar men vriend zen ouders! ik ben is benieuwd wat die daar van gaan zeggen!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

En? Hoe heeft Miko zich gedragen op visite? Of moet je nog weg gaan? Heb je hem wel tafelmanieren geleerd? ;)

Groetjes,
Petra

Christine

Miko heeft zich enorm goed gedragen en volgt nu ook alles mee vanaf men schouder waar hij enorm goed blijft zitten en waar hij niet meer vanaf wilt! hij heeft daarstraks 2à3 lepels pap gekregen, van het spuitje wilt hij niet!

@ petra Miko gedraagd zich uitstekend als je wilt moet je maar op msn komen en dan kan je hem zien!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Ik kom beslist binnenkort ff op msn om te kijken, Chris! Maar ik zit terwijl de PC aanstaat ondertussen nu rekeningen te betalen en moet zo nog strijken  :-\ Maar wie weet, straks nog effies?!

Groetjes,
Petra

Lin

Hey,

Wat leuk dat ze er zijn. leuke fotos heb je gemaakt! Hoe gaat het voeren? Heb je uitleg gehad van Mandy? Je had toch al eens eerder pap gegeven voor een klein tijdje toch? Let goed op dat je die 10% geeft en dat het papje niet te warm of koud is. Ik blijf het volgen leuk!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

hey lin
mandy had gezegd dat miko nog van spuitje moet maar hij verkiest liever van een lepel! ik kan hem niet dingen van een spuit te eten want dan strippelt hij enorm tegen! tosca die zou men lepel helemaal opeten eenmaal dat zij genoeg heeft vliegt ze weg, dat is haar manier om te zeggen *ik heb gedaan met eten* Miko die zou weglopen als hem genoeg heeft, eigenlijk liever weglopen dan wegvliegen!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Dan laat je ze toch lekker van de lepel eten,dan verslikken ze zich ook lang zo vlug niet als van een spuit.
En een valkjesmama weet precies hoe het moet.
Groetjes Riny :D :D :D

Mandy

Hoi Christine.

Fijn dat het al zo goed gaat met ze! ;D
En Miko eet van de lepel, prima hoor.
Leuke foto's ook. ;)

Citaat van: Lin op  2 oktober 2005, 15:19:22
Let goed op dat je die 10% geeft en dat het papje niet te warm of koud is.


10% van het lichaamsgewicht ofzo? Ik weeg nooit niks hoor, gemiddeld eet een valk hier 2 (thee)lepels pappoeder gemaakt tot warme pap. En dat 1-2 keer per dag als het bijvoerpap is. Miko die nu alleen pap krijgt heeft nog even wat meer nodig, deze week zeker 3 keer per dag pap. Daarna kan ze langzaam af gaan bouwen en zal hij ook wel trosgierst en zaadjes gaan leren eten, net als Tosca die dat nu al doet. Komt allemaal goed. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Christine

Mandy hier moet ik wel enorm om lachen, sinds gisteren eet miko een beetje trosgierst, hij pelt ze ook dus ja, maar één ding wil ik je wel zeggen heel erg bedankt voor de goede zorgen die je aan hun twee gegeven hebt! ze zijn zo lief vooral miko die nu elke dag mee kijkt op men schouder! in de auto gingen ze eten, poetsen, toen we thuis waren, heb ik tosca ff bij de andere gezet voor te zien hoe dat ging.
Op het moment dat het avond werd, begon tosca enorm te bedelen dat ik haar drie lepels heb moeten geven, deze morgen weer twee. miko kan maar twee lepels opeten maar ben al blij dat hij toch iets binnenheeft.
zoals riny zegt ik weet wel wat ik doe en ben enorm blij met deze twee schatjes! miko is ook enorm tam alleen als je hem uit zen kooi neemt of uit de vervoerbakje kan hem wel een beetje blazen en dat is ook alles, je hebt me enorme schatten gegeven en ben je daar ook heel dankbaar voor. kroeltje van miko die mee aan het kijken is! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Wat lief joh, eten van de lepel. Voor mijn gevoel (maar ik heb er de ballen verstand van) is dat nog beter dan met een spuitje... lijkt mij een stapje dichterbij zelfstandig eten!  ;) ;D

Lief dat ze zo tam zijn! Probeer het zo te houden he, want soms wordt het ineens wat minder!

Groetjes,
Petra

Christine

als ik miko hier bezig zie zou hij niet snel minder tam worden, tosca komt ook direct op men hand als ik men hand nog maar in de kooi hou! jazzy en ricky komen dan ook wel naar mij maar ik kan hun drie pas buiten laten wanneer kleine tosca deftig kan vliegen. miko zit zich lekker zen mini staartje te poetsen wel lief zicht zo :-*

ik ga nu naar de familie van peter twee straatjes verder, miko gaat mee met mij dus daar gaat hem ook de voldoende aandacht krijgen!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Miko heeft zich weer enorm goed gedragen en heeft zeker 4à5 lepeltjes pap op, hij zit ook enorm graag op de rand van het vervoerbakje. volgens mij heeft hij het nu wel door wie hem eten geeft en daar heb ik enorm blij om!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Toen ik thuis kwam hoorde ik dat Tosca nog niets had gegeten, ze eet dus nog geen zaadjes hier, daarom heb ik haar zeker 5 lepels pap gegeven, miko die had al terug honger dus het was ff druk.

Miko heeft vandaag zen eerste vliegoefening gedaan, daarvoor in de dag had hij enorm zitten fladderen met zen vleugels en daarnet heeft hij de poging genomen om toch te gaan vliegen, hij is nog tamelijk onhandig maar dat komt wel!  :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**