1 mei 2025, 07:15:20

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

petra daar wacht ik nog ff mee tot ik ze alle zes heb dus ja heb wel nog ff tijd om te beslissen wie het mag doen  :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

dan is men verhaal helemaal aangepast met dank aan petra voor mijn naam :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Petra en Cheeky

Past wel bij je Chris! Blijf er vooral plezier in houden!  ;) ;D

Christine

petra en patricia jullie zijn toch allebij schatjes zenne haha :-* :-* :-* :-*

Lin

Citaat van: Lin op 14 september 2005, 18:51:57
Hey,

Hoe kan het dat jij verplaatst ben? Had jij Peter een IM gestuurd?

Groeten, Lin
Citaat van: Christine op 13 september 2005, 23:26:52
ik denk dat ik ook beter terug naar verhalen ga, ik ga nog heel weinig tijd hebben voor men dagboekje spijtig genoeg maar ja  :(

Het was toch nog niet zeker?

Hey,

Ik kreeg weer een melding dat je dagboek gesloten was voor de 4e keer deze week. wat gebeurt er allemaal?  ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

hoeveel keer haha jeejtje ik ben ook enorm goed bezig precies  :o maar ja maakt niet zo veel uit niet meer

patty_dordtse valkjes

Dan zal ze daar dus een rede voor hebben  :P
jonge valkjes te koop

Lin

Even een vraag, wat is het nut van op slot zetten? zo kan niemand toch wat leuk neerzetten? en als je een tijdje niet schrijft is toch niet erg? Er schrijft niemand elke dag. Ik snap de reden niet. Er worden toch geen onaardige dingen geplaatst?

Groeten, Lin

patty_dordtse valkjes

jonge valkjes te koop

Christine

ik wil er gewoon op dit moment er niet over hebben, ik heb het gewoon wat moeilijk gehad  :( :(

Lin

Citaat van: Christine op 14 september 2005, 19:57:10
ik wil er gewoon op dit moment er niet over hebben, ik heb het gewoon wat moeilijk gehad  :( :(

Weet ik wel. Maar wij posten toch juist positieve dingen, dan heeft op slot zetten toch geen nut? en je post toch wel elke dag meerdere malen..

eigen keuze, maar vroeg het zo af.

Christine

Ik heb net een raar telefoontje gehad van veerle, ze heeft het enorm moeilijk omdat ik van school weg ben, ze heeft zelfs zitten wenen tijdens een activiteit. ik wist echt niet dat ze het zo moeilijk had :o :o :( :(

Ria als gast

Hoi Christine,

Ik snap dat best hoor. Je dagboek even op slot. Soms weet je gewoon niet meer wat je moet schrijven of ontbreekt de zin daarvoor. Wat ik zelf erg vervelend vind is dat ik na een tijdje van afwezigheid gelijk bestookt wordt met IM's van dees en geen als ik maar een minuut online ben. Alsof het een verplichting is om hier regelmatig te komen. Mij ontbreekt hierdoor op dit moment de zin om ook maar iets op te schrijven in het dagboek. Ik heb hem ook al onder verhalen gezet. Zo heb ik nog wel meer maar hou dat wijzelijk voor me. Ik heb op dit moment aardig wat andere dingen aan mijn hoofd. Wel hoop ik dat je af en toe iets blijft schrijven want heb je dagboek de hele tijd gevolgd.

Groetjes,
Ria

Petra en Cheeky

Ik persoonlijk zie het nut niet van op slot zetten, tenzij je echt van plan bent om er een tijd niets meer aan te doen.

Als je een tijdje "incognito" online wilt zijn, zonder lastig gevallen te worden met IM's etc, kun je altijd als gast inloggen...

Maar goed, ik respecteer ieders mening, maar begrijp ook heel goed Lin's reactie... volgens mij is in dit dagboek via de zichtbare weg niets negatiefs of onaardigs geplaatst... dus dat zal dan vrees ik uit het msn/im-circuit komen! Jammer!

Chris, kom ajb snel weer terug en als je ff tijd voor jezelf nodig hebt, neem die dan gewoon! Doen hoor! We waren hier net zo gezellig bezig met elkaar, toch?!

Gr.
Petra

N.B. Trouwens... het dagboek staat toch helemaal niet op slot? Of heb ik iets gemist.... sorry dan!