2 mei 2025, 18:24:47

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

hoi chrisje,

er zullen altijd wel dingen zijn hoe jij je voelt op dat moment en sommige het niet snappen en dat je dan je boekje op slot ff gooi.als jij dat wil dan doe jij dat gewoon!!!

ik heb mijn dagboekje ook op slot gehad ook door bepaalde reden.
maar goed meid je hebt nu een mooie naam voor je familie bed8t dankzij petra'tje .

gooie je verhalen pretje weer eens lekker vol metb foto's

wij willen valkenpret nu zien hoor(foto'sssss)

liefs mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

~Natas~

Hoi Chrisje,

LAAT JE NIET GEK MAKEN.
doe wat je zelf wil wilt, en trek je niets van andere aan.
Als jij je dagboek op slot doet, dan moet je dat zelf weten.

Natas

Lin

Even voor de duidelijkheid ik vroeg me alleen af waarom. Ik zeg niet dat het niet mag, ik snap het alleen niet. Ik heb al een aantal keer gehad dat ik wil reageren maar dan kan het niet omdat het op slot is.dat vind ik jammer dat ik dan niks kan zeggen. en christine je weet toch dat ik het niet verkeerd bedoel?

Van mij mag ie dus op slot, jou keuze nogmaals..  :)

p.s. ria ik kan je alleen via IM bereiken en ik mis je verhalen..zoveel stuur ik toch niet?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Zoals ik het zie, nemen sommige mensen het hele dagboek/verhalen gebeuren veel te serieus. Het moet geen verplichting worden, er word niemand boos als je eens een dag of zelfs een maand niet reageerd. Het moet leuk blijven, voor je ontspanning, om eens iets anders te doen.
Dit is niet op Christine in het bijzonder gericht hoor. Maar zo zie ik het gewoon.

Urban Leopard

Verbazend, een discussie over wel of niet op slot doen van een topic.

Persoonlijk denk ik dat wanneer je tijdelijk wat minder tijd hebt om je dagboek/verhalenboek bij te houden dat het zeer verstandig is om het even op slot te zetten. Niet alleen omdat je even geen tijd hebt om te plaatsen maar uiteraard omdat dit inhoudt dat je ook geen tijd / gelegenheid hebt om te lezen. Op slot zetten is dan een goed idee, dan weet je iig dat er geen berichten geplaatst kunnen worden waarop je moet reageren.

Cor

Lin

Citaat van: Cor op 14 september 2005, 22:40:29Op slot zetten is dan een goed idee, dan weet je iig dat er geen berichten geplaatst kunnen worden waarop je moet reageren.

Cor

Dan moet je nog niet reageren doe je dat over een week..

Maar Christine hoe gaat het met de kalkoen? Is ie ene beetje tam? Ik ben er eerlijk gezegd doodsbang van..

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

lin de kalkoen is zal ik zeggen niet tam maar ja we hebben ons eigen manieren om zo een beest van te nemen,als we die eenmaal vast hebben is ze ook heel rustig, we hebben de wonde gisteren gecontroleerd, alles is toe maar het trekt nog en de draaidjes zitten er nog in maar ze mocht terug bij de hoop kalkoenen, nu maar hopen dat het mannetje zich een beetje inhoudt :-X

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

ik wil een nieuwe lijn met men verhaal beginnen maar ja ik heb enorm spijt van die lange discusie ik weet niet wat ik er allemaal van moet denken, ik heb het er enorm moeilijk mee dat het zo begonnen is :'( ik had het liever anders gewilt! :-\ :-X :'( :'(

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Dan begin je toch een ander als je 2 nieuwe valkjes er zijn? Een schone, nieuwe start zeg maar. :)

Riny

Hallo Christine
Dan probeer het te vergeten en begin je gewoon opnieuw.
Ik snap eigenlijk van die hele discussie niet veel.
Jij begint gewoon opnieuw en de volgende keer dat er weer een discussie aan zit te komen neem je gewoon een time-out en denk je bekijk het maar.
Het forum moet een plezierig iets zijn.
Groetjes Riny :D :D :D

Christine

in een ander dagboek heb ik ook niet zo veel zin er zijn misschien nu een aantal pagina's over goede en slechte dingen gisteren is men dagboek 3 pagina's langer geworden en dat niet alleen door mij want heb het gisteren enorm moeilijk gehad dat ik gewoon niet wist wat zetten over de hele discusie ik kan het gewoon niet meer aan :'(

Riny :-* ik weet dat het forum een toffe bedoeling is maar ja ik heb toch het gevoel dat ik het mis begin te krijgen, er zijn zoveel dingen gebeurt in dit verhaal dat ik het zomaar niet kan vergeten, ik ben niet iemand die zegt oke nieuwe valkjes nieuw begin neen dat kan ik niet, het zal me altijd blijven achtervolgen wat er ook gebeurt maar ja, wie ben ik om dat allemaal te zeggen? wie gaat het weten wat er allemaal in men hoofd afspeelt?  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Rianne

Tja, de mate waarin jij je iets aantrekt van deze discussie, daar kan ik niks aan doen. Dingen die op het internet tegen me gezegd worden, daar hecht ik tot op zekere hoogte minder waarde aan dan dingen die iemand persoonlijk tegen me zegt. En dat is ook het verschil, je kan niemand recht in de ogen kijken bij een online discussie. Daardoor komen sommige dingen verkeerd over.
je zou Lin of een andere moderator kunnen vragen of ze die berichten wil verwijderen.

patty_dordtse valkjes

christien lieverd,
je hebt je streep gezet in je dagboek.
ik weet dat je het moeilijk heb door deze discussie en ik hoop dat er iemand is die je kan helpen door al deze dingen uit je dagboekje te halen en niet meer erover door blijvengaan.

lieverd hou je goed hoor ik ben er voor je.

hier nog eens
==========================

kom op meid je gaat nu lekker met jazzy en ricky en flutty en fientje beginnen en je aanstaande.

hoe is het trouwens met der nageltje heb er niks meer over gehoord van je hoor!!!

dikke knuf  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Christine

pffft nieuwe start dan maar ???

ik heb nog een filmpje die ik er gisteren al wou opzetten maar het zal pas voor later zijn, later op de dag, normaal moet ik men kamer opruimen maar zie je hier bezig vastgekluisterd aan de pc haha  :o

Met men valkjes gaat alles goed het is een enorme valkenpret aan het worden, ik heb zo de indruk dat flutty zin in iets heeft want hij verleid fien de hele tijd. jazzy en ricky zijn niet meer van elkaar te scheiden, als ik ff met ricky rondwandel dan begint ze ze fwiet fwieten en heel luid dat ik ze dan gewoon terug zet, ik heb er niet zo een goede hoop op want dit is echt een hechte broer en zus (hopelijk) relatie aan het worden, ze zijn enorm gehecht aan elkaar en doen ook altijd hetzelfde het zijn precies een tweeling, als fien en flutty kroelen komt jazzy er iets minder tussen dan in men begin maar nu denk ik dat hij denkt ja ik heb ricky toch om mee te kroelen!! ik ga moeten oppassen maar als de nieuwe aanwinsten er zijn kan ik ze niet appart zetten, ik heb daar de plaats, niet voor anders had ik het in verband met ziektes enzo wel gedaan ik vind wel een manier om ze te koppelen, nu dat men vriend op vakantie is heb ik het ook al wat moeilijker, normaal hoorde ik hem elke dag maar ja dat is nu niet het geval.

met fien haar pootje gaat het heel goed, het nageltje valt echt op het is veeeeeel korter als de andere nagels, ik heb dan ook maar een nagelstok besteld want die van flutty en fien zijn enorm lang aan het worden, ik moet ook één en het ander veranderen aan de kooi, een paar dikke stokken inzetten want die ik van ferplest zelf heb zijn enorm dun.

oke dit was het dan ;D

Kirsten

Hoi Christine,

Haha die flutty,. die heeft zin ;) :D
Wat fijn dat het zo goed gaat met je valkjes en ik lees dat er ééntje bij komt,. ehh ik he dat geloof ik gemist,. vertel!,. spannend!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------