3 mei 2025, 08:12:43

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

15 september 2005, 09:59:35 #1215 Last Edit: 15 september 2005, 10:01:42 by Christine
Kirsten niet één maar twee er staan foto's van mandy in men verhaal en in dat van haar één van de jongen van suske&wiske waar ik mag uit kiezen, ik kan niet kiezen ik heb het er moeilijk mee ik vind ze allemaal even schattig en dan het 4de jong hopelijk van idem&dito als alles goed gaat is hij ook van mij :-*

ff iets aanpassen haha, ik kan moeilijk voor jazzy alleen eentje bij halen dus haal ik er maar direct twee bij is ook makkelijker maar ja ik heb men papa al moeten overtuigen om er bij mandy te gaan halen, maar ja dan maken we er gewoon een uitstapje van is ook wel leuk hangt er wel vanaf welke dag en om welk uur we die mogen ophalen maar dat zie ik wel middenoktober

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Carin

Hoi Christine,

Ik val zomaar in je verhalen binnen! Spannend die jonkies!
Ze zien er wel schattig uit! Ik kan me voorstellen dat je niet wachten kan tot het oktober is!

groetjes Carin

Christine

als het oktober is dan gaat het ook wel rap 5 november worden ik kijk echt naar die twee maanden echt waar het kan niet rap genoeg gaan voor mij.

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

aad

hoi cristine

Goed dat je het zegt 5 november ..zou het bijna vergeten  :D
Hopen op goed weer want ik moet op de fiets... tis maar 25 minuten naar Afifauna voor mij  :)
Enne over die stokken ..koop een bezemsteel is goedkoop en je haalt er denk wel 3 stokken uit  8)

Groetjes Aad

Christine

Aad foei jij zou dat ineens vergeten dit is niet leuk :o ik denk er elke dag aan en zou blij zijn als die dag er is weer enorm veel mensen leren kennen en enorm veel valkjes zien :o :o maar als het zo ver is wie helpt me van die kooien weg?? haha :-*

Ankie

Hoi Christine

We helpen je wel als jij ons ook helpt ,want het schijnt er erg leuk te zijn  :D.Als ik het goed heb is er een hele grote voliere waar je zelf doorheen kan wandelen en de vogels die er zitten op een bepaalde manier (weet niet meer hoe ) kan voeren. Jij moet er wel een eind voor reizen he?

Groet van Ankie

Christine als gast

ja ff als gast kan niet inloggen.

ik moet er zeker een aardig stukje voor reizen maar ik heb het er voor over ik wil jullie allemaal eens zien haha zo ben ik nu eenmaal ik wil weten wie er achter die stomme pc zit  :o is wel erg ik ken al een paar gezichten via webcam enzo maar daar blijft het ook bij

Christine

en ja natuurlijk wil ik jullie helpen maar ik blijf echt gekluisterd staan voor die voliere's daar mag je nu al zeker van zijn meestal kan men  vriend me dan ook niet helpen of loop er naar terug  :o :o

valkje-jacco

hoi,

ik heb ook super veel zin in 5 november, glukkig kan ik mee want ik wordt vlak daarvooor geopereerd ;D
maar dan zie je de mensen zoals ze eigenlijk zijn,

iemand kan niet zo aardig zijn achter de pc maar in het egt wel, en andersom :(
maja

groewtjes: mitchell en Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Mitchell je hebt gelijk, ik heb geen glazen bol om te kijken wie er achter de pc zit en kan geen gedachten lezen met wat ze bedoelen en wat niet helaas kon ik dat maar heb daar veel reden voor :(

wordt je geopereerd?? toch niets ergs hoop ik??  :-*

valkje-jacco

nee hoor niks ernstigs,

ik heb klierweefsel bij mijn borst of iets ??? ::)
daar wordt ik in de herfstvakantie aan geopereerd,
30 april aan al blindedarmontsteking nou dit  :-X :-X
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

eerlijk gezegt ik ga dit wel stil zeggen.
ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen ik weet totaal niet wat dat is het is echt helemaal vreemd voor mij ik zou dat toch nooit willen, maar ja een ongeluk ofzo is rap gebeurt  :o :o

Petra en Cheeky

Ha Chris,

Ik heb ook enorm veel zin in 5 november! Het lijkt me heel leuk om iedereen die je zo vaak tegenkomt op het forum te ontmoeten! Ben alleen benieuwd of ik iedereen ga herkennen van de foto's... ik ben nogal slecht in het onthouden van gezichten en namen, dussss.... Maar de vorige meeting bij het NOP was ook heel erg gezellig, dus ik kijk er wel heel erg naar uit!

Hoe is het nu met Jazzy en Ricky? Worden ze ook al lekker ondeugend? Of moet ik Cheeky langssturen om ze wat streken te leren?  ;) ;D

Groetjes,
Petra

Christine

Petra je mag cheeky langs sturen hoor maar jij moet dan ook wel meekomen en breng cor ineens ook mee haha als je ver witl rijden tenminste

Petra en Cheeky

Je woont wel errrug ver weg hoor! ;-)
Dat redt Cheeky nog niet! Chara zou denk ik iets verder komen, maar eind van de straat halen ze vast niet in 1x....!