13 mei 2025, 00:23:14

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Christine,.

Dieren voelen alles,. geluk, verdriet en alles ertussenin.
Knuffel maar lekker met Monty en voor je het weet is deze week voorbij.
Je hebt prachtige jongen en aan de gewichten te zien gaat alles goed. Beetje vertrouwen in jezelf en goed naar jazzy en ricky blijven kijken. Door jouw goede zorgen en die van Fluffy en Fien zijn ze nu al zo mooi en groot geworden.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Christine

het vertrouwen in mezelf heb ik niet echt meer maar ja en daar zal ik het altijd moeilijk mee hebben  :( :(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kirsten

Hoi Christine,

Ik ken dat gevoel wel, want zelfvertrouwen is ook niet mijn sterkste kant, maar in dit geval kan je het bewijs zien, want ik zie prachtige foto's van twee kleine groeiende moppen :D

Groetjes
Kirsten

Christine

Kirsten :-* daar heb je wel gelijk in ze fleuren me echt op en vooral als jazzy bij mij bijna onder men kin zat daarstraks ik kon ze echt kroelen met men kin. ;D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Kirsten

Oh heerlijk!,.
hihi lekker van genieten hoor :D

Groetjes
Kirsten

Christine

Ja vooral dat Ricky me ineens beet en zat zo van njammie lekkere vinger die hield me vast voor een paar minuutjes  :D

Christine

En dan moet je de twee in het oog houden jazzy kwam aardig op men arm zitten terwijl men vinger in het bekje van ricky vast zat :D

Kirsten

Had jij misschien net een appeltje gegeten? hihi
ja deugnieten zijn het zeker!,. maar wel prachtige,. ;) :D :-*

Groetjes
Kirsten

Christine

Neen geen appeltje gegeten niets aan men vingers maar ja jazzy is ook veel tammer als ricky misschien is het daarmee

Kirsten

Komt vanzelf goed,. met liefde, aandacht en zorg worden ze groot en wennen ze steeds meer aan je.

Trust voor straks, ik twijfelde nog of ik op ging blijven voor het vierde eitje, maar denk niet dat ik het red,. hihi dat wordt waarschijnlijk vanacht nog een keertje kijken,. haha

Groetjes
Kirsten

Christine

oooh een vierde jonkie??? Fien en Flutty hebben het nu al druk met Jazzy en Ricky dus denk niet dat die nu vier jonkies aankunnen.

Lin

Hey,

Is Peter je vriend? Gelukkig heb je daar steun genoeg van je dieren. Maar de ouders voeren minder als ze rond de vier weken zijn. Dan gaan ze ook vliegen en klimmen ze uit het blok. Maar zolang de kropjes niet helemaal leeg is gaat het goed.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Valerie

Kan ik me goed voorstellen, dat jij je vriend nu mist. Gelukkig heb je veel steun aan je beestjes. :)

Ze worden al groot zeker. Ben al een poosje niet geweest, druk geweest en niet online.

Ricky vond je vinger lekker? Wat zat er aan, Pap?  ;D

Christine

hoi allemaal ben net terug thuis en ben daar straks speciaal voor jazzy en ricky thuis geweest en ben dan terug vertrokken. heb ze net bij mij gekomen en heb de indruk dat ze toch echt zitten te piepen waarom weet ik niet zou wel eens van de honger kunnen zijn voor de rest weet ik het niet ik zal foto's plaatsen van wanneer ik kan ik heb het op dit moment druk dus ja maar heb wel nog aandacht voor de twee klein.

Christine

dit zijn nog is een paar foto's ze zijn wel niet erg duidelijk maar ze zijn toch lief.

Flutty en Fien samen aan het slapen. Je ziet dat er niet veel licht was.

Jazzy wel een beetje bewogen maar hier is ze dan.

Ricky een beetje donker maar toch ook mooi.

op dit moment zitten ze nu bij mij te slapen terwijl ik aan het typen ben.