13 mei 2025, 07:06:16

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

bij Jazzy zat het goed, wou net nog is proberen met voeden en nu heb ik ze terug gezet omdat ik het niet alleen aan kan, fien is nu aan het voeden. Rianne meestal als ze gevoerd hebben en soms ervoor maar heb net nog de twee vast gehad en nu zit hun krobje heel goed vol maar Ricky heeft nen dikke buik en dat is nu veel minder met Jazzy.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Baasje kon niet wachten om nog is foto's te trekken van ons. Hier komen ze dan.

Zijn we nu niet mooi baasje zegt dat wij echt op opteeten zijn ze ze ziet ons ontzettend graag. Daar geniet ze nu ook het meeste van vooral van ons te knuffelen en te kroelen. we reageren heel fel op haar stem en komen dan ook aangelopen om op haar hand te zitten. de hand die je ziet is van haar mama :D ;)

Groetjes, kroeltjes en knuffeltjes: Jazzy en Ricky

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

hoi Christine,

nouw, het zijn weer mooie foto's  ;D
nou..... ik wet nix meer :P

groetjes: Mitchell en jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

We zijn van baasje nog is op de weegschaal moeten staan.

Jazzy: 50
Ricky: 60

Ik vind dat Jazzy slanker aan het worden is het wordt een prachtige meid en Ricky heeft nog altijd zen buikje bij jazzy is dat nu erg aan het minderen

Christine

23 juli 2005, 14:01:18 #469 Last Edit: 23 juli 2005, 14:03:05 by Christine
Jazzy in de weegschaal.

Jazzy en Ricky in de weegschaal.

Ricky in de weegschaal.

Jazzy en Ricky op de tafel.

Jazzy en Ricky op tafel.

Jazzy kijkt lief in de camera.

Ricky.

Een heel goede vriendin Veerle met Ricky in haar armen.

Dit waren ze dan voor vandaag en ben nu ook begonnen met bijvoeren en heb ze achteraf geweegt en was heel blij met het resultaat:

Jazzy 66 gram
Ricky 78 gram

Tesamen wegen ze 145 vond ik ook wel een mooi getal en een mooi moment om ze dan te trekken met de fototoestel.

leoni

hallo

ach wat zijn ze leuk ze groeien best wel snel.
en dat kleine kuifje :D ziet er echt leuk uit :-*

groetjes leoni

Petra en Cheeky

Ha Christine!

Wat een lieve foto's van de ukkies Jazzy en Ricky!
Zoooooooo leuk om te zien, die kleintjes!

Groetjes,
Petra

Christine

Jazzy is morgen 3 weekjes oud en zou haar voor geen geld van de wereld missen, ricky ook niet ze betekenen te veel voor mij vooral als ik ze zie opgroeien betekent super veel voor mij.

Lin

Hey,

Goh je je maakt nu echt mooiere fotos in vergelijking met voorheen. Op dit moment zijn ze op hun allermooist met al die stekeltjes.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Gerda

Hoi Christine,

Ik ben blij dat het bijvoeren goed gaat en ze weer iets aankomen. Dan heb je ook niet zoveel zorgen meer om ze, toch?
De foto's worden inderdaad steeds beter, prachtig hoor.

Groetjes Gerda

PS leuk dat je ook naar Avifauna gaat op 5 november

Christine

Ja ik heb het met men vriend besproken hij zei direct ja schrijf ons maar in dus heb ik dat maar gedaan eindelijk is iedereen leren kennen van dit forum. ik denk dat het nu al een dag ga zijn om nooit te vergeten.

Gerda ik maak me nu niet echt zorgen meer, ze doen het uitstekend alleen Flutty helpt niet meer voeden dus daarmee dat ik nu ook een handje toesteek.

Lin en Gerda nu bewegen de kleintjes veel minder want ik het begin bewogen ze en heb nu gemerkt dat de camera dat zelf scherpzet dus nu geen enkele probleem meer...

Ik ben nog niet zo lang wakker, heb moeten babysitten tot half 3 's morgens en we waren pas thuis (ik en veerle) om kwart voor drie dus ja ben nog super moe en morgen moet ik weer babysitten en dat de hele dag wel leuk maar ben blij dat het morgen door de dag is en niet 's avonds

Rianne

Oooh wat zijn dat een schatjes geworden!!! :)

Christine

Rianne daar zeg je zo iets Jazzy beseft dat ze vleugels heeft en strekt ze al lekker uit en ze gedraaigd zich nu ook veel ouder dan is het begin, ze blaast niet meer en dat merk ik nu ook bij Ricky.
Ricky is de jongste en dat zie ik vooral zijn manier van doen. Hij blaast enorm als men papa met zen vinger naar hem gaat en durft wel bijna zachtjes te bijten. Jazzy is natuurlijk veel rustiger en weet al wat handen zijn maar denk als Ricky vrijdag ook wel beseft dat hij al een grote valkje mag en kan zijn.
Ik heb de indruk dat Flutty niet meer voerd ik weet niet of dat een probleem is maar voor de rest ze voed hun heel goed.

Christine

Heb net Peter aan de telefoon gehoord en hij is goed aangekomen in Tirol maar nu mis ik hem enorm. ik wist niet dat het zo een pijn ging doen :( maar ja volgende week zondag zie ik hem al trug dus het valt nog mee.

Christine

Ik ben blij dat ik nu op dit moment steun krijg van men liefste katteke monty hij weet precies dat er iets scheeld en komt daarom bij mij aan pc zitten