12 mei 2025, 18:38:48

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Valerie

Christine

Hier zijn ze nog is opnieuw maar iets duidelijker.

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Het zijn echte kroelkontjes heb ze aan rianne online laten zien via cam en ja ze zijn zo prachtig geworden. men broer is vandaag thuis gekomen en heb echt geweend ik had hem echt gemist maar blijkbaar merkte hij dat niet toen hij weg was. ik heb een ketting van hem gehad met een dolfijntje  :D :D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Valerie

Christine

Dat heeft iemand voor mij gedaan zelf kan ik ook al een beetje met dat progje werken maar is niet simpel

Christine

28 juli 2005, 10:25:46 #500 Last Edit: 28 juli 2005, 10:29:57 by Christine
Ik had gisteren nog is ff lang met de twee gekroelt ik vind wel dat ricky minder tam is als jazzy maar ja dat komt gewoon omdat ik maar met één tegelijk kon bezig zijn als ze nog maar baby'tjes waren zonder pluimen. nu dat ze pluimen hebben en stiekem op onderzoek zijn en vooral verzot zijn op vingers om te knagen wil iedereen ze bij hun hebben. ik vind dat niet echt zo leuk omdat ik nu en dan toch de twee voor mij alleen heb. gisteren is jazzy toch is op men schouder geklommen maar toen ik recht stond en het was tijd voor ze slapen te leggen klom ze toch nog naar beneden ik denk wel dat zij heel rap overal gaat opklimmen tegen ricky, ricky is nog altijd niet van men hand weg te krijgen als hij tegen me aan zit zo schattig en dan jazzy geniet toch het meest van men ketting dat ik van men broer heb gehad gisteren.

Rianne

Hoi,
niks mis mee hoor, dat iedereen ze nu vast wil houden. Anders worden ze eenkennig.

Christine

Ja dat weet ik maar dat hadden ze in het begin ook kunnen doen in plaats van nu ze te kroelen en te knuffelen vind ik toch eh

Rianne

Tja, ik kan me voorstellen dat mensen ze niet mooi vinden als ze kaal en klein zijn, dat had ik eerst ook. :)

Roosje

ja eerlijk is eerlijk, van buiten zijn ze ook echt best wel lelijk als ze zo jong zijn. maar als je zon beestje leert kennen en ziet hoe ie opgroeit....  :D

Christine

ik heb net een gele staartveer gevonden bij ricky lijkt nog meer visgraatmotiefjes te hebben. ik weet niet zeker maar heb men twijfels of ricky geen vrouwtje is ik zal wel zien. Jazzy heeft daarnet als een echt volwassen valkje gefloten naar Fien maar één fwiet was al genoeg.

Lin

Hey,

Nou dat tam worden gaat best goed komen hoor. maar je hebt toch twee handen?  :P Maar ik zie wel duidelijk verschil alleen ik zie bij Ricky nog geen geel in het kuifje klopt dat? Wel leuk dat de wangetjes nu komen! en wat leuk dat Jazzy die mooie pareltjes heeft!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

28 juli 2005, 14:11:51 #507 Last Edit: 29 juli 2005, 10:41:52 by Christine
geel kaakjes ja maar misschien hier en geen geel kuifje. ik ben zo verliefd op die twee dat ze weeral bij me zitten :D

Christine

Hier zijn wij nog is. We hebben ons meer op de achtergrond gehouden terwijl baasje heel veel over ons vertelde. Oftewel zaten we bij haar oftewel plaatste ze een foto van ons.

Mij kennen jullie als langste en ben verliefd op men baasje. ik zit het liefst vooral bij haar en zeker als ze in de zetel ligt knufjes geven en kroeltjes geven tegen haar kin. Christine vind ons alle twee super lief maar ik vind haar liever hihi ;D. We mogen heel veel van baasje en zijn erg gelukkig bij haar. Ik heb gisteren men vleugels ff getest maar kon nog niet omhoog geraken ben dan ook nog veel te klein om te vliegen. in het nestkastje wou ik het ook al proberen toen Christine Ricky vast hield. Maar het liefst vanal kijk ik door de opening naar buiten en dan maar bedelen en kijken of men mamie naar mij komt en ja ik heb geluk men mama komt als geroepen. En als ik bij baasje zit knabbel ik het liefst aan haar ketting. Ja ik sloop nu al dingen die ik zie blinken.
Groetjes Jazzy

Ik ben de jongste en wordt morgen 3 weekjes oud. ik zit ook al aardig in veren en ik ben dol op kroelen zelfs meer als Jazzy. Ik heb een heel tof baasje. Ik ben verzot op haar vingers waar ik het liefste in bijt. Maar ik wordt dan beloond door te kroelen dus ja dan blijf ik maar proberen en dan kroelt ze mij misschien nog meer ;).
Ik heb ook ondekt dat ik vleugels heb. Maar heb ze vandaag nog maar één keer getest en heb gemerkt dat ik er nog niet mee omhoog kan. Het liefst vanal zit ik op baasje haar hand als ze mij tegen haar houd maar Jazzy klimt dan altijd naar omhoog maar het lijkt erop dat ik nog geen zin heb om te klimmen maar ja dan zet baasje men maar hoger en laat ze mij nog zitten op men arm.
Groetjes Ricky

Dikke knuffels en ontelbare kroeltjes van ons twee.
Jazzy en Ricky

Christine

Jazzy en ricky zijn meer en meer echte valkjes aan het worden. pikken van houtsnippers, vleugels testen echt alles aan het uit proberen. vooral ricky zit doodgraag aan men haar te frutselen.
jazzy frutselt liever aan men ketting. voor de rest heb ik de ouders weer is betrapt maar deze keer op het nestkastje (de deksel) waar de klein bij zijn :o het is maar te hopen dat ze het niet leren  :P.
ik wist wel dat ze altijd een vaste ondergrond nodig hadden maar wat gaat er gebeuren als het nestkastje weg gaat? ik denk dat ik dan nog is goed zal lachen ;D :D