3 mei 2025, 10:24:47

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

Ben al iets geruster paul zijn handgevoed valkjes waren 22 gram toen ze 10 daagjes waren dus Jazzy ligt er een gans pakje boven als fien van het nest af is krijgt Jazzy de blazer een nieuwe weeg beurt

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

10 dagen    35 g.????? met volle of lege krob??? hopelijk met volle ja maar ik kan ze er echt niet uithalen fien en flutty zijn niet echt twee van de braafste

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tara

Hoi,

met handopfok is er kans dat ze  wat groeiachterstand hebben hoor, dus 35 g kan best zijn.

Da's juist een goed teken ook ;).

Groetjes, Tara

Christine

oeie Jazzy: 30 gram wanneer de krob iets voller is maar nog niet heel vol.
Ricky ondertussen 16 gram dus zoals je ziet weegt ricky al een stukje meer maar ricky's krob ziet er ook al wat dikker uit

Christine

ik kan zien joepieeeeeeeeee wat ben ik blij dat heeft nu wel erg lang geduurt volgens mij. nu ik eindelijk kan zien weet ik tenminste wie er mij telkens vast neemt en het is een meisje met bruin haar en bruine oogjes en denk wel dat ze lang haar heeft zover ik kan zien.
en natuurlijk zie ik nu ook men mamie en papie en die zien er me wel aardig uit en wat hebben we dan nog ah broertje of zusje die kleiner is als mij. het enigste wat ik doe is slapen en ze warm houden en natuurlijk laat ik mij al is horen. ik blaas enorm als baasje mij weegt en als baasje mij vertroetelt en tenslotte kroelen vind ik super ik doe telkens men oogjes toe als baasje aan mijn koppie streelt ;D ;D
groetjes, kroeltjes en knuffeltjes van Jazzy

aad

hoi Cristine

Gaat lekker zo te lezen ..je hebt het er maar druk mee zeg  :)

Groetjes  Aad

Christine

het valt best nog mee maar het zijn scheetjes ookal zijn ze klein ik blijf ze even graag zien als ik fien en flutty graag zie misschien iets meer maar ja dat geeft nu ook weeral niet, vandaag kriebelde mijn handen omdat ik het nieuwe kooi al in mekaar wou knutselen maar ja mag het nog niet ik zal nog moeten wachten ::)

~Natas~

Hai hai,

Ja ik ben er weer.
Ook jij erg bedankt voor je steun en toe verlaat.
En ik heb je wel gefeliciteerd via msn maar nog niet in je dagboek dus
GEFELICITEERD met Jazzy en Ricky[/color]
En ik erg blij voor je dat het goed gaat, en met de 2 kleintjes ook.
Nog even an zal de oogjes van Ricky wel open gaan.
OP de foto's kan je wel goed het verschil zien qua jongen, en vooral de grote!!
Veel succes verder ermee??

Ps:ik heb me rot gezocht bij verhalen waar je stond  ;D maar gelukkig toch gevonden  ;)

Groetjes,

Natas en Joepie de poepie  :-*

Christine

ja natasja ben ondertussen al verhuisd ik post bijna elke dag bijna elk uur lol ja maar toch nog is heel erg bedankt  :-* :-*.
en dat van dat steunen was maar een kleine moeite een vriendin van mij werd veel gepest op school en ze zit er nu ondertussen 4jaar dus ja ik heb haar in het begin ook veel getroost en veel geholpen en veel geluisterd naar haar. de meeste zeggen ook dat ik super goed kan luisteren en goed kan zwijgen maar ja zo ben ik nu eenmaal. ik ben heel enorm blij dat alles terug goed is met jou ben echt ongerust geweest :-* :-*

Christine

Flutty is zo eigenwijs men broer gaat altijd veel uit maar ja meestal komt hij dan terug rond 2u ofzo maar dan in het begin toen fien en flutty nog geen nestje hadden moest je flutty horen volgens men broer zo kwetteren tegen men broer zo van komde nu weeral laat thuis? tja dat verstoorde echt hunne nacht rust en ik merkte ook dat flutty in het weekend echt veel slaapt vooral de zaterdag dan slaapt flutty meestal in de namiddag omdat men broer dan vrijdagnacht pas laat thuis komt. in het begin wisten we maar niet waarom flutty zoveel sliep op een zaterdag maar toen men broer het zei had ik er maar één antwoord op en dat was dat het zijn eigen schuld was dat flutty aan het kwetteren is op hem hij moest maar niet zo laat thuis komen

Christine

hoi allemaal. deze keer heb ik nekeer is kunnen uitslapen en dat heeft deugt gedaan men mama heeft de valkjes eten gegeven dus ik moest niet echt vroeg opstaan ik heb er met paul nog over gehad over die gewichten en het heeft me zeer gerustgesteld alleen moet ik de gewichten in het oog houden van Jazzy als ze vandaag is bijgekomen zie ik toch geen enkel probleem. heb net ff gepiept en zag fien ricky voeden. dus ja ik heb hun gisteren een fruitstok gegeven en denk wel dat dat nu al op is fien snoept daaraan, dan gaat ze eivoer eten en dan drinkt ze en die hoeveelheid geeft ze dan door aan haar klein wel grappig om te zien hoelang fien aan die fruitstok (met graantjes enzo ) kan snoepen.

valkje-jacco

fijn om een keertje uit kon slapen.. ;D
gaan ze veel geluid maken als ze honger hebben??
::)
ik wou dat ik ook een keer een nestje had maja
groetjes: mitchell en jacco,

succes verder ;D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

hier nog is een paar foto's Ricky zit vooraan en Jazzy zit achteraan de oogjes van Ricky zie je.

en dan nog een paar van fien en flutty die aan het genieten waren van hun badje:

het zijn er precies toch veel geworden maar dit zijn ze voor vandaag :D

Christine

Ik heb net nog is gezien hoe ze die twee voeden en heb gezien dat Fien één voed en Flutty ook één voed ze hebben precies gehoord dat Jazzy een lege krob had ben toch blij dat alles goed gaat met die twee.

valkje-jacco

ahhhh die plaatjes zijn lief terwijl ze aan het badderen zijn ;D
ik heb ook nog nieuwe plaatjes

groetjes: mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)