2 mei 2025, 20:32:17

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Christine

ja mitchell het is de eerste keer dat flutty in bad gaat dus daar moet ik van profiteren eh want zo een kans heb ik geen twee keer meer want het is niet van zijn gewoonte om in bad te gaan dus ik weet niet wat hem bezielde maar soit mooi meegenomen dus kon ik men werk hebben met nieuwe foto's te plaatsen en dan waren ze nog niet klein genoeg :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

hoi Christine,

Weet jij miisschien hoe ik Jacco kan laten wennen met badderen...want Jacco houdt daar eigenlijk niet van.
of kan je dat niet veranderen??

groetjes: Mitchell en Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Ik heb eerst fien en flutty in het begin geprobeert met nat te sproeien fien vluchte telkens dus dacht ik ja ik hang dat bad in de kooi en meteen ging ze gaan kijken wat dat was en ging ze er in dat zie je een paar pagina's terug dus ja aan gezien dat het vandaag weer zo warm ging worden had ik maar besloten om het badje te plaatsen en ze gingen er alletwee meteen in en flutty was ook de eerste keer dat hij er in ging je kan ook proberen van Jacco in de gootsteen te zetten maar eerst lauw water daarin doen en dan kan je zien wat hij doet, zoniet kan je hem nog besproeien met een plantenspuit waar wel niets in mag zitten of doe zoals mij, pak een fles en het bovenste stuk van een plantenspuit het werkt even goed :D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

met jazzy en ricky is alles goed. Jazzy begint nu echt prachtig te worden vooral met zijn mini mini mini kuifje op zen koppie en dat is vrij bruin, grijs zoiets. ik was wel ff kwaad omdat men mama flutty en fien nog geen vers eten heeft gegeven dus dan heb ik dat maar moeten doen maar ze waren al aan het roepen achter vers eten en ik zou ze sebiet ook nog vers water moeten krijgen. ik heb wel de induk dat jazzy nog altijd minder eten krijgt dan ricky ze voeden dan wel ieder één maar toch.

Christine

ik heb mij niet echt kunnen bedwingen om jullie alvast foto's te laten zien van de kooi helaas heb ik het terug moeten sluiten en heb het toch niet gemaakt omdat er nu nog niet genoeg plaats is ;D.

dit is dus de kooi van hun

het plannetje van de kooi

andere kant van het plannetje tweede naast die mini is hem ik wou best nog een grotere maar aan gebrek van plaats hebben we toch die maar genomen

de eetbakjes

wieltjes met drinkbak

ja dat zijn ze ik heb nog iets...

een filmpje van kleine Jazzy natuurlijk :D
http://www.zippyvideos.com/188206120620635.html

Christine

ik zie dat de achterkant van het plannetje niet zo duidelijk is, het is de tweede van boven daar naast staat een mini maar die is veel te klein en daaronder was nog een maxi die veel te veel plaats inneemt

antoine

Hoi Christine,
prachtige kooi hoor!
en ook mooie jonkies!
nog veel plezier en succes ermee,
grtz antoine

Christine

de kooi zal nog moeten wachten voor dat hij ineen mag staan maar ja wanneer de klein groot zijn en juist uitgevlogen zijn mogen ze daarin en dan trek ik nog is foto's met hun erin ik ga een paar handschoenen moeten aandoen omdat fien en flutty anders in men vel zitten

Christine

nieuwe weegbeurt gehad Jazzy: 36 gram en Ricky: 24 gram.
eerst had ik verkeerd gewogen  ::) Jazzy 18 gram en Ricky 14 ik verschoot van die gewichten heb ik dan nog maar is een nieuwe poging gewaagt dus ja alles is inorde

valkje-jacco

heey,

je hebt een mooie kooi joh,
lekker groot voor daarlijk 6 valkjes ;D
ik ga ook nog eens voor een grotere kooi kijken voor jaccotje  ;)

groetjes: Mitchell en Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

bwa is niet echt zo duur ze ben beetje van de prijs verschoten want we hebben is een prijs gezien in een tuincentrum en amai viel bijna achterover van de prijs

Christine

weer een nieuw dagje van het ontstaan van de twee klein.
ik herinner me nog de dag dat Jazzy uit het eitje kwam, wat was ik zenuwachtig men eerste keer dat ik een kleintje ging zien en nu wow een wondertje op aarde en dat zo snel groeit ik ben zo blij met die twee, kleine Ricky zen oogjes zijn nu al open en begint nu ook al veertjes te krijgen maar Jazzy is stoer met zen klein kuifje, het is een grijse kuis. ik kan de twee zo bewonderen ze zijn zo lief vooral wanneer Jazzy niet meer blaast maar neen nu is het Ricky dat hetzelfde doet als zen ouder broer of zus. echt zo imiteren en dat van nu al, als ik Ricky oppak is dat weer over en voeld hij zich weer veilig net zoals Jazzy in het begin. het is te hopen dat ze opgroeien door twee mooie valkjes die nog vele jaren bij mij mogen blijven, ik zal het erg moeilijk hebben moest er nu nog iets met al men 4 schatjes mislopen. Ik zou niet echt weten wat ik dan moet doen. maar ja nu is er geen probleem te zien en alles loopt normaal hoe het zou moeten lopen. :D

Lin

Hey,

Ik heb nog niet je dagboek bijgelezen. Maar je vroeg om het bouwvakkersfluitje en roodkapje. Stuur even een mailtje naar wr16@valkparkiet.com en dan mail ik het naar je toe.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Christine

heel erg bedankt voor het bouwvakkersfluitje en dat van roodkapje voor dat te sturen naar mij :-*

aad

ha christine

Tis goed weer om in bad te zitten 8)
leuk hoor ,hier houden ze er niet zo van ...of het moet per ongeluk zijn dat ze bij mijn in bad donderen hahaha :D

groetjes Aad