1 augustus 2025, 16:02:22

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Caroline

Hele mooie woorden Natas, maar ik denk dat we allemaal al wel weten dat er daar te veel voor gebeurt is, ook al staat dat niet allemaal hier. Het is heel erg vervelend wat er allemaal gebeurt is, en dat allemaal omdat er iemand ruzie via MSN heeft in haar privé leven en daar het hele forum in betrekt. Heel erg jammer!!

Ik wil het hier verder bij laten, ik heb zelf al genoeg aan mijn eigen leventje om me deze sores ook nog op de nek te halen.

Als de jeugd het leuk vind om hierover te roddelen op de MSN, veel plezier jongens. Als jullie maar niet vergeten, dat eerlijkheid het langst duurt.

En Christine, je schrok?? Dat was ook de bedoeling. Ik hoop dat je wakker bent geschrokken. Want je reactie op Riny was zeer zeker geen grapje, sorry maar die vond ik schandalig tegen een volwassen vrouw. Ik heb geleerd om respect te tonen tegen volwassenen, en ik vond dit respectloos.

Ik heb begrepen dat je Riny via de IM je excuses hebt aangeboden. En dat Riny het er ook verder bij wil laten.
Dat wilde ik ook, alleen werd ik er vanavond weer op aan gewezen. En weten jullie hoe, juist via de  :censuur precies zo als waar het allemaal mee begonnen is.

Dus ik wil graag dit onderwerp verder sluiten als er nog mensen zijn die willen reageren dan graag nu want na 12 uur praat ik hier niet meer over, zonde van mijn tijd.

Dan is het hier in Nederland 5 december, dus Sinterklaasfeest!!

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Tara

Jeetje ik vraag me af hoe iedereen dat alweer weet dat er ruzie is in een privéleven... Hmm als ik denk dat ik weet over wie het gaat (mij dus) vind ik het maar vreemd want ik heb het misschien drie personen verteld en ik weet van twee al heel zeker dat die het niet doorvertellen, wat heel vreemd dan dat Caroline dat alweer weer, heel vreemd... Wie roddelt dan?

Ik niet, ik moest met iemand praten, en die ruzie is voor wat mij betreft opgelost en daar trek ik me niets meer van aan, maar ik snap niet hoe jij dat nou alweer weet Caroline want zo goed ken ik jou niet.

Voel ik me weer lekker hé, is precies wat ik nodig heb om weer zo'n dingen aan te horen, en laat Christine er toch buiten... Dat meisje kan het niet helpen en is er kapot van. Weet je, stop gewoon alle schuld op mij, zou nog het beste zijn ook.

Groetjes, Tara

Caroline

Dit is het laatste wat ik eraan vuil maak!!

Je hoef je niet zo vereerd te voelen dat ik het over jou heb, hoor Tara.

Zoals je zelf ook al zegt, ik ken je niet, ik lees je dagboek niet en ik praat ook niet met je op de MSN, dus waarom zou ik hier iets over jou moeten zeggen??

Als ik jou iets te zeggen heb dan doe ik dit wel in je eigen dagboek oké?? Maar ik heb je niks te vertellen dus zal je me daar ook niet vinden.

Dus ik hoef jou geen schuld te geven ergens van, zoals je zelf al vraagt.  ??? ???

Het berichtje waar ik op reageerde was van Christine, niet van jou, of wel soms?? En op haar en in haar verhalenboekje heb ik gereageerd.

Nou, kun jij ook weer lekker slapen, jou treft immers geen blaam, toch?? En dat mag je zelf invullen.  ;)

Gegroet!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Tara

Dag Caroline,

dan heb ik het grotendeels verkeerd begrepen en denk dat ik nu begrijp wat je bedoelde met de ruzie.

Nu goed, zoals je zelf zegt,
dit is het laatste wat we er aan vuil maken.
Laten we het allen achterwege want het is zonde van het forum. Laten we gewoon allen met mekaar overeen komen, dat lijkt nog het beste.

Sorry voor het misverstand Caroline.

Groetjes, Tara

Caroline

Sorry geaccepteerd hoor!!  ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

PS. Christine, al jij dit op prijs stelt, dan zal ik mijn berichtjes van vandaag wel leeg maken hoor. Laat me dit dan even weten.

Weltrusten.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

aad

5 december 2005, 09:04:46 #2241 Last Edit: 5 december 2005, 09:07:35 by aad
O O O wat een gedoe hier allemaal zeg .. zou er niet een dikke streep onder kunnen nu ??? ;)

Groetjes  Aad

oja ei 4 zie ik nu  :P :P

~Natas~

BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA

BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA

Het is allemaal duidelijk nu, laten we het hierbij laten AUB.
Ik wordt er ook helemaal gek van en ik hou me erbuiten, voordat ik dingen verkeerd zeg en ik het straks heb gedaan.
Dus Chris ik zou zeggen, sluit dit onderwerp af en laten we allemaal opnieuw beginnen.
Iedereen heeft gesproken, en iedereen heeft duidelijk gesproken.
LAAT HET HIERBIJ AUB............................... >:(

Natasja

Lique

Hallo allemaal!

Kom op jongens, laten we het leuk houden hier!
Het gaat over MSN, laat die problemen bij MSN, en ga niet alles in een dagboek plaatsen.

Ik word er een beetje moe van,houdt het nooit op?
Mensen verwijten elkaar erg snel iets, en áltijd wordt dit openbaar op het forum gezet.
hier is het forum NIET voor!
Praat lekker alles uit waar het probleem zich gevormd heeft, op MSN dus!

Als personen besluiten niet meer op valkparkiet.com te willen komen, even goede vrienden, maar ga niet altijd maar roepen dat ze weg willen om aandacht te trekken. Of je besluit weg te gaan, óf je blijft lekker op valkparkiet.com. Daar is iedereen vrij in.

Dus zullen we voor de zoveelste keer maar weer zeggen:
HOUD HET GEZELLIG OP VALKPARKIET.COM, en laat een ander in zijn waarde!

groeten Lique

leoni

hallo

christine zei tegen mij dat ze het verhaal wilde laten rusten en dat ze alles eerst weer even op een rijtje wil zeten.

groetjes leoni

Christine

Oke ik antwoord niet op dat van de rest maar wil mijn verhaal in ere houden!! Ik heb het op dit moment heel moeilijk en denk wel dat ik er me zal door slaan ik weet niet op welke manier maar het moet mij lukken!! Ik hou jullie op de hoogte en Riny jou zeker!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Christine

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hoi Chris,

OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH wat lief zeg.
Wat een schatje zeg.
Is dat je geelwang pop.

Groetjes,

Natas

Christine

Geelwang pop? Ziet dat er uit als een valkparkiet?? maar SSTT nu is de spanning er bijna vanaf!! Jij weet het van die geelwang op maar niet iedereen, Mensen ik wil dit nog ff voor mezelf houden en voor sommige mensen die het weten! Natas het geeft niet maar ik ga direct foto plaatsen  ;D

Nee dus natas dat is niet de geelwang pop maar een gele grasparkiet!!! ::)