1 augustus 2025, 16:00:30

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

Riny

4 december 2005, 11:25:40 #2220 Last Edit: 4 december 2005, 11:27:19 by Riny
Citaat van: Christine op  4 december 2005, 11:21:54
Ik vraag me dan eigenlijk nog af waarom ik jou msnadres ooit gekregen heb?? Gewoon om te praten en om achteraf buiten gesmeten te worden? dan heb ik daar weer een ander gedacht over hoor! Dan komt het weer enorm raar over!!

Hoy Christine
Dat weet ik nog heel erg goed ,omdat jij vroeg om foto's van pasgeboren valkjes .
Die had jij schijnbaar nog nooit gezien.
Weet je het nu weer??.
En over dat buiten gesmeten worden dat maak jij er zelf van.
Ik heb geen tijd en geen zin om uren op MSN te zitten en laat me ook niet daartoe verplichten.
Maar dat heb ik je al vaker uitgelegd dacht ik.
Groetjes Riny :D

Christine

Ja oke maar dan kon je dat tenminste toch via IM sturen ofzo? waarom je dat deed? maar ja ik zwijg er over anders ben ik degene nog die hier de boel op stelte zet!! :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Lekker bij peter geslapen allé lekker deze morgen heel vroeg ineens gekibbel tussen de ouders van hem :o ik heb nadien nog ff geslapen maar heel slecht opgestaan! Ik voel me al niet zo best vandaag, ik had hier beter gezwegen dat ik ziek ging worden want ja verkouden is ook ziek zijn toch? Ik hoop maar dat het niet op bronchitis komt want dan is de pret er ook vanaf bij mij! Dat betekent dan de hele week thuis blijven en niet naar dierenhappening gaan in hasselt de zaterdag!  :-\

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Gerda

Lieve Chrissie,

Ik heb het gevoel dat je het jezelf af en toe wel heel moeilijk maakt. Ik denk dat dat komt omdat je heel vaak 'voor een ander denkt'. Met andere woorden, je gaat bedenken waarom iemand iets doet en dan ben je teleurgesteld in die persoon. Terwijl dat vaak helemaal niet nodig is.

Het probleem is dat je dan achter elk gedrag of daad iets negeatiefs kan denken. En dat is zonde. Want zo verlies je energie en misschien ook echte vrienden.
Dat 1 persoon je ooit iets heeft misdaan, betekent niet dat anderen ook zo zijn.

Het is makkelijk voor mij om te zeggen. Je bent ook nog jong en ik weet van mezelf dat ik op die leeftijd ook overal zo zwaar aan kon tillen.

Ik wil eigenlijk alleen zeggen, trek niet zo snel conclusies. Daar help je jezelf een heleboel mee.

Dit is bedoeld om je te helpen hoor, niet om negatief te zijn!!!

Liefs Gerda

Christine

ik heb het niet verkeerd opgevat!

Christine

Oke nu kan ik al wat langer antwoorden, anders was het eten koud! Ik begin zenuwachtig te worden!! Er komt een vriend langs die ik al 4jaar :o :o niet meer gezien heb, ik ben es benieuwd of hij veel verandert is! Het waren zo leuke tijden die we samen hadden, we konden veel lachen etc, veel tegen elkaar vertellen, maar helaas waren we elkaar een paar jaar uit het oog verloren!! Ik voel me nu gewoon super! Ondanks het forum heeft me deugt gedaan! Ik ben gaan nadenken daarnet tijdens het eten en Gerda je hebt gelijk!! Ik trek gewoon veel te vlug mijn conclussie!! Bedankt voor je lieve woordjes!! Nu ga ik me echt moeten haasten want ik moet me douche en om 14u staat hij al hier!! :o ;D

Caroline

Citaat van: Christine op  4 december 2005, 11:21:54

Riny:  Ik vraag me dan eigenlijk nog af waarom ik jou msnadres ooit gekregen heb?? Gewoon om te praten en om achteraf buiten gesmeten te worden? dan heb ik daar weer een ander gedacht over hoor! Dan komt het weer enorm raar over!!

Christine,

Ik was dit net aan het lezen en moet je heel eerlijk bekennen dat ik hier héél erg van schrok!!  :o

Als er iemand is die altijd voor jou klaar staat dan is het wel Riny. Hoe kun je dan zoiets tegen/over haar zeggen??

Ik denk dat je maar eens heel goed moet nadenken waar je de laatste tijd mee bezig bent. Want op dit moment ben jij degene die mensen kwets. Al is dit misschien niet je bedoeling.

Ik denk dan ook dat je excusses aan Riny, hier op zijn plaats zullen zijn.

Sorry, maar ik wilde dit toch even kwijt. Ik hoop dat je er iets mee doet.

Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Christine

Voorlopig is mijn verhaal terug open! Ik wil vergeten wat er allemaal gezegd geweest is!! Ik heb mijn exuses aan riny al aangeboden!!

Roosje

Riny

Hallo Christine                                 
Dat was nog niet eens nodig geweest hoor ,ik begrijp het zo ook wel.
Ik ben ook jong geweest(heel lang geleden)
Fijn dat jij je dagboekje van het slot hebt gehaald.
Groetjes en een knuffel van Riny :-* :-*

Caroline

Hoi Christine,

Ik hoop dat je begrijpt wat ik ermee bedoelde??

Goed van je, dat je Riny jouw excuses hebt gemaakt.
Als dit zo is, kunnen we wat mij betreft doen wat jij wilt, vergeten wat er allemaal is gezegt. En op een andere voet verder gaan.

Stuur je me even een IM.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Tara

Hoi Christine,

ik ben nu pas terug thuis van het werk, en ben naar je dagboekje komen kijken... Meisje toch, ik sta klaar voor je hoor :-*
Ik ga niet definitief weg van het forum, dat lukt me toch niet, maar ik denk dat ik gewoon even niet meer kom, of in mindere mate, ook al zou ik het zo missen....

Groetjes, Tara

trienke

Hoi chris

Ik ben blij dat de problemen opgelost zijn.
en je dagboek weer open staat

groetjes trienke

Christine

Ik wil het best wel vergeten hoor maar waarom dan zo in van die reuze grote letters?? Daarom had ik mijn verhaal gesloten het moest voor mij niet meer!! Maar dank zij Riny onderandere, ik had iets daarna Riny een im gestuurd maar zij wist dat ik het niet verkeerd bedoelde!! Jij blijkbaar wel!! Ik was enorm geschrokken van je reactie, ik denk dat ik zelfs nog meer geschrokken ben dan jij geschrokken was van mijn reactie aan riny! <= Caroline

Pffft helaas was Gregory veel te snel weg!! Ik mis hem nu al, hij merkte dat er iets was omdat ik zo fel weg was aan het nadenken over hier wat er allemaal gezegd geweest is!!  :-\

~Natas~

Lieve mensen,

Dit maakt mij weer boos.
Ik haat het geroddel over iemand en iedereen en dit is dus weer het probleem.
Maar dat het via de IM'S allemaal naar buiten komt vind ik erg vreemd en dat het allemaal wordt besproken op msn vind ik best.
Maar hou het graag onder elkaar en niet voor in de dagboeken of verhalen.
Hier krijg je dus ruzie's door en grote meningsverschillen.
Iedereen vat het anders op, en bij iedereen komt het anders neer dan dat het er staat.
Jammer dat de goede nu onder de kwade moeten lijden.

Ik hoop gewoon dat het hierbij blijft en dat we allemaal als volwassen met elkaar om kunnen gaan.

Groetjes,

Natas