7 mei 2025, 22:06:30

**Valkjesmama**

Gestart door Christine, 13 februari 2005, 20:58:11

« vorige - volgende »

peterke25

;D ja das plupke mijn grasparkietje die ik ga proberen tam te maken en te doen babbelen is zien of mij da lukt veel groetjes :)

~Natas~

Oh Chris,

Sorry heb ik weer teveel gezegd.
Ik kan het nog weghalen hoor???
Dus zeg het maar.
Maar ja hoor het ziet er goed uit als valkparkiet, nu nog niet maar straks als ze groot is wel  ;D
Ohohoh ik heb mijn mond weer voorbij gepraat  :-X

Valkengroet,

Natas, Joepie en Jesse

Tara

Waha ik geloof zelfs dat ik hier niet van wist ;D
Nouwwww....
Ahhh toch wel, was ff vergeten dat het om een geelwang ging ;D ;D

~Natas~

Hey Tara,

WOW zelfs jij wist het niet.
Zo dan ik wel hoor................en ik heb met me stomme kop me mond voorbij gepraat  :-X
Ik zeg al niks meer.

Natas

Tara

Hoi Natas,

ik heb mijn berichtje al aangepast,
toen ik in Christines andere dagboek keek, wist ik het weer,
was ff vergeten dat het om een Geelwang ging,
DOM van me ;D ;D

Christine

Idd jullie wisten het maar de rest hier nog niet! Ik wou al een tijdje een geelwang, weer een kleurtje bij in mijn kooi, oranje wangen, witte wangen ::) en gele wangen en tenminste ééntje waar haar parels heel goed zichtbaar zijn!! Wat ben ik blij!!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tara

Hoi Christine,

nou... nu weet iedereen het, die een beetje goed kan lezen ;D
Gefeliciteerd zal ik nog maar eens zeggen ;D ;D

Maar het gele grasje is ook héél mooi ;D

Groetjes, Tara

Christine

Het grasje heeft mij eergisteren en gisteren gebeten!!  :censuur al een geluk heeft het nog maar een klein snaveltje en kan ik daar tegen maar als die dat bij de rest zou moeten doen  :o ik weet het niet ook! ik heb ervaring met kleine diertjes peter niet die moet dat nog allemaal leren!

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tara

Hahah gebeten?
Waarom dat? Het ziet er zo lief uit, en nog zo jong! En nu al bijten :o

Nou ik hoop dat ie dat snel afleert ;)

Groetjes, Tara

Christine

Dan moet ik hem een curcus niet bijten leren  ::) we zien wel wat we doen zo jong en dan al bijten!! speurt heel mijn hand af met snaveltje en dan hap :o ik verschoot wel ff zo klein en al zo stout!! van wie zou die dat hebben? wie weet het? ik weet het niet hoor!! :P

Tara

Hopelijk niet van Valkjesmama :D ;D

Christine

Ik hoop het van niet? wie zal het zeggen? misschien men schatje morgen haha ;D ;D

Tara

Citaat van: Christine op  5 december 2005, 22:37:50
Ik hoop het van niet? wie zal het zeggen? misschien men schatje morgen haha ;D ;D

Laat het ons weten morgen dan lol 8) ;D

Christine

Peter als je dit leest jij antwoord want ik moet morgen babysitten!! :o

Tara

Ok,
Peter, je hebt het gehoord hé ;D
Jij antwoordt, als je dit leest :P :P