8 mei 2025, 08:31:15

Etos reclame

Gestart door sjonnie, 8 februari 2005, 20:49:48

« vorige - volgende »

sjonnie

Hoi,

is weer een tijdje geleden dat ik wat op het forum heb gezet.

Sjonnie heeft het helemaal te pakken van de Etos reclame waarbij een deuntje wordt gevloten. Als de reclame 1 seconde is begonnen begint hij eerst te krijsen en daarna fluit hij het deuntje mee en weet niet van ophouden.
Erug grappig

Hebben meer valkjes hier "last" van?

Groetjes
Anja

Lique

Hoi Anja,

Hier trekken ze zich niets aan van die reclame. maar het is inderdaad wel een aanstekelijk melodietje.
Ik denk dat je hem nog veel zal kunnen leren, qua tonen.

groetjes Lique

Daisy

Hoi,

Mijn valkjes reageren ook wel eens op muziek van reclames, maar echt mee fluiten doen ze niet. Bij bijvoorbeeld de reclame van T-mobile zit een 'tingel' aan het eind en bijna altijd reageert Daisy daar wel op. Ook bij bepaalde nummers op de radio gaat ze fanatiek mee 'krijsen'. En wat voor geluid het nou precies is waarop ze reageert... niet alleen hoge tonen ofzo...

Groetjes, Maaike

Kiko en Daisy

sjonnie

Lief hè?
Ook wanneer ik bijv de draadloze telefoon in de houder zet, dan maakt dat ding 2 piepjes ... Al vóór dat ik de telefoon erin zet doet Sjonnie "bliep bliep"  :D

Paul

Hoi,

Mijn rosella is dan geen valkje maar als de telefoon gaat neemt mijn vriendin altijd op met haar naam.
Als nu de telefoon gaat roept hij meteen haar naam omdat hij weet dat dat gezegd word als de telefoon gaat :-)
Dus ze kunnen wel degelijk geluiden aan bepaalde woordjes koppelen :-)

Groetjes, Paul

sjonnie

Oh ja zeker Paul, geluidjes aan andere geluidjes koppelen, associeren dus ...
Zo roep ik iedere dag mijn vriend om 7 uur om op te staan ... als ik naar de trap loop dan heeft hij al geroepen.
Ook wanneer ik thuiskom en de voordeur open, is het eerste wat ik hoor: 'fuut-fuuuut'

Valkjes zijn slimme vogels

Groetjes
Anja

Debbie

22 februari 2005, 12:19:53 #6 Last Edit: 22 februari 2005, 12:35:45 by Debbie
Aangezien ik een grote muziekliefhebber ben,staat er vaak muziek op bij ons.....
Rockey heeft duidelijke voorkeur voor bepaalde muziek....
Heb zelf een hele brede smaak en er wordt dan ook van alles gdraaid......Salsa,merengue,r&B,bubbling,hardcore,old skool,top 40 muziek enz enz.........
Rockey houdt van alle muziek maar op het moment dat ik de hardcore iets te hard zet,stopt rockey niet eerder met krijsen voor dat ik de muziek zachter heb.....
Heb ik de salsa op dan mag ie zo hard staan als ik maar wil en rockey zingt en danst vrolijk mee op mijn schouder....
Merk steeds meer aan mijn valkje dat hij zich steeds menselijker begint te gedragen.....
Ik kan maar 1 ding zeggen.....

VALKEN ZIJN SUPER!!!!!!! ;D

syllie

mijn valkje reageert niet echt op reclames, maar wel op bepaalde liedjes, net als wat debbie schreef, meestal is hij rustig als de radio aan staat, maar al komt er een liedje van marco borsato of we hebben een cd van marco op staan, dan begint hij te schreeuwen. ik geloof dat hij marco´s muziek niet zo mooi vind. ;)

verder reageert hij heel heftig op geluidjes van de mobiele telefoon. als ik een sms heb dan begint hij te roepen. maar als de telefoon van m´n vader gaat, dan wordt hij helemaal gek. ik denk dat de tonen te hoog zijn... vind hij niet zo leuk... :-\

verders gaat hij fluiten als ik naar hem fluit, zo fluit hij op zijn manier papegaaitje leef je nog en wiet-wieuw. achter elkaar door, hij slaat soms zelfs over... :D
hij weet ook inderdaad precies wanneer er iemand thuis komt. je doet de sleutel in het slot en je hoort hem al roepen. als de deur dan open gaat is het hai sloebster of haaai. ik noem hem vaak zo, is zijn bijnaam en op zijn manier zegt hij dat als ik binnen kom. echt onwijs leuk!! ;D je weet dan echt dat hij blij is dat je weer thuis bent! ;D

groetjes sylvana

-Stef-

Mijn valkjes reageren momenteel op die leuke Mentosreclame...

angelina

hallo,

Mijn valkje laat zich lekker horen als Spongebob squarepants op tv komt. Leuk om te zien hoe hij eerst geinterreseerd kijkt en luisterd en dan zich ff lekker laat horen.
Ook het nummer van elize( automatic) vind ie errug leuk want ook dan gaat ie op zijn manier mee doen.

Groetjes, Angelina ;)

Love birdies

aletta@wanadoo.nl

hoi
mijn valkje reageert ook op de etos reclame zodra dat filmpje begint gaat meneer ook luid fluiten,en ook bij die reclame spot van mentos,die ik zelf ook geweldig vind.

groetjes sandra

Linda65

Hallo

Mijn valkparkietpop laat altijd van haar horen als de reclame van Etos komt en dit doet ze alleen bij de Etos recame.

Groetjes Linda

Linda65

Hallo

Mijn valkparkietpop laat altijd van haar horen als de reclame van Etos komt en dit doet ze alleen bij de Etos recame.

Groetjes Linda

Urban Leopard

Cheeky begint altijd te krijsen zodra de 'speurders.nl' reclame voorbij komt  ;D

Roosje

mijne doet de friesche vlag na :P en het rolgordijn, en ritsen, en het knakken van mijn vingers, en niezen, ongeveer alles wat ie vaker dan 1 keer hoort  ;D