22 juli 2025, 16:45:14

Nestje van Peppie en Kokkie

Gestart door Paul, 5 februari 2005, 07:47:54

« vorige - volgende »

~Natas~

Hai,

Wauw zeg wat zijn ze alweer groot zeg.
Kleine kindjes worden groot  :'( en deze dus ook.
Ik moet zeggen ze zien er goed uit, en zo te horen kunnen de as eigenaren hun lol op met knabbelen , bijten  en slopen maar haha.
Wanneer mogen deze schatten nou precies weg?

Groetjes

Natas[/b]

Ria

Hoi Paul,

Ik vond het vanmiddag heel gezellig. En wat waren ze druk. Niks niet lekker bij je zitten maar gelijk aan de vlieg. Beau is inmiddels een behoorlijk stuk rustiger. Ze heeft net een poosje bij me gezeten maar zit nu met Ruby in hun nieuwe kooi. Beau zit op de 'je weet wel stok' en Ruby zit op enige centimeters afstand.

Ik was nog wel onder de indruk van de reaktie van Kenay. Hoog bovenop de glas in looddeuren zat ze zo eigenwijs te kijken. Het was net alsof ze afscheid van Beau en Little aan het nemen was.

Groetjes,
Ria

Rox4nne

20 maart 2005, 02:11:29 #272 Last Edit: 20 maart 2005, 02:13:47 by Rox4nne
Hai Paul,

Dankjewel dat Little nu bij ons is, ze is echt een lieverd!
Ze is helemaal niet druk en ik vind haar echt prachtig en ik kijk haar met grote glinsterende ogen aan  ;D
De naam vind ik wel bij d'r passen, m'n vriend noemt haar "Meisje" en ik noem dr Little-tje, want ze is ook best een klein meisje, maar ja, je kent 'et hè? KLEIN MAAR FIJN!
En dat bewijst zich nu wel weer! Ze is echt geweldig, (sorry als ik d'r binnekort toch perongeluk op eet, maar ja dan moet ze maar niet zo'n lekker ding zijn)  :P

Liefs,
Roxanne

Paul

20 maart 2005, 06:47:40 #273 Last Edit: 20 maart 2005, 06:51:12 by Paul
Hoi Ria en Roxanne,

Het was vandaag heel gezellig toen jullie de kleintjes hebben opgehaald.
Ik had helaas geen tijd voor koekjes Roxanne  :'(
Het is wel weer een stuk stiller ik mis wel de voergeluidjes nu steeds.
Maar ik ben blij dat jullie zo tevreden zijn en dan ze inderdaad nu al meteen een stuk rustiger zijn :)
Ze hebben in elk geval veel aandacht gehad maar dat zullen jullie ook wel merken denk ik want het zijn schatjes.
Ik zal zeker volgen in jullie dagboek hoe het verder met ze gaat.

Hoi Natasja,

Beau en Little zijn gistren opgehaald en Kenay is nu nog over die zal begin volgende week weg gaan.
Dan is het helemaal weer stil :(

Groetjes, Paul

Suzanne

Hoi Paul,

Ik heb niet je hele dagboek gelezen (ik ontdek hem net pas, schaam), maar wel genoten van de foto's van je jonge valkjes. Mooi zijn ze. Jammer van het plukken, maar zoals je al zegt komt dat helemaal goed.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Nelleke

Dames,

Van harte gefeliciteerd met deze mooie valkjes. Ik ga ze bij jullie verder volgen hoor.

Paul,

Succes met de "stilte".

Je hebt een troost: ze zijn heeeel goed terecht gekomen en je kan ze blijven volgen.

groetjes, Nel :)

Nelleke

Citaat van: Nelleke op 20 maart 2005, 10:37:06
Dames,

Van harte gefeliciteerd met deze mooie valkjes. Ik ga ze bij jullie verder volgen hoor.

Paul,

Succes met de "stilte".

Je hebt een troost: ze zijn heeeel goed terecht gekomen en je kan ze blijven volgen.

groetjes, Nel :) Bobbie

Ria

Hallo Paul,

Ik wilde nog even een foto plaatsen van de Ca Beau Bon die ik van jullie kreeg. Het is zo'n mooie foto van Beau dat deze wel een plaatsje in je verhalenboek verdient.

Beau is inderdaad een stuk rustiger hier als dat ze bij jou was. Maar net zo makkelijk. Ik kan haar heel rustig pakken of laten opstappen. Ze zit zich nu te poetsen op mijn schouder. Ze hebben samen wel van de trosgierst gegeten maar het andere bakje is nog onaangeroerd. Ze hebben het vast wel gezien maar het zijn lekkerbekjes denk ik. En, ik heb gezien, ze heeft nu 4 kuifveertjes. Misschien dat er elke dag nu een puntje bij komt.

Groetjes,
Ria

ps en bedankt voor deze lieverd

Rox4nne

20 maart 2005, 14:27:33 #278 Last Edit: 20 maart 2005, 18:03:12 by Rox4nne
Dankje Nel, Wij zijn ook wel heel blij met ze, ze zijn echt zoooo lief!

En Lieve Paul,

geeft niet hoor van het niet bakken ::)
Ik had er niet eens aan gedacht! Little doet het hier erg goed, ik ben echt zo ongelovelijk blij dat ze er is, ik geniet er echt van!
Je hebt et weer goed gedaan Opa Paul!

Lief,s
Roxanne

Kenay

Hai paul, ria en roxanne,

jullie zullen je wel afvragenw aarom Kenay pas volgende week weg gaat... het is namelijk zo dat mijn moeder half verlamd in het ziekenhuis ligt en er geen verbetering of verslechtering in zit. ze kan niet praten en haar rechter kant niet bewegen... me vader is constand bij d'r en als ie dat niet is moet ie werken... hierdoor heeft me vader geen tijd om naar paul toe te rijden en heb ik met paul afgesproken dat hij kenay komt brengen als ie weer naar zwanenburg gaat :) ik kan ook niet wachten tot kenay hier is.. maar ik ben ook veel in het ziekenhuis nu dus moet ik wel geduld hebben... ik wacht met spanning en blijf jullie verhaal ook volgen hoor ;)

Groetjes Kenay

Riny

Hoy Kenay
Wat erg voor je.
Hopelijk knapt je moeder snel op.
Ik wens je heel veel sterkte .
Groetjes Riny :'( :'( :'(

Ria

Hoi Kenay,

Dat snap ik best. Ik weet wat het is. Maar ik weet ook dat Paul haar al te graag komt brengen. En het is de moeite waard hoor ! Een beauty. Beau leek gisteren bij Paul heel druk maar het is zo'n lieverd. Heb net heerlijk met haar zitten kroelen en de oogjes gingen lekker dicht. Vliegen kan ze heel goed, soms iets te. Ik hoop dat jij ook kleine Kenay snel hebt.

Sterkte
Ria

Kenay

Ik hoop het ook, ik hoop dat ik iets met me werk kan regelen dat ik van 6 tot 2 ofzo kan werken inplaats van 11.30 tot 19.30... anders kan ik helemaal niet bij me moeder op bezoek komen :( Kenay zit heel veilig bij paul en vindt het dus niet zo heel erg dat het nog een week gaat duren. paul houdt me in ieder geval wel op de hoogte en ze zit daar niet helemaal alleen. maar natuurlijk hoop ik ook dat kenay snel hier komt al zal de aandacht me wel even te kort schieten de eerste paar weken... we zitten ongeveer nog 3 weken voor een verhuizing (hebben nog niks ingepakt wat nu dus wel moet gaan gebeuren) me moeder in het ziekenhuis en me vader of ik moeten toch werken voor de centjes :) maar in de uurtjes dat ik thuis ben zal kenay wel heel veel aandacht krijgen.. en ben ik er niet heb ik nog 8 vogels om haar gezeldschap te houden :) Ook bij mij is het valken virus dus toegeslagen ;)

Groetjes Desire

ps. bedankt voor de goede wensen, doet me toch wel goed na al die slechte berichten steeds in het ziekenhuis  :-*

~Natas~

hai Paul,

Ja nu weet ik het ja dat die 2 scheten weg zijn  ;D
En wat een leuke foto van die CA-BEAU-BON.
Echt 1 om in te lijsten.
Rox bedankt voor het uitwerken
Paul bedankt voor het meewerken voor die bon van Ria

Groetjes

Natas

Rox4nne

Hallo Desiré

Ja, dat is echt rot voor je, wat er nu met je moeder is.
Ik hoop dat het snel weer goed gaat komen.
Toen wij vanaf Paul weer terug naar huis zouden, keek Kenay heel lief en bijna zielig over de rand van de deurpost en ik en Ria fluisterden nog: "Kom maar met ons mee, lieffie, dat merken ze toch niet, gewoon mee onder onze jas" ;D
Maar ik hoop echt dat ze snel bij je is, ze is echt een schat en heel mooi!

Sterkte! :-*

Liefs,
Roxanne