4 mei 2025, 21:41:41

eitje kapot!!

Gestart door Lin, 4 februari 2005, 20:33:02

« vorige - volgende »

Lin

Even voor de duidelijkheid. Ik dus 4 kleintjes 2 albino's en twee lutino's. toen was gister het laatste niet uitgekomen eitje kapot gegaan. Nu net heb ik dus het vermiste jonkie gevonden en die andere die van het ei had ik dus al dood gevonden. Nu heb ik dus 2 lutinos en 1 albino en dus twee dode albino's. Ben wel blij dat het niet opgegeten was.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

boezempje

hai lin

oohhh ziellig lin,
kun je zien wat er gebeurd is met de kleinen.
dat dacht ik al het moet ergens onder liggen ik hadt nog nooit gehoordt dat ouders een kleinen hellemaal zouden opeten,

sterkten meis

essie

Mandy

Sorry dat ik niet eerder kon reageren maar ik zat op m'n werk en had alleen even geneust toestraks.
Erg vervelend wat er allemaal gebeurd is. Met het kleine ukkie is het gewoon pech, heb ik ook wel eens meegemaakt hoor, erg naar.  :-/
En inderdaad vind je dode jongen vaak ergens onderin het zaagsel of in een hoekje geduwd, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat ze zijn opgegeten dus dat leek me ook al sterk.
Wel jammer dat het nu een albino minder is.
Hopelijk redden de andere jongen het wel, sterkte en succes.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Paul

Hoi Lin,

Wat erg dat dat ene jong ook dood is dat had ik niet verwacht het ging zo goed.
Dat de kleine die te vroeg uit het ei was het niet zou redden daar houd je rekening mee maar een jong van een paar dagen oud verwacht je niet.
Maar albino's zijn zwakker dan een wildkleur bijvoorbeeld.
Ik had een heel mooi albino jong wat na 5 weken ineens een hersenbloeding kreeg dus misschien dat deze kleine ook zoiets gehad heeft want bij albino's is daar een verhoogd risico op.
In elk geval heel veel sterkte.
Het heeft volgens mij niet aan het voer gelegen hoor want ze kunnen best een tijdje zonder.

Groetjes, Paul

Lin

Bedankt voor het medeleven. Dus als het niet aan het voer kan liggen dan kon ik er niks aan doen? ik denk dat we de volgende reacties beter kunnen voorzetten bij dagboeken en dan bij kleintjes Ayla en tiamo.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)