14 mei 2025, 14:27:50

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi,

Nou Patrick, gefeliciteerd met de oudste lutino. Volgens mij krijg je een wereldvalkje :-* Princess, echt een naam voor haar. Zoals ze dat koppie rekt steeds, net als een koningin die alles moet overzien :D

Veel plezier met haar. Wil je ook af en toe foto's plaatsen? Zou ik in ieder geval heel fijn vinden. Zie ik mijn hartediefje toch nog af en toe ;).

Lin wat gaan ze hard he de kleintjes bij Paul. Ik volg ze trouw.
En ik vind de laatste foto's  van jou weer zo geweldig, ze kijken lachend de wereld in, zo lijkt het tenminste.

Gerda, je krijgt echt een supervalk met z'n dikke-bijna niet te ringen- pootjes 8) Hij wordt mooooooooooooi ;D Gefeliciflapstaart ;)

groetjes, Nel :)

Astrid

Hoi Lin,

Leuk hoor je laatste foto's, foto's zijn toch eigenlijk altijd leuk
om te bekijken, ik kijk weer uit naar je nieuwe.

Heel erg leuk dat Princess naar Patrick gaat, zou wel erg leuk zijn als hij ook een dagboek zou gaan beginnen, zien we ook meteen wat meer foto's van Queeny  ;D ;)

Groetjes,
Astrid

Gerda

Hoi Patje,

Gefeliciteerd met je nieuwe prachtige valkje. Volgens mij begon ze helemaal op te bloeien toen ze in de gaten kreeg dat ze straks bij jou mag gaan wonen.
Het was ook niet zo leuk voor d'r, als enige in het nest geen nieuw baasje. Maar nu zal ze wel helemaal happy zijn en jij ook.
:D :D :D
Mooi Lin dat je een goed baasje voor Princess hebt gevonden. Patrick, eigenlijk moet je wel een dagboek bij gaan houden (of bij verhalen af en toe wat schrijven en wat foto's), dan kan ik de zus van Grisha tenminste blijven volgen!!!

Groetjes Gerda

Kirsten

Hoi hoi,.

Jeetje wat een goeie berichten!,. patrick en gerda gefeliciteerd! ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Patje

Hoi Allemaal,

Enorm bedankt voor alle gelukswensen ;D Ik ben erg blij met de nieuwste aanwinst. Ik weet zeker dat Queeny het prachtig gaat vinden zo'n leuke vriendin erbij.

En , Lin, jij uiteraard bedankt dat je haar bij mij vertrouwd,we gaan er een groot feest van maken de komende 20 tot 30 jaar :P

Ik zag meerdere reacties met het verzoek om een dagboekje. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik niet zo'n schrijver (cq typer) ben. Ik zal echter proberen om de trend te doorbreken en een dagboekje te starten als ik Princess op ga halen.

Verder kan iedereen de foto's die tot nu toe van Queeny zijn genomen bekijken op het net. De link staat bij mijn persoonsgegevens. Wellicht dus ten overvloede http://payday.trukendoos.com/Queeny/

Als Princess er is doe ik het zelfde, het wordt dan vermoedelijk /Princess/ ipv Queeny.

Nou, ik ga woensdag met Cor (van Cheeky) voor 3 weekjes de zon opzoeken, dus eind mei horen jullie hoe het met Princess gaat.

Groetjes Patje

Paul

Hoi Linda,

Wat leuk dat je ze weer allemaal kwijt bent dat is toch altijd weer fijn als je goeie baasjes gevonden hebt :)
Ook Patje gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst natuurlijk :)
Het klopt precies Linda wat je zei op 10 en 12 april geboren :)
Ik verwacht ook wel dat ze heel goed zullen gaan alleen de kuifjes zijn er weer vanaf maar dat groeit zeker weer aan en het heeft ook wel wat liefs zonder kuif  ;D
Ik vind ook Tinco er schitterend uitzien hoor ik ben blij dat die het gehaald heeft want ik had je nu helaas ook geen Albino kunnen geven omdat er twee witmaskertjes zijn.
Maar die vind ik zelf ook schitterend hoor dus dat vind ik helemaal niet erg.
In elk geval gaat het weer super nu met de jongen bij jou :)

Groetjes, Paul

Lin

Hey,
De fotos van gisteren. Ik had geen tijd want de camera batterijen waren bijna op daarom maar 1 foto en ook nog niet zulke mooie. Vanavond weer mooie fotos. En dan reageer ik weer op jullie.

Princess 34 dagen oud. Even twee fotos voor Parick.

Cammal nu 32 dagen oud

Milo nu al 30 dagen oud

Tinco 29 dagen oud

Vanavond reageer ik weer op jullie.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Kolkkie

Hoi Lin,

Het zijn echt dotjes :). Ze kijken ook zo lieg he ;D.

Groetjse,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lin

Hey

Ik heb heel veel filmpjes en fotos.  Maar geen tijd om te plaatsen. Komen dus morgenvroeg hier te staan.Maar ik heb wel weer in jullie dagboeken geschreven (stuur me anders even een IM). Heb er twee uur over gedaan dus ik hoop dat ik niemand ben vergeten.en anders komt die morgen als eerste aan bod.

Vandaag was iedereen uit het broedhok. Alleen Tinco nog niet. Dus heb ik maar iedereen behalve Princess weer terug gezet. Anders was Tinco zo alleen. Want die is nog te klein om eruit te klimmen. Princess klimt al 3 dagen uit het broedhok en ook als ik haar eruit zet. Ze klimt er al langer uit maar dan bleef ze een aantal dagen in het broedhok. Nu wilt ze er helemaal niet meer in. Ze kan ook al klimmen. Ze zit nu op het touw.

Princess weegt nu trouwens 98 gram en Cammal 90 voordat ze gevoerd werden. Nu worden ze weer gevoerd en ik heb nog niet Tinco en Milo gewogen. Net te laat om voor het voeren te doen want nu ga ik stoppen met internet. Heb weer een internetverbod. Zal morgen de andere twee wegen en fotos van vandaag plaatsen.

Groeten, Lin

Mandy

Ach gos, wat zonde toch hé, dat plukken. :-\
Maar gelukkig komt dat allemaal wel weer goed. ;)
En dan zien ze er alleen nog maar mooier uit. Leuk dat het allemaal goed gaat verder en dat ze een baasje gaan krijgen. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Cor_en_Petra

Ha Lin!

Bijna niet te doen he, op alle dagboeken reageren! Dat kost echt uren en dan heb ik het nog niet eens over je eigen dagboek bijwerken... maar goed dat het zo leuk is, want anders....

Leuk dat Princess nu bij Queeny komt. De hele koninklijke familie bij elkaar ;) Wij houden haar vorderingen ook goed in de gaten, want ze komt ook een klein beetje bij ons in de familie! Wij komen graag mee als Patrick na de vakantie Princess op gaat halen, lijkt me leuk om jou/jullie te ontmoeten!

Liefs van (Cor en ) Petra

Lin

Citaat van: Cor_en_Petra op 22 april 2005, 21:42:25
Ha Lin!

Leuk dat Princess nu bij Queeny komt. De hele koninklijke familie bij elkaar ;) Wij houden haar vorderingen ook goed in de gaten, want ze komt ook een klein beetje bij ons in de familie! Wij komen graag mee als Patrick na de vakantie Princess op gaat halen, lijkt me leuk om jou/jullie te ontmoeten!

Liefs van (Cor en ) Petra

Leuk dat jullie het gaan bijhouden. Ik vind het ook leuk dat Princess in zo'n gezellige familie komt. Want de gehele familie lijkt wel dagboek verslaafd. En ik zie jullie wel na de vakantie, Rianne komt ook afscheid nemen van Princess.

Groeten Lin

Lin

Hey

Nou eindelijk de fotos van gisteren.

Ik heb ook nog twee links gekregen van Patrick. Een van Queeny
http://payday.trukendoos.com/Queeny
en een met filmpjes en fotos van Princess van eergisteren.
http://payday.trukendoos.com/Princess
Om het goed te maken voor de Princessfans dat deze van gisteren mislukt zijn. Vandaag is Princess 36 dagen oud.

Op het touw in de kooi zelf geklommen.

En voor wie wil weten hoe ruby de vorige kale geparelde pop is geworden kijk dan even hier. Net weer nieuwe fotos geplaatst.http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,6034.420.html

Cammal is vandaag 34 dagen oud.
Ook weer een lief koppie..Cammal zat vandaag helemaal plat in de voerbak was ergens van geschrokken.

Ook hier kan je weer even kijken hoe de vorige man lutino is geworden (Lemon) zie ook weer een van de laatste pagina's. http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,8435.330.html

Milo is nu 32 dagen oud.
Leuk he dat koppie zo kan zo droevig kijken.

En Tinco is nu 31 dagen oud.
En dat koppie begint echt al volwassen te worden. Alleen weegt ie nog wel 70 gram.

Begon ie opeens op mijn hand te liggen...ahhhh.

Voor wie wil weten hoe het vorige nest de albino Awan is geworden kijk dan even in dit dagboek.
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,9288.0.html

De korte filmpjes van gisteren komen vandaag nog in mijn dagboek.

Groeten, Lin

Gerda

Hoi Lin,

Och wat schattig die laatste foto van Tinco. Zo lekker ontspannen!!!
Milo kijkt bijna letterlijk zijn ogen uit :D :D
De oudste twee worden al bijna net zo mooi als hun voorbeelden Ruby en Lemon.

Groetjes Gerda