20 juli 2025, 01:01:16

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Lin
Mag ik vragen waarom je zo hoopt dat het geen geparelde lutino is.
Het is dat je Lutino's onderling niet mogen kweken anders had ik een voliere vol Lutino's.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Henry

he lin

nou de valkjes zien er erg leu uit zeg nu maar enkel zonde dat tinco niet goed wordt gevoert :o maar ik heb esther gevraagt at voor geslacht tinco is en volgens haar is het een popje.ik heb haar toen ook gevraagt of ze awan wu pendelen en toen zei ze dat het een man was en inderdaad het is een man.nou hopen dat het een mooie vrouwtje wordt maar we blijven hopen dat het een dapperen sterk vrouwtje wordt.

henry

Henry

he riny

ik denk dat ze mensen heeft voor een eparelde lutino en niet voor een gewone lutino dat enk ik riny

henry

zazoe

Hoi Lin

Wat heb je een ongelovelijk lieve foto's gemaakt, ben helemaal verliefd, dat koppie!! Echt heel schattig, en hij valt zo lekker op als enige donkere  :)

Fijn dat het met allemaal lekker gaat, en dat Tinco het goed doet met de bijvoeding. En tja die pareltjes, als Ria de expert is wachten we gewoon op haar oordeel. Is dat te zien aan de gele "stukjes" die er bij zitten?

Lin

Citaat van: Riny op  2 april 2005, 17:45:02
Hoy Lin
Mag ik vragen waarom je zo hoopt dat het geen geparelde lutino is.
Het is dat je Lutino's onderling niet mogen kweken anders had ik een voliere vol Lutino's.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Hoi riny,

Het is net zoals Henry zegt. Ik heb iemand en die wil een man. De enige man die ik in mijn nest kan krijgen is een lutino zonder parels. en voor lutino met parels(pop) heb ik nog niemand.

Citaat van: Rasta op  2 april 2005, 17:44:06
hoi Lin!
Wat een mooie foto's weer ;D Altijd leuk om ze zo te zien
opgroeien ;)
Kan het zijn dat de albino wat groeiachterstand heeft? Want
Milo is maar 1 dag ouder zie ik en die is toch heel wat groter :-\

grtz

Dank je,
Maar in elk bericht van me zet ik ook neer hoe het met de albino(tinco) gaat. zoals je dan kan lezen blijkt dat ie veels te licht weegt.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Citaat van: -sanne- op  2 april 2005, 19:53:32
Hoi Lin

Wat heb je een ongelovelijk lieve foto's gemaakt, ben helemaal verliefd, dat koppie!! Echt heel schattig, en hij valt zo lekker op als enige donkere  :)

Fijn dat het met allemaal lekker gaat, en dat Tinco het goed doet met de bijvoeding. En tja die pareltjes, als Ria de expert is wachten we gewoon op haar oordeel. Is dat te zien aan de gele "stukjes" die er bij zitten?

Haha wat een leuke reactie. Ik moet zeggen Milo staat er zeker super op!
Tinco heeft trouwens nog geen eten gehad. Zo maar weer kijken of ik misschien moet bijvoeren, ik kom nl morgen tussen de middag weer teug. En voor die parels kan je beter even kijken naar mijn vorige nest. en dan naar Ruby,ik heb toen een keer een rij met fotos onder elkaar gezet van alle 3. en ja je kan het zien aan de gelerer kuif en stukjes geel in de pennen.

Groeten, Lin

Lin

Citaat van: mr.florida op  2 april 2005, 17:47:37
                                      he lin

nou de valkjes zien er erg leu uit zeg nu maar enkel zonde dat tinco niet goed wordt gevoert :o maar ik heb esther gevraagt at voor geslacht tinco is en volgens haar is het een popje.ik heb haar toen ook gevraagt of ze awan wu pendelen en toen zei ze dat het een man was en inderdaad het is een man.nou hopen dat het een mooie vrouwtje wordt maar we blijven hopen dat het een dapperen sterk vrouwtje wordt.

henry

hoi Henry,

Ik zat er vandaag ook over na te denken wat voor geslachten ze zijn. Ik ga voor de oudste een lutino gepareld (pop) en de andere een man, de witmasker van Sanne een man en de albino een pop. We zullen het wel zien. Leuk dat je mijn dagboek nog volgt.

Groeten, Lin

Lin

Hoi even vergeten te melden. Er is een dagboek van Desire in Verhalen staat dat en heet Nestje van Milo en Misty. Ze krijgt niet zoveel reacties als ik daarom wil ik graag dat jullie haar dagboek even volgen. Vandaag heeft ze ook fotos geplaatst.
Ze zoekt trouwens nog nieuwe eigenaren!

Groeten, Lin

P.s. ik zoek ook nog iemand die een lutino wil

Gerda

Hoi Lin,

Leuke foto's van de kleintjes. Milo is wel een brutaaltje, leuk dat koppie al zo omhoog.
Hoe gaat het met Ayla, is ze weer de oude??
Vervelend dat Tinco weer niet gevoerd is. Maar je hebt ondertussen ervaring genoeg om het zelf te doen.
Die foto van de oudste is erg leuk. Hij of zij kijkt recht in de lens. (Ja ik zou het niet weten of het een geparelde is, ben een leek op babyvalkjesgebied, ik heb mijn beide valkjes volwassen gekregen)
Groetjes Gerda

Kenay

Hey Lin,

Dank je wel voor je berichtje over mijn dagboekje hoor :-*
Jij hebt ook geweldige jongen! en nog lutino's en een albino ook! :o ik heb de lutino vanaf het begin altijd mooi gevonden en heb ik altijd al willen hebben... mijn eerste valkje was een cinnamon van paul (helaas is ze er al niet meer :'() en heb nu 7 wildkleur, 1 cinnamon en 1 cinnamon geparelde... in me eige nestje heb ik nu ook een lutino als het goed is en ben daar dus super trots op! deze hou ik dan ook zelf en ben tot de beslissing gekomen dat ik de valkjes die ik niet meer tam zal krijgen een goed plekje in een mooie voliere geef buiten ofzo... ik weet nog niet of ik zelf een voliere in de tuin mag bouwen bij het nieuwe huis maar als dat mag hou ik ze wel gewoon zelf maar dan buiten en de tamme valkjes hou ik dan binnen... zag dat je ook nog een huisje zocht voor een lutino? :D :-X misschien kunnen we iets kortsluiten.. ben echt verliefd op die mutatie.. waarom mag joost weten... helaas heeft hij me dat nog steeds niet kunnen vertellen  :P ik hou ook zeker jouw dagboek bij en ga hem vanavond vanaf het begin even lezen (heb nu maar ene paar pagina's gehad :-[)

Groetjes Dees

Astrid

Hoi Lin,

Leuke foto's heb je gemaakt.

De oudste en Milo wat kijken die al ontzettend leuk.  :-*

Groetjes,
Astrid

zazoe

Citaat van: Lin op  2 april 2005, 20:27:27
Ik ga voor de oudste een lutino gepareld (pop) en de andere een man, de witmasker van Sanne een man en de albino een pop.

Is dat wat je hoopt of wat je denkt? Dit was precies wat ik dacht...alleen ik kan het helemaal nergens op baseren natuurlijk  ::) Die lutino's zo lijkt me gewoon leuk voor Petra, en bij Milo heb ik op de een of andere manier een "man"-gevoel  ;D Geen idee waarom...

En als Esther gezegd heeft dat de albino een pop is zal het wel zo zijn, volgens mij heeft zij het bijna nooit fout, had Rianne nog voorkeur??

Rianne

Hoi!
Nee het maakt mij niks uit. Op dit moment is alleen belangrijk dat het een gezonde vogel wordt. De groei achterstand is erg duidelijk, Tinco heeft nog dons en de anderen al pennetjes. Maar het eruit halen van de oudsten is denk ik wel een goede tactiek. :)

zazoe

Dat denk ik ook wel, als hij ze zelf niet aan de kant duwt moet iemand anders het maar voor hem doen  :)

Lin

Hoi Allemaal!!

Nou vandaag weer natuurlijk even gekeken het kropje zit half vol. Gelukkig niet helemaal leeg. Maar volgens mij bestond het uit allen maar pap wat ik gevoerd heb.  :'( Maar goed zolang er nog maar wat in  zit.  Met moerder gaat het wel goed. De ontlasting is nog wel dun. Maar daarentegen zit er niks aan de cloaca en zit ze niet meer dik.

Hoi desire,

Leuk dat je mijn dagboek hebt gevonden! Als je echte en lutino wil moeten we het er maar even over hebben. Ik heb nog voor eentje plaats. misschien wel twee als ze beiden gepareld zijn.

Hoi Sanne,

Ik baseer het op het 'stoere gedrag en de eetlust van Milo. Verder nergens op.

Groeten, Lin