18 juli 2025, 21:48:41

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

giovanni

Hoi Lin!
Wat een mooie jongen worden dat zeg :)
Ook heel toffe filmpjes, weet ik dan ook weer dat ze
enorm levendig zijn en nooit stilzitten :P
De albino heeft idd een mooie vooruitgang geboekt, mss
is dat wel een goede truc, de oudste ff wegnemen zodat
de jongste gevoed wordt

grtz

margreet

hallo Lin,

Fijn dat het goed gaat, ben heel benieuwd hoe ze er uit gaan zien, volgende week weten we meer. Je goede zorgen worden beloond en hopelijk heb je het ergste achter de rug.

groetjes Margreet

Kirsten

Hoi lin,

Wat fijn dat het beter gaat en een goeie gedachte van je om even de oudste weg te halen,.
Heerlijke foto's ook ;D Het zijn werkelijk moppen

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Lin

Hoi,

Ik dacht dat jullie de filmpjes en fotos wel weer mooi zouden vinden. Met die filmpjes kunnen jullie beter de valkjes zien, qua grootte enz. Het gaat super met de albino!!! De hele krop zit alweer vol. Tinco weet nu hoe het moet. Zo maar even wegen en fotos maken. En even goed kijken naar de oudste lutino want ik ben een beetje bang dat het een geparelde lutino pop is. en dat is wel jammer voor Petra maar anders hebben we nog een lutino die misschien wel een man is. Straks weer meer nieuws.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

zazoe

Wat fijn zeg, dat Tinco nu echt goed gaat, hij hield het wel even spannend zeg  ::)

De filmpjes waren (zoals gewoonlijk) super, het groeien lijkt ineens heel snel te gaan, het zijn ineens niet meer van die echte ukjes.  :)

Lin

hoi,

Gisteren geen tijd meer gehad voor de fotos. Dus bij deze de fotos van gisteren. Zijn helaas niet allemaal helder, maar daar kom ik nu pas achter.

De oudste lutino. Ik ben bang dat ze toch gepareld is Petra.Dus dan zoek ik nog een nieuw baasje als het echt zo is. Was toen 15 dagen oud.

De andere lutino gisteren 13 dagen oud

En Milo, wat een lief koppie zo. Gisteren 11 dagen oud

En de albino van Rianne, Tinco. 10 dagen oud gisteren. EN HIJ WOOG MAAR LIEFST 28 GRAM, 8 GRAM ERBIJ!

en even alle 4 bij mij op de arm.

Zo alles weer goed dus met tinco. En vandaag komen natuurlijk de fotos van vandaag weer.

Groeten, Lin

Riny

Hoy Lin
Wat ben ik blij dat alles goed gaat met Tinco.
Maar je hebt ook heel erg goed je best gedaan!!Petje af hoor.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Rianne

Het lijken de Daltons wel, zo alle vier op rij van groot naar klein. ;D
Ben blij dat het weer goed gaat, maar ik zal niet te vroeg juichen. Dat heb ik wel afgeleerd. ;)
Ben benieuwd naar de foto's van vanmiddag. :)
Oh ja, voor de pareltjes moet je de pareltjes expert Ria er even bij halen.  :P

Marianne

Hoi Lin,

Wederom weer leuke foto's.
Ze zien er alle 4 erg goed uit en de kleinste komt er ook wel hoor.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Astrid

Hoi Lin,

Wat worden je jongen al mooi,
geniet er maar lekker van, want het gaat zo
ontzettend snel.

Groetjes,
Astrid

Cor_en_Petra

2 april 2005, 15:47:08 #850 Last Edit: 2 april 2005, 15:52:26 by Cor_en_Petra
Heee Lin,

Wij zijn ook eens even bij je kleine valkjes wezen kijken in je dagboek enne... wat ziet dat er lief uit he... smelt.. ;) Fijn dat het weer goed gaat met Tinco. We hopen dat alles zo blijft en houden je dagboek in de gaten!

Groetjes van Cor & Petra

Lin

Hoi,

Leuk dat jullie in mijn dagboek hebben gekeken!
Nou ik heb bijna de gehele dag zitten te wachten totdat de kleinste werd gevoerd. Maar helaas hij is veels te klein en wordt niet gezien. Ik heb dus weer bijgevoerd. Nu zitten de ouders weer te voeren en weer zien ze hem niet. Ik had alle 3 eruit gehaald om te kijken wat er dan zou gebeuren. Maar toen was het kleintje te koud geworden om zijn koppie op te tillen. Dus... ik weet het niet meer, gelukkig zit zijn krop nog vol door mij. straks plaats ik weer even fotos.

Groeten, Lin

Anita1

:'( och meiss wat een ellende zo zeg.maar je doet het zelf keigoed hoor! ze moet er door komen hoor! ga maar weer een kaarsje aansteken voor je.en heeel hard duimen.kop op meiss ze red het wel.xxx anita

Lin

Hier weer de fotos van vandaag en ze zijn helder! Vandaag de gehele dag met of de albino gezeten om te voeren(1x),of met alle drie om te zorgen dat tinco eten zou krijgen. Wel erg gezellig zo bij me.  ;D en wat hebben ze eten gekregen! Echt  niet normaal de krop was net zo groot als de onderkant van hun lichaam. Op de foto staan ze met een halve krop. Ga vanavond Tinco nog even wegen om te kijken hoe het gaat.

De oudste, ik hoop een niet geparelde, maar ik twijfel toch. Kunnen jullie even kijken? Deze is nu 16 dagen oud.

andere lutino nu 14 dagen oud

En Milo de grote eter, bleef maar door eten! Milo is nu 12 dagen oud

En kleine Tinco...
Nu 11 dagen oud

en alle 4

groeten, Lin

giovanni

hoi Lin!
Wat een mooie foto's weer ;D Altijd leuk om ze zo te zien
opgroeien ;)
Kan het zijn dat de albino wat groeiachterstand heeft? Want
Milo is maar 1 dag ouder zie ik en die is toch heel wat groter :-\

grtz