19 juli 2025, 12:11:17

Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)

Gestart door Lin, 30 januari 2005, 21:16:06

« vorige - volgende »

Anita1

;D wauww en ik vind die geparelde lutino's echt de allermooiste!
maar ik stop toch echt bij 10 nu hahahaaaa.anders kan ik weer een voliere erbij kopen.en vind wel lekker dat ze nu echt de ruimte hebben.
maar meiss wat lees ik nu bij spoed van jou? is dat weer dat albniootje pffff het zit je niet mee!sterkte ermee knuff anita

Lin

Ja inderdaad iedereen even lezen bij spoed!!! En er is zwarte ontlasting!!!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Met Dr. Feld gebeld. De kleine krijgt dus tekort voedsel en daardoor gaat hij zichzelf verteren. Dus dat betekend dat ik hem moet bijvoeden 6-8 keer per dag. Dan moet mijn vader ook maar bijspringen  want ik moet overdag gaan werken. :'( Wat een schrik

Groeten, Lin

zazoe

Jeetje Lin wat erg..  :(

Ik hoop zo voor je dat hij het redt, moet je hem nu elke dag blijven bijvoeden of is er nog hoop dat de ouders gaan bijspringen?

Lin

dr. Feld ziei niet wachten totdat de ouders gaan voeren, gewoon helemaal overnemen.

giovanni

hoi Lin
wat erg voor je :-\ Maar ik weet zeker dat iedereen
voor je duimt, dat je het albinootje erdoor haalt.
veel geluk

grtz

Lin

Hey,

Nou het gaat goed met de albino. Ik ga zo weer even voeren. Ik heb nu een schema opgesteld zodat mijn vader maar twee keer overdag hoeft te voeren. Ik ga nu voeren om 08:00-11:00:15:00-18:00-21:00 en om 00:00. De ontlasting is trouwens ook weer goed. Ik ga straks even wegen en kijken hoe het gaat was vandaag 4 gram lichter. Maar nu maar hopen dat ie alles overleeft. Ik doe in ieder geval mijn best. Meer info kan je lezen bij spoed en dan mijn topic. Toch even snel wat fotos gemaakt, want die willen jullie natuurlijk graag zien. De kropjes zijn niet erg vol toen.
Iedereen trouwens bedankt voor de steun!

De oudste lutino nu 17 dagen oud..wat gaat dat snel.

15 dagen oud

Milo

En het zorgenvalkje tinco.. nu 12 dagen oud

Groeten, Lin

zazoe

Ze zien er allemaal heel mooi uit, fijn dat het met kleine Tinco weer wat beter gaat, hoe lang moet je dit schema nu aanhouden? Want over een tijd mag je toch grotere periodes tussen de voedingen laten zitten? Super hoe je het allemaal doet voor Tinco, hij kan zich geen betere oma wensen  ;)

~Natas~

Hoi Lin,

Pff zeg wat lees ik nu weer allemaal.
Ik zat ff bij spoed te lezen en d8t NEE he :-X
Hopelijk komt die kleine Tinco er goed doorheen en groeit hij/zij op tot een mooie ALBINO  :P
Ik zal voor je duimen dat het allemaal goed blijft gaan, en met de schema die je hebt moet dat toch lukken.
Ps: wat een heerlijke foto's om te zien.

Groetjes,

Natas

giovanni

hoi Lin
Echt moedig van je dat je zoveel moeite wil doen om de
albino erdoor te krijgen! Echt, petje af!
Moet je dit lang doen, zo vaak nog voeren??
ie haalt het wel

grtz

Lin

Hey,

Hangt er een beetje van af. Hij is natuurlijk nog zo klein. dus even afwachten. Hij zou eigenlijk al op 5 keer voeren moeten zitten en dan meer cc aan voeding. Maar hij moet eerst even aankomen. Verder eigenlijk geen nieuws. Ik ben nu weer helemaal kalm. Maar ja jullie weten dat ik al 3 albinos heb verloren dus ik me dubbel zorgen maak.

Bedankt voor jullie reacties.

Groeten, Lin

Gerda

Hoi Lin,

Ik heb al een heel verhaal bij Spoed neergezet.
Maar nogmaals, blijf maar rustig, je weet heus wel wat je doet. Ik kan me voorstellen dat je ongerust bent, maar het gaat je goed af. En meer dan je nu doet kun je niet doen.
Ik hoop dat het goed gaat met Ticky, de arme kleine.
Groetjes Gerda

PB

Sjeetje ik zie net pas het hele vverhaal, veel succes nog maar weermet Tinco, maar wat een schattige foto's weer!!

:-*

groetjes,
Petra

Astrid

Hoi Lin,

Jeetje wat een dag heb jij gehad,
wat moet zoiets vreselijk moeilijk zijn als
je er geen ervaring mee hebt, ben blij dat het
goed is afgelopen, je doet er echt alles aan,
heel veel sterkte met je kleine zorgenkindje Tinco.

Groetjes,
Astrid

Kirsten

Hoi Lin,

Nog even snel een berichtje voordat ik erin duik. Ik kan me jouw gevoelens van vandaag erg goed voorstellen. Ben blij dat je nu een beetje rust hebt. Je hebt nu een goed schema opgesteld en kleine Tinco ziet er op de foto erg goed uit.
Ik blijf voor je duimen meid en petje af voor je goeie zorgen

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------