5 mei 2025, 07:41:02

3 mannen en 1 pop

Gestart door Ramon1985, 21 januari 2005, 21:17:40

« vorige - volgende »

Ramon1985

Hallo valkparkietfans,

Ik dacht tot kort geleden dat ik 4 kerels had maar nu blijk ik een pop te hebben.
Er is geen ruzie in de voliere wel valk voor het slapen gaan enzo en soms pikken ze wel eens naar elkaar maar dat is alles.

Nu lees ik dat 3 mannen en 1 pop vaak problemen kan opleveren is dat zo?? Kan ik het wel zo laten ik wil ze niet kwijt??

PS ze zijn allevier 2 jaar en komen uit het zelfde nest want ik wou ze voor de gezelligheid en niet kweken vandaar. Ik hoop op een reactie.

groetjes van mij en mn vriendjes hi hi

Karin

21 januari 2005, 22:04:51 #1 Last Edit: 22 januari 2005, 02:02:51 by kazoo
Als ze al 2 jaar is de kans groot dat het goed blijft gaan hoor. Dan zijn ze al lang door de pubertijd. Maak alleen nooit de fout een broedblok op te hangen voor de gezelligheid, want dan kunnen ze wel flink gaan knokken  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ramon1985

nee hoor ik wil absoluut geen nestje dus dat zal wel gaan denk ik. ze heeft nog nooit een ei gelgd dus dat zit wel snor

Paul

Hoi Ramon,

Zeker als ze uit een nest komen zal het ook vaak wel goed gaan.
Alleen als het popje een ei gaat leggen en het is bevrucht kan je het beter omwisselen voor een nepei.
Sommige popjes leggen soms ineens na jaren toch een ei ook als ze daarvoor niks deden dus het kan altijd nog dat ze gaat leggen.
Maar het kan ook zijn dat ze gewoon niks gaat doen dus dat is even afwachten.

Groetjes, Paul