9 augustus 2025, 07:51:55

Valkparkieten Kwekerij 't Valkje 2005

Gestart door Lique, 29 december 2004, 01:53:16

« vorige - volgende »

KoosjeTweety

He gatver

Jammer hoor lique, heb je zo je best weer gedaan.
Helaas is de natuur soms erg hard :(
Sterkte in elkgeval weer.
GRoetjes Petra
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

Jaimy (Op school)

Tjonge..wat een gedoe ook bij jou..heest het in Zwolle ofzo?  :-\

Maar je andere jonge zijn geweldig..heeft dat ene jong nou witte dons? Dat betekend toch dat het albino, witmasker (bont of gepareld) wordt? Gaaf hoor.

Ik heb helaas nog maar 1 jonkie over..en die zit nu lekker onder de warmte lamp. Het is het donkerste wilkleurtje die je ooit hebt gezien..echt een scheetje!  :-*

Jij heeeel veeeel succes en plezier met je andere schatjes..

Dikke Kus Jaimy

bobbie

Hallo Lique,

Sneu dat het jonkie met het spreidpootje is overleden. Je hebt weer je best gedaan. :-\

Geniet van de andere jonkies.

Groetjes, Nel :)

Gerda

Jeetje Lique,

Wat een tegenslagen zeg!! Arme spreidpootje. Maar waarschijnlijk zal er wel wat meer met hem aan de hand zijn geweest. Maar het blijft natuurlijk vreselijk om mee te maken. Gelukkig heb je wel je andere prachtjongen nog om je aandacht op te richten. Je kunt jezelf in ieder geval niets verwijten, je hebt gedaan wat je kon, maar we zijn niet sterker dan de natuur.
Groetjes Gerda

Kirsten

Hoi Lique,

Wat sneu dat een paar kleintjes het niet gered hebben,  :-\
Wel erg fijn dat het met de andere valkjes goed gaat.

Geniet van die mooie moppies, ik zie elke keer dat het zo hard gaat, :)

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Irene

wel @%$#@ >:(. Het zit je ook echt niet mee zeg! :( :-\.  Het kweekjaar is nog niet zo lang aan de gang en al zoveel tegenslagen! Je zou bijna angstig worden, voor de buitenronde straks! :-\ Maar niet doen hoor!!

Gelukkig heb je daarintegen ook gezonde prachtige jongen! En een aantal daarvan zal binnen niet al te lange tijd naar een nieuw baasje gaan. Heel wat mensen maak je blij met een lief valkje en daar moet je je op richten!
Groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Lique

15 maart 2005, 22:16:07 #501 Last Edit: 15 maart 2005, 22:17:57 by Lique
Hoi allemaal,

Dank jullie wel voor de steun.
Ik vind het heel jammer dat het jong het niet heeft gehaald. Maar ik vind het nog erger, dat er al 4 jongen zijn overleden dit jaar. ik heb nog maar 2 gezonde jongen een goed thuis kunnen bieden. Daarnaast zullen binnenkort de 3 boefjes van Jaco en Shaggy een goed thuis krijgen. Dat zijn maar 5 jongen in totaal. die afweging 5 tegen 4 ligt naar mijn mening veel te hoog.
Hopelijk zal het gauw beter gaan, en zullen we geen sterfgevallen meer krijgen, alleen maar gezonde jongen.

Hier de foto's van vandaag:

Cheeky - 6 weken - 98 gram

Zazou - dag 39 - 89 gram

Pepper - dag 38 - 102 gram

Jong Sammy bij Kyra & Rudie - Dag 4 - 10 gram

Rox4nne

Hai Lique,
Ja zeker jammer van de overleden jongen.. :'(
Ik wens voor jullie dat jullie verder een goed jaar krijgen :-*

Ik vind dat je altijd mooie foto's maakt, jij weet dat altijd precies goed te timen..
Toen ik voor het eerst bij jullie langskwam, maakte jij meteen een mooie foto van Bibi die vliegles nam. Terwijl ik er nonstop bij stond met mn camera, maar toch nooit op tijd op de knop drukte ::)

Geweldig om te zien die 3 in de ringen en het voerende valkje vindt ik ook al zo prachtig om te zien!

Liefs,
Roxanne

Sanna

Whoehahahahahaaa!!! :D :D Heb je ze gedresseerd in die ringen?? ;) Alleeeeeee... hoep! ;D

Groetjes, Sanna

Lin

jeetje mooie fotos hoor! Leuk dat je ze zo ziet zitten spelen!!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Petra M.

Wat een schitterende foto, met zijn drietjes in de ringen!
Zal wel wennen zijn als ze met een goede week bij hun nieuwe baasjes zijn. Hopelijk gaat het verder goed met de jongen!

Lique

Cheeky - Dag 43 - 101 gram

Zazou - Dag 40 - 90 gram

Pepper - Dag 39 - 101 gram

Jong Sammy bij Kyra en Rudie - Dag 5 - 13 gram

Rox4nne

:)
Ik heb ze vanmiddag bewonderd en ik vind ze echt zooooooooo moooooooooi  ;D
Echte lieverds, wees maar heeeeel trots  :)

Liefs,
Roxanne

Lin

Wat leuk zo bij elkaar en wat zijn die kuifjes toch mooi. En dat kleintje groeit ook al zo hard.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Agnes

Mooie foto's hoor :D
En wat zijn ze lief :) :) Als ze allemaal net zo lief worden als Pucky dan hebben de nieuwe eigenaren goud in handen.
Op dit moment wipt ze mee op het toetsenbord ;D ;D ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.