6 augustus 2025, 19:05:41

Valkparkieten Kwekerij 't Valkje 2005

Gestart door Lique, 29 december 2004, 01:53:16

« vorige - volgende »

Lique

Ja, het is zeker een grote teleurstelling. Maar ik heb liever dat het misgaat, als ze nog in de eitjes zitten, als dat het jongen zijn.
pino is op dit moment van het nest af, en heb ik lekker bij me genomen. Ze is onwijs stil en mist Sam overduidelijk.
ik heb het zo met haar te doen :-/
Ze heeft overal al gekeken of ze daar toevallig was. Ze is zelfs bij de valkjes van Sanna gaan kijken, maar Milan was toch niet Sam. Pino is ontzettend aanhankelijk, en wil alleen maar geknuffeld worden nu.
Rudie houdt de eitjes wel even warm, die zat er net ook even op te broeden, die gekke kerel.

groetjes lique

Ed

Hoi Lique,

Daar heb je gelijk in dat het beter in het ei fout kan gaan dan als ze uit gekomen zijn want dan ben je er meer aan gehecht. En dat Pino Sammy mist daar kan ik in komen ik heb nu ook zo stelletje als ik het pop mee neemt dan wordt meneer gek. Maar dat was hij toch al.

Veel sterkte toegewenst voor Sammy en er toch heus wel een volgend nestje aan komen van die 2.

Groetjes
Ed

Agnes

Het is jammer van de eitjes, maar het is nu belangrijker dat Sammy beter wordt. Hopelijk kun je haar morgen mee naar huis nemen. Dan is Pino ook niet meer zo zielig.

gr.v. Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Irene

Dat zou fijn zijn als Sammy morgen wer thuis zou komen!! OOk voor Pino, de arme schat; ook van slag! Hhihi en dan rudie ::) ;D die het overneemt! Whahaha zit hij er wel goed op? want vorig jaar deed hij altijd een hele toer om te gaan zitten en zich te nestelen en dan zat hij eindelijk... lagen de eitjes 10 cm verderop ;D :D en begn het weer opnieuw.
Jammer van de eitjes idd, maar denk idd liever nu in ei., dan straks al uitgekomen :-/.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

antoine

wat spijtig zeg dat de eitjes niet bevrucht zijn!
maar het is tog wel fantastisch dat Sam terug beter is he!
hopelijk komt ze rap terug thuis,die arme pino mist haar zo!
veel succes nog!
groetjes antoine

Gerda

Hoi Lique,

Ik hoop voor je dat Sam morgen weer naar huis mag. Ik weet nog hoe erg ik het vond toen Nezumi bij Feld moest blijven, maar tegelijkertijd opgelucht dat het nu goed zou gaan. Prachtig dat Sam zo opgeknapt is, ben benieuwd hoe de hereniging tussen Sam en Pino is.
Jammer van de eitjes, maar afscheid nemen van eitjes is inderdaad een stuk makkelijker dan als er wat mis gaat met de jongen.
Maar je hebt het hele jaar nog voor je, dus er komen jongen genoeg denk ik.
Ik hoop op een prettige dag voor je morgen.

Groetjes Gerda

Lique

Hoi allemaal,

Sam mag niet naar huis :'(
Er zitten teveel galstoffen in haar ontlasting en ze eet nog te weinig :-/
Maandag kan ik pas bellen of ze dinsdag naar huis toe mag.
Ik snap dit niet hoor, het leek zo goed te gaan, en ze zeiden telkens tegen me, dat ze vandaag vrijwel zeker naar huis mocht. En nou is het vrijdag en dan kan het niet, dan moet ze nog minimaal 3 dagen extra blijven :-/
Dat hadden ze gisteren toch ook al kunnen zien en mij niet in alle hoop hoeven laten zitten?
k vind het maar raar hoor, maarja... wat doe je eraan.
Ik kan alleen afwachten, en maar blijven hopen.
Maar het begint wel erg lang te duren, ze is al bijna een week van huis :-/

groetjes Lique

Paul

Hoi Lique,

Wat jammer dat Sam nog niet naar huis mag nu :-(
Het zou kunnen dat de ontlasting weer wat veranderd is na gisteren en dat ze het toch nog niet aan durven.
In elk geval zit Sam daar wel goed want als er toch iets niet goed is kunnen ze meteen ingrijpen.
Hopenlijk is Sam maandag wel helemaal opgeknapt en mag ze dan wel mee naar huis toe.

Groetjes, Paul

Lique

Hoi paul,

Nee, er is denk ik niets veranderd aan de ontlasting, want deze was vorige week ook al niet goed. Ze hadden de ontlasting onderzocht, maar geen bacterien aanwezig.
En toen ik daar kwam had ze weer andere ontlasting, wat ik ook al aangaf wat niet goed eruit zag. Dat was maandag.
Dan vind ik het raar, dat het nu opeens bekend is, dat het niet goed is :-/
Natuurlijk moet ze blijven om beter te worden, ookal duurt dat nóg een week. Maar ik vind het gewoon heel jammer, dat ze me hoop hebben gegeven, wat ze nu niet waar kunnen maken.
Daar ben ik best teleurgesteld in :-/
Maar Sam moet helemaal gezond weerkomen :) en dat zal ook zeker gebeuren.

groetjes Lique

boezempje

hai lique

jeetje meis wat verveelend zeg niet leuk dat ze je valsen hoop hebben gegeven,
maar voor sam beter meis dat wil zeggen dat ze sam niet eerder willen laten gaan tot  sam weer beter is,

we blijven doorgaan met duimen.

succes meis
essie

Agnes

Het is jammer dat er nu weer een paar dagen overheen gaan voordat je Sam thuis hebt. Er zit niks anders op dan (weer) te wachten.
Veel sterkte!   En Sam moet maar gauw beter worden. (is ook beter voor het vrouwtje ;) )

groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Valerie

Wat vervelend zeg! Moet je Sam nog langer missen. :(
Sterkte meid!  :-*

daan

Hoi Lique,

Ja das vervelend dat je Sam nog niet mag ophalen, maar je moet maar denken dat het voor Sammy beter is, als ze pas mee gaat naar huis, als alles okay is. Sterkte.
Knuffel daan

Sanna

Ach wat jammer, je had je er zo op verheugd. Misschien dat de assistente te voorbarig is geweest en ze dit zei terwijl er helemaal geen grond voor was... Nou, dat Sammy maar weer gauw thuis mag zijn he?

Groetjes, Sanna

antoine

ach wat spijtig zeg voor je!
ik hoop echt dat ze rap thuis mag komen nu
groetjes antoine