4 mei 2025, 15:21:07

gizmo_spikey_valkjesfamilie

Gestart door patty_dordtse valkjes, 9 december 2004, 00:42:58

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

Citaat van: Rianne op 14 september 2005, 22:28:53
Je hebt het onderwerp gelezen en gereageerd, ik denk dat het misschien het best is als we allemaal even ons woordje erover doen, dat we dan van elkaar weten wat we wel of niet leuk vinden om te lezen en dan hopen dat het beter gaat.
Mensen die in tranen zitten over een forum... dat is helemaal de bedoeling niet!
[/quote

er zijn dus mensen zoals mij die het vooral dus sterk aan trekken wat er gezegt word.
door wat jij nu schrijft lkijkt het net of het op mij gericht is omdat ik dus heb beantwoord .

maar goed het is goed zo.ga er verder niet meer op in sorrie.
heb me eigen dingen en verdriet waarmee ik enorm mee zit.

dus ik laat het hier.
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Rianne

Citaat van: gizmo_spikey op 14 september 2005, 22:38:44
Citaat van: Rianne op 14 september 2005, 22:28:53
Je hebt het onderwerp gelezen en gereageerd, ik denk dat het misschien het best is als we allemaal even ons woordje erover doen, dat we dan van elkaar weten wat we wel of niet leuk vinden om te lezen en dan hopen dat het beter gaat.
Mensen die in tranen zitten over een forum... dat is helemaal de bedoeling niet!
[/quote

er zijn dus mensen zoals mij die het vooral dus sterk aan trekken wat er gezegt word.
door wat jij nu schrijft lkijkt het net of het op mij gericht is omdat ik dus heb beantwoord .

maar goed het is goed zo.ga er verder niet meer op in sorrie.
heb me eigen dingen en verdriet waarmee ik enorm mee zit.

dus ik laat het hier.

*zucht* en dat is dus een nadeel van een forum, de best bedoelde dingen komen rottig over.

Maar het is toch zo? Mensen zijn emotioneel door dingen die op een forum gebeuren. En wat in hun prive gebeurd, daar heb ik toch geen weet van? Sorry als ik dan iets zeg wat verkeerd overkomt. Sjeesh.

Petra op het werk

Ik ben ervan overtuigd dat alles goed bedoeld is, en dat weet Patricia ook best wel! Maar soms als je wat emotioneel bent, kun je dingen ook wel eens wat zwaarder opvatten dan ze bedoeld zijn. Let it be! Het forum heeft ook al veel tranen op laten drogen door lieve reacties, dus laten we dat vooral voor ogen houden!

Patries meid, veel sterkte! Valkjes wegdoen is nooit prettig, zeker niet als je je er al aan bent gaan hechten! Daarom weet ik ook zeker dat je het niet zomaar impulsief doet, maar weloverwogen en in het belang van de valkjes! Trek je dus niets aan van anderen die er anders over denken.

Liefs,
Petra

patty_dordtse valkjes

Ik zou graag willen dat iedereen in zijn eigen waarde blijf en zulke dingen niet meer in een dagboek te plaatsen als er iets is.
Er gebeuren zoals ik nu dingen verkeerd gaan begrijpen vooral op momneten dat je net nie tkan hebben.
Een dagboek dat moet vooral leuk blijven vooral voorjezelf.
Je doet het voor jezelf om alles zelf bij te houden natuurlijk.

Ik ga niet meer op dingen reageren en wil me dagboek schoonhouden kwa woordenwisselingen.
dus bij deze

==================================

Nieuw begin:

Met de kleintjes nou jah uh de 2ling gaat het heel goed mee.
gorgi die van tamara is helemaal zelfstandig en pino nog een paar hapjes per dag die al goed zelf eet.

met de rest van de valkjesfamilie gaat het ook nog heel goed.

baylee is nog steeds devroege fluiteraar en bijou de kroelkip.
in het andere familiehuis zit star achter gizmo en twinkel aan te fuut fieuwen dus lekker aan de puberites.

Mijn advertentie voor coco en chanel is boven de 300 keer bezocht en een aantal mailtjes gehad met biedingen.
maandag een meneer hier uit de buurt gesproken en die wou ze graag hebben.
volgende dag stuurde die weer een mailtje en toen zei die dat die een ander koppel op het oog had maar zijn broer wou ze wel graag hebben.
dus ik zei is ook goed als ze maar goed terecht komen en in een voliere.ik doe het echt alleen in het belang voor coco en chanel en wat andere mensen ook denken het is mijn beslissing voor de vrijheid en liefde van me valkjes.

iedergeval lang verhaal kort te maken.
ben verliefd op een valkje en word dus blijkbaarmet de hand nog gevoerd.

maar dat volgt allemaal nog wel.

groetjes mij
jonge valkjes te koop

Kirsten

Hoi Patries,

Fijn dat het zo goed gaat bij je enehhh verliefd/,. hihi ik ben nieuwsgierig, vertel!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Christine

patries het is vrij normaal dat je verliefd wordt op een valkje dag je graag ziet heb ik nu ook en zal nog 4 of zeker 5 weken moeten wachten voor ze te kunnen ophalen, wel leuk dat het zo goed gaat met de 2ling ik had het wel verwacht want ze zitten in enorme goede handen ik denk dat ze als ze ergens anders waren geboren dat ze nu al lang er niet meer waren :-* :-* :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Aan de ene kant fijn dat je iemand gevonden hebt, aan de andere kant wel jammer dat ze dan echt weg gaan. Ik hoop dat die broer ook in de buurt woont, dan kun je nog eens gaan kijken hoe ze het daar hebben. En vertel, wat voor valkje heb je op het oog? :)

patty_dordtse valkjes

Hoi,

heb net een emailtje gehad.
Om een lang verhaal kort te maken ze zijn nog steeds te koop.

maar ben iedergeval wel blij dat ik wat ik op het oog had nog steeds mag hebben(jah lang verhaal maar das mijn ding)

ik ga zo eerst sigaretjes halen die waren na gisterenavond snel op.
en dan langs.

lange verhaal dus dat ga ik niet opschrijven haha  ;D

dacht eerst dat ze zelfstandig was maar ze rkijgt nog papvoeding.
door omstandigeheden ook en de rede dat coco en chanel dus niet kunnen komen.

Ik heb besloten het valkje dus op te halen en die meneer dus ook te helpen door haar in huis te nemen.

maar goed.

foto's volgen als hij/zij hier is.

voor in mijn ogen die ik het valkje een plezier en die mensen.
dus iedereen happy natuurlijk.

tot strx

jonge valkjes te koop

carco

Hoi Patries

Ik ben zéér benieuwd naar de foto's.
En wat een leuke foto van Naomi met Baylee(toch?).
Het lijkt daar wel een kakatoe op!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

patty_dordtse valkjes

Hoi,

carolientje neej bijou is het niet mevrouwtje met de 116 gram haha .

het is inderdaad een kaketoe van een half jaar oud was/is een scheetje ben echt verliefd erop maar niethaalbaal met mijn centjes haha.
maar ooit ooit dan mss wel.
eerst de belangrijkste dingen werk,huis,voliere,sparen haha
jonge valkjes te koop

Christine

net zoals mij dus, als ik alleen woon wat hopelijk binnen twee jaar ga zijn dan ga ik ook één en ander bijsparen om men valkjes een super grote voliere te geven niet dat dat zo een probleem ga zijn maar wil er ook onderandere een grijze roodstaartje bij ik vind die zo prachtig :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Ik dacht ook dat het je albinootje was...

patty_dordtse valkjes

nou die albino van mij is niet sow dik hoor haha en die komt niet sow netjes op je arm zitten die vliegt zo snel mogelijk weer weg die puber haha.

maar is een kaketoe en die moest en zal ik op de foto zetten .

ik ben al zoals jullie zien al snel terug en met het valkje....

patricia
jonge valkjes te koop

Rianne

Cinnamon geparelde witmasker? Mooi hoor! :) Aan wie ga je hem/haar koppelen?

Kirsten

Oh wat een mop!,. prachtig is ie :-*
al een naam verzonnen? en gefeliciteerd hoor :D
Zijn coco en chanel nu weg?

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------