4 mei 2025, 03:19:39

gizmo_spikey_valkjesfamilie

Gestart door patty_dordtse valkjes, 9 december 2004, 00:42:58

« vorige - volgende »

patty_dordtse valkjes

hoi lin,

ik heb gisterenavond met eivoer erdoor gedaan en dat ga ik zo weer doen en neej geef nog 2 keer nu weer want vond/vind dat dat het gewicht omhoog moet komen.

jah en ik kan niet meer doen dan afw8te en ik kan er niks aan doen dat zijn gewichtje zo is.
het is al een iets meer dan een week zo dat die ertussen schommeld.
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

~Natas~

Hai Patries,

Het zit je ook niet mee he met je jongen.
Hopelijk gaat het nu wel goed, en gaan hun gewichten omhoog  ::)
Hopelijk blijft het allemaal goed gaan.
Geef Naomi maar een  :-* van Joepie op der armpje?
Hoe is het daar nu mee eigenlijk?

Groetjes,

Natas

Lin

Hey,

Komen ze een beetje aan? Anders terug gaan naar 3 voedingen per dag hoor.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

carco

Hoi

Ik haal jou even naar boven hoor.
Maar wat zie ik nu op de verkooppagina?
Doe jij 2 valkjes weg? :o
Is dat je bonte man en Bijou?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

patty_dordtse valkjes

12 september 2005, 17:26:18 #874 Last Edit: 12 september 2005, 18:30:03 by gizmo_spikey
hoi carolientje,

ik heb er heel erg lang \over naged8t en sommige mensen erover aangesproken of ik het wel of niet moest doen.
heb de voor en nadelen opgeschreven.
ik heb voor hun de vrijheid gekozen ze komen hier de kooi al niet meer uit terwijl de deur open staat.
coco die is heel erg veranderd sinds dat die hier was en nu en ze slapen en eten alleen dus jah dnek dat ik dan beter voor hun vrijheid kan kiezen dan zielig zonder fluiten in een kooitje te stoppen toch.

dus voor coco en Chanel(sorrie ) wil ik gewoon dat ze lekker in een voliere terecht komen zonder uit elkaar te hoeven anders is dat voor coco de 2de vrouw die die zal gaan missen.

jonge valkjes te koop

Petra en Cheeky

12 september 2005, 17:29:46 #875 Last Edit: 12 september 2005, 17:41:40 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Moet je helemaal zelf weten Patries, maar het klinkt alsof je het inderdaad in het belang van de valkjes zelf doet, en dat is natuurlijk nooit verkeerd! Zolang ze maar een goed huisje krijgen en je niets overhaast doet!

Sterkte met alles, want volgens mij heb je het niet makkelijk momenteel!

Knuffie van Cheeky & Chara,
Petra

Riny

Hoy Patricia
Waarom denk jij dat ze niet meer uit de kooi komen dan?
Het zal wel aan mij liggen maar ik snap het niet uit je berichtje.
En als ik jou was zou ik een foto op de verkooppagina erbij zetten.
Groetjes Riny :D :D :D

patty_dordtse valkjes

hoi petra,

als ik ze gavergelijken met het andere valkjes...

Gizmo spikey star twinkel bijou en baylee die zijn zo levendig als wat en spelen en fluiten en vliegen en doen en hun 2 zitten maar tezitten en doen verders niks.
de kooi staat open en baylee de albino die vlucht er dan weer in en gaatweer puberen tegen coco.
ik merk gewoon dat ze niet meer op hun gemak zijn en dan vind ik dat ik voor hun vrijheid moet gaan kiezen.
vind het best wel heel erg jammer want ben best smoor op iets met wit en alles.
maar hun plezier in een voliere zal me beter doen dan dat ze hier niks doen toch.
ben al op zoek naar een koop huis met wat me vriend verdient.
maar heel weinig huizen met een tuin waar dan ik me voliere kan plaatsen en hun dan daarin te doen.

naomi diegaat volgende week oefenen op school dus ik ga op zoek naar werk des te sneller dat we voor een huisje kunnen gaan kijken en alles.

verder zit ik best in de knoei kwa personen en soms met me zelf dus jah.
maar komt goed.

groetjes
jonge valkjes te koop

carco

Hé wat vind ik dat rot zeg voor je, dit zal veel moeite kosten.
Maar wie doe je nu weg: Coco en Bijou?
Veel sterkte en ik hoop inderdaad dat het allemaal gaat lukken:huisje, werk,volière.
Kan je ze niet bij iemand onderbrengen tot je zelf bent gesetteld of durt dat misschien tè lang?
Groetjes: Caroline
Klik op het plaatje voor onze site!

patty_dordtse valkjes

Maar wie doe je nu weg: Coco en Bijou?

Groetjes: Caroline
----------------------------------------------------

hoi door je berichtje was ik helemaal in met me ged8te ergens anders

ik las en zag net dat ik het verkeerd had opgeschreven want jij vroeg wie het nou was en zag coco en bijou en dat zit dan in me hoofd. ::) ::) dom dom dom van mij
maar chanel en coco is het jah.
vind al moeilijk zat zo

maar neej bijou de zusje van jouwvalkje die blijft dat is naomi de valkje.
die uh weegt 114 gram trouwens  :o
jonge valkjes te koop

~Natas~

Hai,

Tis erg jammer dat je 2 van je schatten weg moet doen.
Maar zo te lezen heb je er goed over nagedacht.
Het is het beste zo voor die 2, en een grote VOLIERE is toch ook niet slecht.
Als ze maar bij een goed tehuisje komen, dan is het allemaal goed.
Laat je niet gek maken, door bepaalde personen.
Ik stop nu ook ff een tijdje met dit forum ivm andere dingen en werk.
Geef Naomi maar een  :-* van me en ben benieuwd hoe het haar bevalt op der nieuwe school.

Groetjes,

Natas en Joepie

patty_dordtse valkjes

hi tassie,

Ja met naomi zal het wel goedkomen hoor en kussie is gegeven.

ik laat me nu door niemand gek maken hebben ze ooit wel eens gedaan  ;D.
maar doe het voor hun en ik moet in princiepe niks maar zou graag gewoon het beste voor hun willen net als elk ander dier.

de blijheid van de valkjes is het belangrijkste voor mij.
iedereen heeft wel is een rotdag maar hun al een tijdje sinds dat die puber baylee aan de gang is vooral.

heb ze apart gezet in de ferplast een bodem ertussen gemaakt en jah ze doen echt dus niks en dat vind ik heel jammer ook kwa fluiten en eruit komen.

dus daarom die beslissing de blijheid van me valkjes.

jonge valkjes te koop

patty_dordtse valkjes

zal hier mijn eigen ding neerzetten...

ik heb veel meegemaakt met me valkjes en heel veel geleerd samen met me valkjes over handvoeren tot zware bevaling aan toe.
maar ook kwa mensen kennis.
ik weet dat er altijd mensen in de wereld blijven bestaan waar je niet mee door de bocht kan gaan.

ik weet dat iedereen er is om je te helpen,maar soms zijn er dingen op dat moment die je er niet echt mee helpen dus bv op lsot gaan van een dagboek.
de rede is denk ik bij heb dus 1 dag me dagboek dicht gehad ook voor mezelf aan te kijken hoe of wat er nou gebeurd ,maar VOORAl dat er iets mij niet aanstaat op dat moment.

maar goed ik zit gewoon op dit moment vol met woorden in me hoofd die me kwellen en uitbarsten in tranen.

ik hou het ff hierbij.
patricia
jonge valkjes te koop

Rianne

Je hebt het onderwerp gelezen en gereageerd, ik denk dat het misschien het best is als we allemaal even ons woordje erover doen, dat we dan van elkaar weten wat we wel of niet leuk vinden om te lezen en dan hopen dat het beter gaat.
Mensen die in tranen zitten over een forum... dat is helemaal de bedoeling niet!

Kirsten

Hoi meid,.

Niet verdrietig zijn,.
Je heb het super met je lieverds gedaan en we leren allemaal van elkaar,. daarom is dit forum ook zo fijn.
Ik geniet van je foto's en verhalen en zou het erg leuk vinden als je af en toe ons blijft verwennen met je prachtige foto's.
Ook met de hele verdrietige dingen die er gebeurd zijn lijkt mij het fijn om mensen om je heen te hebben die weten wat zo'n beestje voor je kan betekenen en je dus kunnen steunen.

Ik smelt helemaal weg, bij de foto in je handtekening,.prachtig en om te zoenen :-* :D

Neem de tijd die je nodig hebt, maar weet ook dat we er zijn

Veel liefs
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------