8 mei 2025, 22:31:59

Fabio en Twingo's jongen!

Gestart door kok_roy, 23 juni 2004, 13:16:21

« vorige - volgende »

Marianne

Hoi Roy,

Nu ik mijn berichtje post zie ik het staan.
dom dom...

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

kok_roy

4 augustus 2004, 18:57:11 #31 Last Edit: 4 augustus 2004, 19:08:10 by kok_roy
Het gaat erg goed met de jongen! Hier nog 2 foto's...

Hier is het eerste jong te zien... op deze foto is hij ongeveer 3 weken oud: Dit jong gaan wij misschien houden voor in huis (tam), en noemen hem dan Chico, maar dat moet nog overlegd worden ;)

Hier is het 2e jong te zien, 18 dagen:

Groeten Roy :P

robentru

Hoi Roy,
dat zijn super plaatjes van valkjes!
Mag je trots op zijn.
Groetjes, Trudy en Rob.

kok_roy

6 augustus 2004, 14:24:11 #33 Last Edit: 6 augustus 2004, 19:35:26 by kok_roy
Heb net hele leuk foto's gemaakt tijdens het voeren van de jonkies door Fabio de vader... ik wou daarna nog een filmpje er van maken maar toen was het voeren al gestopt... hier zijn de foto's:

Het eerste jong wordt gevoerd:

Het tweede jong wordt gevoerd:

Het zag er echt heel grappig uit en ik vond het wel leuk dat Fabio gewoon z'n gangetje deed, en dat met zo'n camera voor z'n neus :D

Groeten Roy

robbin

so hee! wat een mooie foto`s, ik heb nog nooit zulke foto`s gezien dat jongen gevoerd worden :o

kok_roy

15 augustus 2004, 15:11:55 #35 Last Edit: 15 augustus 2004, 19:35:30 by kok_roy
Ik ben vanmiddag terug gekomen van een weekje vakantie en dan is het verschil al meteen weer heel groot vergeleken met vorige week . Ik zal morgen een foto plaatsen... de jongen doen al erg veel vliegoefeningen in het broedblok trouwens !

Oja, we hebben al een baasje gevonden voor het ene jong, het andere jong houden we zelf...  

Groeten Roy

kok_roy

7 januari 2005, 20:15:32 #36 Last Edit: 7 januari 2005, 23:15:40 by kok_roy
Hallo,

Ik vond het nog wel even leuk nu ik heb toch op internet heb gezet om nog even het filmpje te laten zien over het voeren van de jongen door Fabio:

KLIK HIER om het filmpje te bekijken :)

Ed

Hoi Roy,

Echt een leuk filmpje hoor  :D  :D dit ziet er leuk uit en dat je het zo makelijk heb kunnen filmen.

Groetjes
Ed

Paul

Hoi Roy,

Leuk gefilmt alleen jammer dat het maar zo kort is :-(
Maar ze zien er goed uit in elk geval de jongen :-)

Groetjes, Paul

kok_roy

8 januari 2005, 12:18:51 #39 Last Edit: 9 januari 2005, 02:06:06 by kok_roy
Er komt binnenkort weer een nestje aan als het goed is... dus dan probeer ik het wat langer te filmen. :)!