Voorbeeld 10: Kalender

Gestart door Peter, 28 november 2004, 00:34:12

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:

Groetjes,
Peter

carco

Hoi

Hum, heel erg lief, maar iets uit het midden?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Peter

Hoi Caroline,

Ik heb orgineel er even bij gepakt maar dat gaat niet lukken omdat de kwaliteit anders behoorlijk achteruit. Of iemand moet erg goed met PSP zijn en dat kunnen oplossen?

Groetjes,
Peter

Kolkkie

Ik vind deze erg lief. Het valkje kijkt met zo'n lieve en nieuwsgierige blik in de camera.

Het zou wel leuker zijn als het valkje wat meer in het midden had gestaan, als daar wat mee gedaan zou kunnen worden zou de foto echt perfect zijn.
Mocht het niet lukken vind ik hem nog steeds erg goed.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Jet

Ik weet niet waarom, maar op de één of andere manier stoort het me niet dat de valk niet in het midden staat.

Het geeft de foto in dit geval iets origineels.

Mooie foto dus.

Jet

robentru

Hoi Peter

Een hele leuke foto.

groetjes

Rob en Trudy

Peter

Hoi allemaal,

De meningen zijn een beetje verdeelt, ik de valkparkiet in elk geval niet verder verplaatsen zonder dat de kwaliteit verloren gaat.

Groetjes,
Peter

Gerda

Hoi Peter,

Ik denk dat fotografisch gezien het erg mooi is dat het valkje niet helemaal in het midden staat. Zo blijft de foto wat spannender. Uitstekend zo, zou ik zeggen.

Peter

CitaatHoi Peter,

Ik denk dat fotografisch gezien het erg mooi is dat het valkje niet helemaal in het midden staat. Zo blijft de foto wat spannender. Uitstekend zo, zou ik zeggen.
Hoi Gerda,

Zo hebben alle voordelen ook weer nadelen. De foto spreekt wel erg idd.

Groetjes,
peter

Marije

Ik vind dat dit lieve koppie niet mag ontbreken in de kalender... :-* :)
Groetjes,
Marije

Paul

Hoi Peter,

Ik vind het wel een hele leuke foto ook en zover staat hij niet uit het midden ik vind het zelf niet storend.
Juist ook een heel mooi effect dat het valkje scherp is en de achtergrond wazig dat steekt heel mooi af zo.

Groetjes, Paul

cockaty

Ook een fantastische foto, als er een van een albino
opkomt, dan moet het gewoon deze zijn (vind ik)
Het steekt echt niet af dat het valkje niet gecentreerd is.

Andrea

Hallo,

Dit is mijn Binkie en ik zou het natuurlijk geweldig vinden als hij in de kalender komt.
Doordat ie niet centraal in het beeld staat heeft ie wel iets eigenwijs over zich.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Tara

Hoi Peter,

ik vind de foto wel heel mooi eigenwijs zo, van mij mag ie er op :-).

Groetjes, Tara

Rene

CitaatHoi Peter,

Ik vind het wel een hele leuke foto ook en zover staat hij niet uit het midden ik vind het zelf niet storend.
Juist ook een heel mooi effect dat het valkje scherp is en de achtergrond wazig dat steekt heel mooi af zo.

Groetjes, Paul

Helemaal mee eens. Als er iets op aan te merken is, dan zou het zijn dat het kuifje en de pootjes er net niet helemaal opstaan. Een klein tikkie uitgezoomd was ie perfect geweest. Maar ook zoals ie nu is, is ie kalenderwaardig hoor, zo'n schattig eigenwijze blik, wie kan die nu weerstaan :)

-- Rene