Voorbeeld 10: Kalender

Gestart door Peter, 28 november 2004, 00:34:12

« vorige - volgende »

Mandy

Inderdaad dat wilde ik ook zeggen, dat het jammer is dat het kopje en de pootjes er niet helemaal op staan, dat stoort mij eigenlijk meer dan dat hij niet helemaal in het midden staat. Maar verder is het een plaatje, maar wat wil je, die schoonheid komt van hier! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

~Natas~

Die foto mag er ook zijn.
Ik zal mij er niet aan storen dat hij niet in het midden staat.
Maar zijn koppie mag er zijn hoor  :D

Gr Natas

Suzanne

Ik vind de foto van te dicht bij genomen, waardoor je zo'n effect krijgt van iemand die in een groothoeklens (zo heet het geloof ik) kijkt. Daardoor vind ik hem niet geschikt voor de kalender.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Niet speciaal.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Peter

Hoi allemaal,

Iedereen twijfelt volgens mij bij deze foto, op de reserve bank dus :)

Groetjes,
Peter

Ivy

Deze is heel mooi. Valkje kijkt recht in de kamera, dat heeft ook het effect dat waar je ook staat in de kamer, kijk hij je aan. Doen! :)

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Andrea

2 december 2004, 17:57:12 #21 Last Edit: 2 december 2004, 18:34:36 by Andrea
De foto is met een gewone camera gemaakt en is een close up, dus heel dicht bij genomen. Zo ziet zijn koppie er gewoon van dichtbij uit ;)

Natuurlijk moet er een selectie worden gemaakt, want er zijn vele mooie foto's, maar ik vind als je kritiek op een foto hebt, dat je deze moet onderbouwen. Zoals Marianne enkel schrijft, niet bijzonder, vind ik niet echt subtiel gebracht. Zelf gaat mijn voorkeur van de foto's die ik heb ingestuurd ook niet uit naar deze, maar die van waar Sparkle en Binkie elkaar kussen.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Peter

Hallo allemaal,

Helaas heeft deze foto het niet gered tot kalender foto. Daarom is dit topic nu gesloten. Je kunt een reaktie posten in het volgende topic:

http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=als;action=display;num=1101984923

Groetjes,
Peter