4 mei 2025, 23:09:03

Voorbeeld 6: Kalender

Gestart door Peter, 28 november 2004, 00:33:39

« vorige - volgende »

Peter

Hoi allemaal,

Graag jullie reaktie op deze foto voor de kalender, vindt je de foto mooi of niet mooi... Dus graag je mening onder bouwd zodat de selectie voor andere foto's zo makkelijker wordt voor mij :)

De kalender:

Groetjes,
Peter

carco

Hoi
Heel mooi genomen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Peter

Hoi Caroline,

Een aktie foto :)

Groetjes,
Peter

Rene

CitaatHoi Caroline,

Een aktie foto :)

Groetjes,
Peter

Nou, aktie, dit uitrekken gebeurt meestal zo langzaam dat je alle tijd hebt om de camera scherp te stellen :P  Vliegen, dat noem ik aktie (en is zooo moeilijk te fotograferen ::))

Maar dit blijft een mooie foto hoor,  scherp, mooi afstekend tegen de achtergrond, en zittend op een natuurtak.

Ik vraag me alleen af of de foto een tikkie lichter gemaakt moet worden, op mijn monitor komt ie een beetje donker over.  

-- Rene

Jet

Hoi Peter,

Lijkt het maar zo, of  loopt er verticaal een zwarte streep aan de linkerkant van de foto.

Verder wel heel mooi scherp.

Jet

Kolkkie

Dit is echt een leuke 'actie' foto.

Echt te donker vind ik hem niet, dat laat juist het valkje eruit springen.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

robentru

Het is een mooie foto, maar er staan al zoveel foto's van witte valkjes.

groetjes

Rob en Trudy

Peter

CitaatHet is een mooie foto, maar er staan al zoveel foto's van witte valkjes.

groetjes

Rob en Trudy
Hoi Rob en Trudy,

Dit is denk wel de mooiste foto van een witte. Dus wie weet wordt dit de enige witte valken foto. Ik heb eigenlijk alleen maar gekeken of de foto bruikbaar was en niet gelet op het feit of we al 6 wittenhadden. Was misschien niet zo slim maar toch :)

Groetjes,
peter

Peter

CitaatNou, aktie, dit uitrekken gebeurt meestal zo langzaam dat je alle tijd hebt om de camera scherp te stellen :P  Vliegen, dat noem ik aktie (en is zooo moeilijk te fotograferen ::))

Maar dit blijft een mooie foto hoor,  scherp, mooi afstekend tegen de achtergrond, en zittend op een natuurtak.

Ik vraag me alleen af of de foto een tikkie lichter gemaakt moet worden, op mijn monitor komt ie een beetje donker over.  

-- Rene
Hoi Rene,

Ik kan je het orgineel anders wel eens mailen dan kun je er van maken wat jij bedoelt, niet geschoten is altijd mis.

Groetjes,
Peter

Sanna

Een foto van het rekken en strekken mag ook niet ontbreken. Deze staat er heel mooi op. Ik zou zeggen: op de kalender.

Groetjes! Sanna

Paul

Hoi Peter,

Ik vind hem wel mooi afsteken tegen de achtergrond en de tak waar hij opzit komt ook mooi over en is vaak leuker dan een ronde stok waar ze op zitten.
Hij is ook mooi in het midden genomen zo dus mooi beeldvullend.

Groetjes, Paul

cockaty

Echt een van de favoriete foto's, maar de staart wordt
niet volledig getoond, en bij het uitrekken vind ik dit wel
mooi. En ook zie ik een wazige zwarte verticale lijn lopen
aan de linkerkant, juist door de staart en dat steekt af volgens
mij.

Tara

Hoi Peter,

als je een foto op de kalender wil van een albino, dan zou ik deze uitkiezen, het is de mooiste foto waar een albino opstaat vind ik :).

Groetjes, Tara

Mandy

Een hele mooie foto, maar wat ontzettend jammer dat die staart er net niet helemaal op staat, maar hij verdient zeker een plaatsje op de kalender, of zij?! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

~Natas~

Van een Albino valkje is altijd moeilijk om goede foto's te maken.
Hij mag van mij op de kalender
Gr Natas