4 mei 2025, 23:58:39

Voorbeeld 6: Kalender

Gestart door Peter, 28 november 2004, 00:33:39

« vorige - volgende »

Rene

Hoi Peter,
CitaatHoi Rene,

Ik kan je het orgineel anders wel eens mailen dan kun je er van maken wat jij bedoelt, niet geschoten is altijd mis.

Groetjes,
Peter
Prima, mijn mailbox staat open :)

Bij het beoordelen van fotos op helderheid speelt de instelling van de monitor een belangrijke rol. Kan heel goed zijn dat wat bij mij donker overkomt, bij Mariska prima op de buis staat, en dat wat er bij mij "goed"  uitziet bij Mariska juist te flets wordt.

Maar het enige wat uiteindelijk telt is de afdruk! Met m'n inkjet printer heb ik ook wel gehad dat fotos die op het scherm goed leken toch te donker afgedrukt werden :(

-- Rene

robentru

Toch wel de mooiste foto van een albino.
Geschikt voor de kalender en bijv. de maand maart: het einde van de (winter) slaap.

Groet,
Trudy

Suzanne

Hoi,

Dit is mijn Snowy. Ik heb eens gekeken, maar het klopt idd dat er een balk door de foto loopt. Ik weet ook wat het is: het gaas.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Wel een mooie foto maar niet speciaal.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Peter

Hoi,

Deze foto gaat door na de volgende ronde!

Groetjes,
Peter

cockaty

CitaatHoi,

Dit is mijn Snowy. Ik heb eens gekeken, maar het klopt idd dat er een balk door de foto loopt. Ik weet ook wat het is: het gaas.

Groetjes

Suzanne

dacht het wel, heb dat ook al gehad bij foto's die ik nam
wel mooi dat ie erop komt :)

Peter

Hallo allemaal,

De maakt zeker heel veel kans op de kalender uit te komen, we hebben nu 14 mooie foto's. Je kunt een reaktie posten in dit topic of in het volgende topic:

http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=als;action=display;num=1101984923

Groetjes,
Peter

Peter

Hallo,

Deze foto komt op de kalender, het leek ons leuk om een beetje achtergrond informatie over deze foto te krijgen. En natuurlijk komt er bij de foto te staan door wie deze foto genomen is, dus vermeldt hier wat er bij de foto moet komen!

Groetjes,
Peter

Suzanne

Hoi Peter,

Dit is Snowy, mijn grote trots. Ze is een forse witmasker lutino (ook wel albino genoemd) pop uit 2003 van 114 gram. Snowy is in 2004 uit de voliere ontsnapt en 3 dagen later in een dorp 16 km verderop weer terug gevonden.

Als bron vermelding graag "www.devalkenburcht.com"

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.