15 mei 2025, 17:44:59

Het Valkparkieten Paleis

Gestart door Ed, 25 november 2004, 16:53:33

« vorige - volgende »

~Natas~

Hoi Ed,

Ik moet zeggen je website ziet er goed en leuk uit.
Is ook heel duidelijk.
Gelukkig maar dat je valkjes het allemaal naar hun zin hebben in hun grote kamervoilerre.

Ik w8t je verassing af

Gr Natas  :D

Ed

Hoi Allemaal,

Ik had al aangekondigd dat er volgende week een verrassing zou gaan aankomen maar ik heb net uit betrouwbare bron vernomen. Dat er niet een maar twee verrassingen gaan aankomen.  :-X  :-XEn de eerste komt woensdag al maar dat is eigenlijk de tweede verrassing. Maar dat maakt niet uit een verrassing is een verrassing en dat is altijd leuk. :D

Wat betreft de vijf die hebben het in hun nieuwe kooi zo naar hun zin dat ze er niet meer uit willen komen. Ik heb 4 dagen de kooi open staan maar ze komen niet. En als ik ze er uit haal dan blijven ze wel even bij me zitten maar gaan toch weer gauw terug naar de kooi. Ik denk dat ik hem te mooi heb gemaakt  :D want in de oude wilden ze er niet in en in de nieuwe willen ze er niet uit.

Dat was het dan weer voor vandaag. Tot woensdag

Groetjes
Ed

Ed

22 december 2004, 00:27:37 #47 Last Edit: 22 december 2004, 00:28:18 by Ed_V.
Hoi Allemaal,

Mag ik me even voorstellen ik ben Pukkie en ben geadopteerd door Ed, Sandra en Christopher.  :D Ik ben iets ouder dan een jaar en ik fluit de oren van je kop.  ;D Ik doe het bouwvakkers fluit, het wel bekende aanvallen en nog meer leuke deuntjes. Ik hoop nog veel van me telaten horen.

ps Ik ben helaas niet de verrassing die aangekondigd is

Groetjes
van Pukkie en mijn nieuwe baasjes Ed, Sandra en Christopher
en de rest van de familie beneden.

~Natas~

Hoi Ed,

Zo dan word druk in de familie.
Maar wat een mooi beestje zeg, ik word al jaloers dat ie lekker kan fluiten
Ik blijf het met Joepie proberen  :-/
Waar heb je Pukkie dan vandaan?

Maar uhhhhh ik w8t nog steeds op je verassing  :o :o :o :o :o

Gr Natas en Joepie

Ed

Hoi Natas & Joepie,

Bij iemand in 's gravenzande zijn vader heeft er ook nog een tekoop op dit forum die het zelfde kan en dat voor 25 euro
niet slecht.

Groetjes
Ed

~Natas~

Hey,

Zo dan das echt niet slecht hoor.
Maar ik moet zeggen, aan 1 van deze vogel heb ik ff genoeg hoor. Joep is al lastig genoeg ;D ;D dus heb hier ff mijn handen vol aan.

En uh komt er nu nog meer bij in je kamervoliere, of is het nu ff genoeg.

Gr Natas en Joepie

Ed

Hoi Natas,

Het is nog geen woensdag he. :-X  :-X

groetjes
Ed

Ed

Hoi Allemaal,

Pukkie was gisteravond even los zodat hij even kennis kon maken met de rest van de familie. Hij heeft ze allemaal een heerlijk fluitconcert gegeven. Wat dacht ik even de video kamera pakken en dit natuurlijk even filmen. Maar hij is nog niet echt een acteur op het moment dat ik de kamera had stopte hij met fluiten. Dus dat komt zeker de volgende keer toen Pukkie weer terug in zijn kooi moest deed hij dat gelijk niets dus  :D dus we waren maar tot 2:30 uur bezig Pukkie in zijn kooi tekrijgen maar het is gelukt en toen koneden wij ook naar bed. Is echt een mooie tijd als je weet dat de wekker weer om 7:30 uur gaat. Maar ja het is wel een lief en leuk valkje hoor hij gaat voor geen goud weg.

Dit was het weer even meschien tot later.

Groetjes
Ed

robentru

22 december 2004, 14:47:47 #53 Last Edit: 22 december 2004, 16:56:50 by robentru
Hoi Ed,

leuke en mooie valk die Pukkie. Nu ben ik natuurlijk verschrikkelijk nieuwsgierig naar een filmpje met een fluitende valk. Ik zal geduldig wachten.... :-/ ::). Ik zie dat Pukkie al opgenomen is in het Valkparkieten Paleis.

En omdat het nu woensdag is ga ik de pc aan laten staan om snel te lezen welke verrassingen je voor ons vandaag in petto hebt. Zou het misschien zo kunnen zijn dat er meer bewoners in het Valkparkieten Paleis komen  ;) ?

Groet,
Trudy

Henry

he rob&trudie

nou als je goed heb gelezen het forum denk ik dat er een mooie valkje erbij komt :Dik denk namelijk een geelwang geparelde lutino ;) heb ik soms gelijk ed?

henry

Ed

Hoi Allemaal,

Helaas mr.florida die is het niet die was voor teveel voor mijn neus verkocht. Maar als je het dubbelen kan krijgen zijn er altijd mensen die dat doen.  :D  Maar niet getreurd er is toch een nieuwe aanwinst genaamd Sandrita ik hoop ook dat jullie deze mooi vinden Pukkie wel want die staat in een kooi naast haar en kan zijn ogen er niet van af houden. Nouw genoeg getyped het is show time. 8)  8)

En wat vinden jullie.

Groetjes
Ed

~Natas~

Hoi,

Wauw ik had het kunnen weten.
Weer een nieuwe aanwinst.  :o
En hoe oud is Sandrita ongeveer?
Ook Sandrita is een heel mooi valkje om te zien, dus dat was je verassing.
En mag ik vragen, hoeveel komen er nu nog bij, ik denk dat het nu al aardig vol begint te raken in je volier.

Gr Natasja

Ed

Hoi Natas,

Ik zou het nog niet weten wanneer het stop ik heb ook nog 2 kooien hoor. Maar dit is een van de verassingen. Die van gisteren die is er ineens tussen gekomen. Omdat hij mooi is en goed kan fluiten wat ik nog niet heb kunnen opnemen maar dat gaat heus wel een keer lukken.

Groetjes
Ed

Anita1

:D :D wauwww ed!!! dat ziet er zeker ook geweldig uit! echt een mooie valk.dat is dus een man.als hij zo mooi kan fluiten of niet?
mangeelwangen zijn best speciaal.want meestal zijn de man split en de popjes echt geelwangen.hardstikke gaaf joh! nu nog een geelwang pop.en pleegouders en kan je gaan kweken.succes! anita :D

Ed

Hoi Anita,

Je hebt het niet goed gelezen Pukkie sinds gisteren nieuw in huis is een man en fluit als jekko. De ander is Sandrita een geel wang en vermoedelijk een popje.

Hoi Natas,

Sandrita is van juli en heeft 91 punten gehaald op de tt.

Groetjes
Ed