29 april 2024, 15:50:25

cinnamon witmasker Valkparkiet

Gestart door Tessa, 21 november 2004, 20:05:28

« vorige - volgende »

Tessa

21 november 2004, 20:05:28 Last Edit: 21 november 2004, 20:06:00 by tessa
Hallo allemaal,

ik kwam op marktplaats een advertentie tegen van een cinnamon witmasker Valkparkiet kan iemand mij vertellen hoe die eruit gaat zien er stond deze foto bij
de man vraagt er 25 euro voor en als het een mannetje is en hij hem nog heeft wil ik hem wel hebben de valk is nu 4 weken oud.

greetzzz tessa

Henry

                                          beste tessa

nou hij blijft volgens mij die kaneelkleur gewoon houden die je dus ziet op de foto.en als het een witmasker man is dan krijgt hij een witte kop.maar als ik jou was zou ik hem pas nemen als hij al zelf eet he dat is veel beter voor de vogel.
en de prijs is echt een koopje vind ik zelf.

henry van ellinkhuizen

Tessa

hoi Henry

ik ben gaan  mailen naar de eigenaar maar heb nog geen reactie terug ik hoop dat hij hem/haar nog heeft volgens de advertentie is ie nog niet zelfstandig dus ik moet dan toch nog wachten maar ik wil er gewoon nog een valkje bij en vindt deze er super leuk uitzien :)

greetzzz tessa


Valerie

Ik had die foto daarstraks ook gezien op marktplaats en vond die ook zo leuk. Ziet er heel snoezig uit.
Ik hoop dat je snel antwoord krijgt.;)



Karin

Hij zal alleen niet weten of het een man is, hooguit dat het zeker een pop is. Als de moeder geen cinnamon is, moet de kleur van de vader afkomen ( zichtbaar of split ) en die geeft het alleen door aan de dochters. Zijn beide ouders cinnamon, dan kunnen het zowel mannen als popjes zijn.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marije

Ik zag 'm ook op marktplaats, echt een scheetje! :-*

Tessa

eigenlijk maakt het me niet eens uit of het een man of een pop is ik heb een man en een pop thuis die elkaar niet zo aardig vinden dus appart zitten en wilde volgend jaar 2 valkjes bij kopen zodat ze toch niet alleen zitten maar als deze nog te koop is begin ik er nu al aan
wilde eerst met 1 proberen en dan kijken hoe dat gaat met mijn speedy want die vind mormel dus niet zo erg aardig en pikt dan steeds naar hem maar misschien vind ze een ander valkje wel leuk of klikt het juist goed met mormel en een nieuw valkje.

ach ja kan alleen maar hopen dat hij hem/haar nog heeft en hem aan mij wilt verkopen ::)

greetzzz tessa

Tara

Hoi Tessa,

Margot (Luukluuk) heeft een cinnamon witmasker mannetje.
Is een schatje hoor.
Mijn Samoerai en Malaia zijn cinnamon gepareld witmasker maar je ziet de parels zo goed als niet meer, dus met hun kan je het ook vergelijken :)

Groetjes, Tara

boezempje

hai tessa

ik geloof dat hij er zo uit gaat zien.
mandy heeft er ook 1 dacht ik want daar is de foto van die stond bij de mutatie tabellen.

gr essie

Tessa

22 november 2004, 01:09:27 #9 Last Edit: 22 november 2004, 01:11:23 by tessa
hey Essie,
kijk dat wilde ik nou zien een mooie foto  :-*
ik heb helaas nog geen bericht terug gekregen dus ik wacht in spanning hoop zo dat ik wat hoor
en anders toch maar tot volgend jaar wachten  :-/
ik heb bij mij in amsterdam wat rond gevraagt naar kwekers in amsterdam maar tot nu toe geen reacties van mensen die binnen kweken en nu of binnekort nog jongen hebben helaas

hey tara,
ik had bij jou foto's ook al gekeken hihi


greetzzz tessa

boezempje

hai tessa

heee wat jammer zeg dat je nog niks hebt gehoort zou wel leuk zijn zo''n klein hummeltje,
erg mooi valkje is dat hoor,ik hoop dat je snel wat van ze hoort.

gr essie

Paul

22 november 2004, 06:34:52 #11 Last Edit: 22 november 2004, 06:36:41 by Paul
Tessa schreef:
Citaatik heb bij mij in amsterdam wat rond gevraagt naar kwekers in amsterdam maar tot nu toe geen reacties van mensen die binnen kweken en nu of binnekort nog jongen hebben helaas

Hoi Tessa,

Hier ook nog een foto van een witmasker cinnamon popje van,
Mandy en  als het een man is word na de rui de kop ook nog wit net als bij een wildkleur de kop geel is een popje blijft als op de foto.

Je had mij nog niet gevraagd en ik woon zelf wel vlak bij Amsterdam alleen zit ik meestal in Rotterdam maar je kan een valkje altijd bij mijn eigen huis ophalen in Zwanenburg dan of ik kan het brengen als ik in de buurt kom.
Ook zit Diana in de buurt van Amsterdam dus zat keuze.
Ik heb zelf altijd valkjes die binnen geboren worden.
Het nestje wat ik nu heb is al gereserveerd maar het volgende nestje nog niet dus als je interesse hebt kan je altijd even reageren.
Ik weet niet wat voor mutatie je wilt hebben precies bij de valkjes die je erbij wilt hebben?

Groetjes, Paul

Tessa

Hoi Paul,

Ik was jou eigenlijk helemaal vergeten schaam me diep
het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit wat voor mutatie het is ik werd eigenlijk meteen verliefd op deze foto.
ik heb wel een reactie gehad maar dat waren eigenlijk alleen maar de vragen of  ik wilde wachten tot het valkje zelfstandig was en wat ik er dan mee wil gaan doen  dus ik wacht weer af wat er nu komen gaat.
maar wil wel graag horen wat er bij jou nog komen gaat wand als dit niet doorgaat moet ik toch verder zoeken had eigenlijk de hoop al een beetje opgegeven voor dit jaar of begin volgend jaar dacht dat ik nog langer moest wachten.

XXX tessa

Karin

Hoi Tessa,

Ik weet niet of je van gepareld houdt, maar ik kweek ook in de winter en verwacht gepareld, cinnamon gepareld en eventueel bont / bont gepareld ( dat laatste is nog een mysterie wat eruit komt  ;D ). Wel allemaal gewone maskers, dus met oranje wangetjes. Ze hebben nu nog jongen die al besproken zijn, maar je kunt wel op de wachtlijst voor de volgende ronde. Ik woon vlak bij Leiden, dus niet zo ver van Amsterdam.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Tessa

Jippieeeeee
Ik heb net een e-mail gehad dat hij/zij over ongeveer 2 weken weg mag en of ik al iets af wil spreken dus het gaat de goede kant op!!  :)

ik hou jullie op de hoogte

groet,
tessa