29 april 2024, 11:38:08

cinnamon witmasker Valkparkiet

Gestart door Tessa, 21 november 2004, 20:05:28

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Tessa,

Wat gaaf dat het door gaat met dat valkje :-)
Het is echt een schatje op de foto dus ik kan me voorstellen dat je er verliefd op bent :-)
Zo zie je dat er ook in de winter nog zat valkjes te krijgen zijn hoor :-)

Groetjes, Paul

Gerda

24 november 2004, 12:52:31 #16 Last Edit: 26 november 2004, 18:21:35 by Gerda_T
He Tessa,

Wat leuk voor je. Hij ziet er op die foto al lekker brutaal uit. Geweldig.

Groet Gerda_T


Lique

24 november 2004, 13:41:39 #17 Last Edit: 24 november 2004, 13:42:27 by Angelique
Hoi Tessa,

Wat leuk zeg, dat hij binnenkort naar jou toekomt.
Gefeliciteerd!
Alleen lijkt het nou zo, of heeft hij zijn rechterpootje anders staan?

groetjes lique

Henry

                                              he lique


ik heb het ook even bekeken en het lijkt wel of de tteentjes van het valkje naar rechts staan ipv naar voren.

henry

Tessa

Ik had dat ook al gezien maar maar volgens die mensen komt dar door dat wankel op de foto staat. en als dat niet zo is en hij heeft er geen last van is er toch nog niets aan de hand?
ik ga er gewoon voor ben verliefd hihi


ps Paul als jij weer een nieuw nestje krijgt wil je me dat dan laten weten??

groetjes tessa

Jet

Wat een schatje zeg!!

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

Groeten Jet

Sanna

Hai Tessa,

Ik heb nog wat foto's van een witmasker cinnamon man voor je. Mijn Milan begint nu een steeds witter masker te krijgen (nu 6 maanden oud). Op bepaalde tijdstippen lijkt hij bijna lichtbruin, terwijl hij andere keren toch weer meer naar lichtgrijs neigt. Maar dat ligt aan het daglicht.

Groetjes! Sanna




(vlnr: Pepper, Kaily, Jamey & Milan)


Jamey & Milan



http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=Boek;action=display;num=1064386832

Lique


Dit is Mickey, mijn cinnamon witmasker man

bobbie

Gaaf Tessa, een nieuw valkje en wat voor een. Een echte punker. Gefeliciteerd hoor en geniet maar van hem.

(moet je weer een naam verzinnen ;))


Doei, Nel

Tessa

ik kom net binnen en ga meteen mail lezen krijg ik dit

 Hallo,

Ik heb een trieste mededeling voor je de mensen die eerste optie hadden die hebben besloten om het valkje te nemen. Veel succes met je zoektocht naar een ander valkje.

Daar hebben ze dus niets over gezecht heb echt zo de balen in nu kreeg gister nog een mail om een datum af te spreken en nu dit!! :'(

dus ga nu verder zoeken als er nog iemand in amsterdam of in de buurt woont met jonge valkjes wil ik dat heel graag weten!!mutatie maakt me uit

ik heb zo ongelovelijk de pest in nu

groetjes Tessa  :-[ :-[


Valerie

Da's rot zeg! Vin ik wel een beetje gemeen van die mensen. Eerst aan jouw beloven en dan toch aan iemand anders.
Ik hoop voor je dat je toch snel een ander vindt. Maar dit was nog zo snoezig op die foto.



Marije

Ja, ik vind het ook heel asociaal....vooral omdat jij al echt een afspraak mocht maken.....ik kan me voorstellen dat je er de pest in hebt.....heb je je d'r helemaal op verheugd en dan dit......terwijl je zo verliefd was..... :-/
Veel succes met zoeken!
Groetjes,
Marije en Purrel

Sanna

Jeetje zeg! Wat een rotstreek... >:(. Dat hadden ze er inderdaad wel even bij mogen vertellen, dan was je er tenminste op voorbereid geweest dat het niet door kon gaan. Tja ... veel meer kan ik ook niet zeggen ...  :-/ succes met je zoektocht. Weet je, ik wilde ook persé een witmasker cinnamon en dan wel een mannetje. Ik ben al met al toch wel een jaartje op zoek geweest. Uiteindelijk heb ik Milan gevonden. Hij was helaas al 5 maanden oud toen ik hem kreeg, dus ik ben nog steeds bezig met tam maken. Maar goed, het hoeft ook niet snel te gaan, als hij het uiteindelijk maar wordt toch? ;D
Ik zou zeggen, blijf alle advertentiesites en forums afstropen, je zult hem uiteindelijk wel vinden. Succes!

Groetjes! Sanna

Sanna

CitaatDit is Mickey, mijn cinnamon witmasker man

Waarom poseren ze bij jou toch altijd zo verrekte mooi Lique?? :D Ik krijg dat nooit voor elkaar....

Lique

CitaatWaarom poseren ze bij jou toch altijd zo verrekte mooi Lique?? :D Ik krijg dat nooit voor elkaar....
Hihi, ze krijgen eerst een contract, voordat ze hier komen.
Ze moeten aan de volgende eisen voldoen:
1) Mooi kunnen poseren
2) Goed nageslacht produceren
3) niet te hard schreeuwen
 ;D ;D ;D

Maar wat een streek zeg! Ik snap best dat je het even niet meer ziet zitten. Maar ergens wacht op jou een mooi valkje...

groetjes lique