5 mei 2025, 01:05:55

3 mannetjes

Gestart door anneke3, 18 november 2004, 18:03:15

« vorige - volgende »

anneke3

Hoi hoi ik heb nu 2 mannetjes maar ik kan een ander mannetje van iemand krijgen kan dat dan 3 mannetjes?? alvast bedankt

bobbie

18 november 2004, 19:29:28 #1 Last Edit: 18 november 2004, 19:34:03 by bobbie
Hoi,

Ik heb ook 3 valkparkieten, nog jong maar waarschijnlijk alledrie man. Dit gaat bij mij goed. Er is er een bij die een beetje macho is naar de andere twee maar die laten hem lekker kletsen en gaan gewoon hun gang.

Ik denk dat als je de vogels voldoende ruimte geeft, dat het al gauw goed gaat. Als iemand het daar niet mee eens is hoor ik het graag. :)

Wat je uiteraard wel moet doen is ze aan elkaar laten wennen, dus de nieuwe valk in een andere kooi in de buurt van de huidige kooi zetten.

En ....................  ;) er komt misschien ook nog wel een nr. 4 bij als je behept bent met de valkengekte  ;)

|Succes, Nel :P

Karin

Ja hoor, 3 mannen gaat prima, alleen als er een popje bij komt kan het problemen opleveren  ;D Gaan ze met zijn drieën vechten om het popje.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Paul

Hoi Anneke,

Ik ken iemand die heeft 4 mannetjes bij elkaar omdat die geen nestjes wil hebben.
Dat gaat echt heel goed samen in elk geval.
dus het moet gewoon kunnen zonder problemen.
Alleen heb je kans dat twee mannen net als een koppel naar elkaar toe trekken en dat de derde buiten de boot valt maar dat is even aankijken.
In dat geval kan je altijd op zoek naar een nummer 4 :-)

Groetjes, Paul

Wendela

Hallo Anneke,

Mijn vriend en ik hebben ook drie mannetjes. Het gaat hartstikke goed samen. Soms is de jongste wel wat baldadig, maar dat vinden de andere 2 niet zo erg. Anders geven ze hem gewoon even een corrigerende pik.

Drie mannetjes is beter dan twee mannetjes en een vrouwtje. Dat hebben we ook wel eens gehad, maar dat werd ruzie tussen de mannen.

Groetjes, Wendela