5 mei 2025, 21:38:58

Hoe hang ik trosgierst op?

Gestart door Jet, 28 oktober 2004, 14:19:45

« vorige - volgende »

Karin

Voor sepia gebruik ik een ijzerdraadje. Ik boor gewoon een gaatje in de sepia met een schroef  :) Ik heb die metalen ook gehad, maar al vrij snel gingen ze kapot  ??? Misschien omdat ik er ook appel mee vastmaakte en de zuren van de appel niet zo´n gunstig invloed hebben op de klem ?  ::)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Olga en Hans

Hallo,

Wij hebben een speeltouw hangen (verticaal) met 3 knopen erin, door zo'n knoop steek ik het takje trosgierst, halverwege bind ik een touwtje er om heen, dat het vast blijft zitten.
Ze kunnen vanaf de tralies er bij, maar meestal hangen ze aan het touw. Leuk hoor om ze zo acrobatisch te zien om wat lekkers te pakken te zien krijgen  :D. Maar het lukt hun heel goed.

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Kolkkie

Hoi,

Ik heb wel klemmetjes voor de trosgierst, maar ik gebruik ze niet meer.
Als ik de trosgierst ophang maakt het echt een zooitje, dus ik leg ze tegenwoordig op de bodem neer.
Aangezien ik van die grote trosgierst(vr)eters heb is het binnen een mum van tijd op.
Vaak leg ik het op de bodem leg, leg ik het vaak in de buurt of onder de voerbakjes.
Daar poepen ze nl. het minste.

De klemmetjes die ik nu heb gebruik ik wel voor de sepia.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006