Petitie - dierenverwaarlozing

Gestart door Carla Vdb., 15 oktober 2004, 00:05:12

« vorige - volgende »

Carla Vdb.

Als je ook van het gedacht bent dat mensen die hun dieren slecht behandelen een verbod moeten krijgen om nog dieren te houden dan kan je op deze site een petitie tekenen.
Hopelijk komt die wet er ooit door, hoe rapper hoe liever.
Weet niet of ze er in Nederland al is maar in België dus nog niet.

Groetjes, Carla

//www.dierenverwaarlozing.info

zazu

jah! ik ben het helemaal met je eens! ALs je soms ziet hoe sommige mensen dieren behandelen >:( >:( te gek voor woorden. Die mensen mogen gewoon geen dier meer in handen krijgen. dus ik stem mee. maar hoe wordt zo'n verbod dan toegepast?? zou iedereen dan voortaan een pasje bij de dierenwinkel moeten laten zien dat ze een dier mogen kopen... volgens mij wordt dat nog heel moeilijk..

gr.
zel

Joyce28

Ivy

Ik heb de petitie ondertekend, maar is het niet handiger om dit bericht ergens anders te plaatsen? Ik persoonlijk kijk ook niet vaak in koffiehoek en als deze petitie zou kunnen helpen, worden toch ook niet alleen hondjes en poesjes geholpen maar misschien ook al die arme vogeltjes over die men hier zo vaak leest.
Ik denk dat meerdere mensen zouden tekenen als deze bericht op een meer zichtbare plek stond. Het is voor een goede zaak! Ook als het misschien niet een ernstige spoedgeval is.
Groetjes, Ivy

PS. Was trouwens nummer 323 op de petitie, dat is niet echt veel voor een land met 15 miljoen inwoners.

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

zazu

ik was al nr 497 dat zijn er al meer dan 100 meer!

marianca.

Hallo carla,

Ik heb ook getekend...laat ons hopen dat dierenleed ooit eens verledentijd wordt ;)

groetjes
marianca

Valerie

Suzanne

Ben nr. 648. Heb dus ook getekend. Betwijfel alleen of zo'n wet er ooit door komt, want hoe moeten ze zoiets gaan controleren. Mensen kunnen zo makkelijk aan een dier komen  ::).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Yvonne_R

Heb ook getekend, als nr. 700.
Ik heb ook mijn twijfels over de controleerbaarheid van dit alles, maar ja zolang we helemaal niets doen zal er nooit iets verbeteren!
Groetjes Yvonne

Yvonne's valkenparadijs!

Carla Vdb.

Het controleren is idd moeilijk, maar ze kunnen er op zijn minst al een zware geldboete op zetten wanneer uitkomt dat zo iemand terug een dier in huis heeft. Dat zal al veel mensen afschrikken denk ik. Of vrijwilligers die eens een kijkje gaan nemen bij mensen waar er al eerder een dier mishandeld werd, maar dat wordt dan al wat moeilijker want dan zou je al een soort huiszoekingsbevel moeten hebben  :-/ , of je komt er niet in. Alleszins, er moet eens iets aan gebeuren en ik vind het een goed initiatief van Debby (ken ze niet persoonlijk hoor) dat ze met die petitie een handje wil helpen.