Mijn website is af en online!

Gestart door Suzanne, 3 november 2004, 17:50:02

« vorige - volgende »

Suzanne

Hoi Peter,

Bedankt voor het plaatsen van mijn banner met link. Nu moet ik die van jullie nog hebben  ;).

Ik hoor het wel als je zo ver bent mijn pagina aan te passen  :).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Peter

CitaatHoi Suzanne,

Fijn dat er een oplossing is voor het probleem dat kan een hoop kijkers schelen als het werkt :-)
Ik vind het toch jammer dat Internet explorer andere codes gebruikt vaak werken sommige siten niet in andere browsers dan :-(
Maar de oplossing van Peter is perfect dan werkt het altijd :-)

Groetjes, Paul
Hoi Paul,

Deze oplossing werkt idd nu ook op valkparkiet.com, netschaap kon slecht met alle extra teksten op de startpagina omgaan, dat is nu ook opgelost.

Groetjes,
Peter

Rene

Hoi Peter,
CitaatHoi Paul,

Deze oplossing werkt idd nu ook op valkparkiet.com, netschaap kon slecht met alle extra teksten op de startpagina omgaan, dat is nu ook opgelost.

Groetjes,
Peter

Mooi gedaan, het viel me meteen op toen ik vanavond naar valkparkiet.com surfde: de tekstregels die anders kris kras door elkaar linksboven op de pagina kwamen, stonden nu netjes rechts bovenin! :)

In m'n enthousiasme ging ik direct door naar de fotopagina's, maar helaas die werkten nog als vanouds (niet dus ;D) in netscape.

Ook in de nieuwe Firefox browser (die langzaam maar gestaag marktaandeel afsnoept 8) van Microsoft Internet Explorer) werken de fotopaginas niet; de constructie die daarvoor gebruikt wordt lijkt dus erg IE specifiek te zijn.  Het forum zelf werkt verder perfect, dus ik blijf mijn schaapje trouw en laat die gevaarlijke IE lekker in z'n hoek liggen :P

Groetjes,

-- Rene

P.S. Suzanne, ik had graag even willen kijken op je website, maar de server is nog steeds onbereikbaar; ik krijg de melding "connection was refused when attempting to contact www.devalkenburcht.com"

Suzanne

5 november 2004, 13:12:50 #33 Last Edit: 5 november 2004, 13:13:12 by blozend_appeltje
Hoi allemaal,

Mijn website doet het eindelijk weer. Heb al weer her en der een kleine verandering aangebracht  ;D.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

suus

Leuk voor je dat de website weer doet, maar dan is het erg jammer voor mij, ik kan hem namelijk in geen van 3-en openen, helaas.

Ik zal eens op mijn werk kijken, daar is een traditionele windows pc en wellicht dat het daar wel gewwon lukt!
Groet
Suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Rene

CitaatLeuk voor je dat de website weer doet, maar dan is het erg jammer voor mij, ik kan hem namelijk in geen van 3-en openen, helaas.

Ik zal eens op mijn werk kijken, daar is een traditionele windows pc en wellicht dat het daar wel gewwon lukt!
Groet
Suus

Even spieken in de broncode leerde me dat
http://www.devalkenburcht.com/framesetbegin.html de echte homepage van suzanne's website is. Die is beter te zien, maar werkt nog steeds niet 100% correct in netscape. Op de pagina van Gizmo verschijnt helemaal niets :(

Wat ik wel kan zien, ziet er leuk uit, Suzanne; mooie fotos, leuk met die lijstjes eromheen. Jammer dat het software pakket dat je gebruikte zulke gammele HTML code maakt; een aantal bezoekers ziet de website daardoor niet zoals je hem bedoelt hebt.  

Groetjes,

-- Rene

Paul

Hoi Rene,

Hier werkt ie ook prima in Netscape alleen het stukje van Gizmo laad inderdaad niet en die doet het in internet explorer wel merkte ik.
Misschien dat daar toch ook een stukje op veranderd kan worden zodat die ook nog werkt.

Groetjes, Paul