5 mei 2025, 00:54:04

Duikfoto's voor Inger

Gestart door Mandy, 4 oktober 2004, 17:27:16

« vorige - volgende »

Mandy

Hoi Inger,

Ik dacht ik zal het maar apart zetten, want hier heb ik een paar lekkermaak foto's voor je van mijn duiken, dan heb je een beetje indruk wat je straks in Australië zal zien. Deze foto's zijn van Egypte, van de rode zee, maar in Australië moet het veel mooier zijn! ;D
Helaas is de kwaliteit van de foto's wat minder want het zijn ingescande foto's en foto's onder water maken valt niet mee.

Een zeeduivel, pas op voor de stekels want die zijn giftig!

Dit zijn murene's, die kunnen wel 2 meter lang zijn. Ze zien er vaak eng uit met die open bek vol tanden, maar zo ademen ze. ;)

Een keizersvis

Een blackside hawkfish, ik weet de Nederlandse naam niet. ::)

Clownvissen, ze zijn klein, maar pas op, ze kunnen flink bijten! :o

Een krokodilvis, als je goed kijkt zie je z'n ogen... 8)

Een poetsvis in de bek van een andere vis. :P

Boven water zijn papegaaien mooi, maar onder water ook, dit is dus een papegaaivis. En ipv een scherpe snavel hebben deze een scherpe bek met tanden. Tijdens het duiken hoor je ze ook van het koraal knabbelen. ;D

Een napoleonvis is zeer indrukwekkend om te zien, deze was erg groot. Dat is een beetje te zien hoe hij tussen die duikers in zit. :)

Scholen vissen.

Duiken is erg ontspannend.

En erg mooi en leuk, veel plezier alvast! ;D

Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Inger m

Hoi Mandy,
Gave foto's zeg! Ja, ik heb dr al echt zin in! Met wat voor camera heb je deze onderwaterfoto's gemaakt! Is echt heel mooi zo onder water en veel gekleurde vissen, zeg...

We hebben besloten om de PADI duikcursus in Nederland te doen, dan hoefden we de theorie ed niet daar te gaan doen (die stampen ze er in 2 dagen doorheen en is toch een flink boek...). Bovendien kunnen we ons daar dan echt gaan richten op het duiken...

We hebben nu een aantal theorie en zwembadlessen (vol spannende, maar vooral leuke oefeningen) gehad en as. zaterdag hebben we theorie examen.

Bedankt voor de foto's!

nb. Duik jezelf nu nog weleens?

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Marianne

Hoi Mandy,

Mooie foto's zeg.
Lijkt mij een hele mooie ervaring om het zelf mee te maken, helaas kan ik niet duiken.

Dus Inger........ heel veel plezier daar onderwater.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Andrea

9 oktober 2004, 21:10:47 #3 Last Edit: 9 oktober 2004, 21:11:51 by Andrea
Hoi Mandy,

Mooie foto's hoor.

Nou Inger, ik ben jaloers op je hoor ;) Veel plezier in december!

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle